k: m5

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
economi
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 22.10.2007 19:50 46
Asukoht: Pärnu

k: m5

Postitus Postitas economi »

Uus küsimus siis.Kuna küsimusele,kuda e39 m5kw 294-310le saaksin,tuli ainult neg vastuseid.Siis sealt uus küsimus,kuidas veerandmiili aega 13,36lt 13le või vähemaks saada.?Ehk tuleb mõni vastus ka,mitte ilkujate pilked!!!!
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: k: m5

Postitus Postitas Indrek_M »

economi kirjutas:Uus küsimus siis.Kuna küsimusele,kuda e39 m5kw 294-310le saaksin,tuli ainult neg vastuseid.Siis sealt uus küsimus,kuidas veerandmiili aega 13,36lt 13le või vähemaks saada.?Ehk tuleb mõni vastus ka,mitte ilkujate pilked!!!!
Viska auto tühjaks, pane korralik rehv, õpi sõitma ja nagu eelmises sinu tehtud teemas Silwer ütles - NOS on hea ja odav hobujõud.
Indrek
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

No saa aru, et keegi ei hakka su autot tuunima foorumi teel. Spotnukad, kaante portimine, turbod jne. Ja kõigele lisaks pole see 5. seeria küll õige kiirendusauto. Need on liiga rasked selleks. Müü ta maha ja osta endale M3. Kõige lihtsam. Ei pea näppugi õliseks tegema. 5. seeria on rohkem mugavaks kulgemiseks.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Äkki on paar pilti oma kiirenduse BMW-st? Ja kus sa selle 13,36 välja sõitsid?
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Kõige lihtsam on kui astuda sisse mõnda tuuningfirmasse ja uurida, mis nad sinu autoga teha suudavad/tahavad ning mida sina täpselt tahad. Paljugi oleneb sellest palju sul pappi välja käia on. Niimoodi, kus foorumis igaüks pakub midagi, ei jõua sa kuhugi.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

mootor maha ja saaada rootsi . V.S motorsisse ja viska ainult münti ja hakkad madalat 8 sõitma :D
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Re: k: m5

Postitus Postitas Charly »

economi kirjutas:Uus küsimus siis.Kuna küsimusele,kuda e39 m5kw 294-310le saaksin,tuli ainult neg vastuseid.Siis sealt uus küsimus,kuidas veerandmiili aega 13,36lt 13le või vähemaks saada.?Ehk tuleb mõni vastus ka,mitte ilkujate pilked!!!!
ma küsiksin sinu käest...ja soovitaksin sul endal sama teha - mille jaoks on sul vaja 0.36 sekundit veerandmiili ajast maha saada? Kui auto võistluse mõttes nikuiniigi kulgeb selle 402 meetrit läbi, siis miks peaks ta kulgema seda 0.36 sekundit kiiremini?

Aga kui su soov on kõigutamatu, siis peaks piisama 3-st asjast, kuidas autot kiiremaks saada...ja seejuures ei pea kapotti avamagi
- loobi üleliigsed istmed välja
- korralikud drag slickid 15 tollise velje peal
- harjuta starti ja käiguvahetust
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

istmed (jätad ainult juhi istme, võid ka paigaldada plastmassist istme), põhjakatted, (ukse-, lae) polstrid, armatuur, pagasniku katted, varuratas, võta ise ka alla natuke + NOS ja drag slikid ning siis võid proovida :lol:

kes ütles et 5.seeria pole kiirendamise auto? E34 M5 paugutab rootsimaal ju isegi alla 8sek aegu :?
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

JannP kirjutas:
kes ütles et 5.seeria pole kiirendamise auto? E34 M5 paugutab rootsimaal ju isegi alla 8sek aegu :?
Mosse on eestis kah alla 10 sek aegu paugutanud, originaalplokiga.

Oma iseloomult pole M5 projekteeritud kiirendama, kuna mootor on väike ja alumine ots on uimane. M5 on selgelt ringrajale orienteeritud...õigemini öeldes kiiremaks kurvisõiduks. Ja selles sektoris talle ka vastast naljalt ei leidu. Kiiresti sirget veerandmiili läbimiseks on mõeldud teistsugused autod (mootorid). Millel väheke rohkem töömahtu ja madalat pöördemomenti. Parima "tooriku" selleks saab aga ookeani tagant....
...aga see on juba kontekstiväline teema
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

M5 ei ole mitte mõeldud ringrajale vaid pigem ikka saksa kiirteedele.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

JannP kirjutas: kes ütles et 5.seeria pole kiirendamise auto? E34 M5 paugutab rootsimaal ju isegi alla 8sek aegu :?

tegu pole enam reaalselt M5 mootoriga , see mis seal külge on pandud on juba liiga jõhker :D
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: k: m5

Postitus Postitas TiitR »

Charly kirjutas:
economi kirjutas:Uus küsimus siis.Kuna küsimusele,kuda e39 m5kw 294-310le saaksin,tuli ainult neg vastuseid.Siis sealt uus küsimus,kuidas veerandmiili aega 13,36lt 13le või vähemaks saada.?Ehk tuleb mõni vastus ka,mitte ilkujate pilked!!!!
ma küsiksin sinu käest...ja soovitaksin sul endal sama teha - mille jaoks on sul vaja 0.36 sekundit veerandmiili ajast maha saada? Kui auto võistluse mõttes nikuiniigi kulgeb selle 402 meetrit läbi, siis miks peaks ta kulgema seda 0.36 sekundit kiiremini?

Aga kui su soov on kõigutamatu, siis peaks piisama 3-st asjast, kuidas autot kiiremaks saada...ja seejuures ei pea kapotti avamagi
- loobi üleliigsed istmed välja
- korralikud drag slickid 15 tollise velje peal
- harjuta starti ja käiguvahetust
15"?...mis neist piduritest küll saab? :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Ja isegi too 13 seki aeg pole konkurentsis selles klassis !!!
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Re: k: m5

Postitus Postitas Charly »

TiitR kirjutas:15"?...mis neist piduritest küll saab? :roll:
mnjaa...ega 15 tolli sinna taha ära mahu vist jah...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: k: m5

Postitus Postitas siim .j »

Charly kirjutas:
TiitR kirjutas:15"?...mis neist piduritest küll saab? :roll:
mnjaa...ega 15 tolli sinna taha ära mahu vist jah...
aga pidurdusvari ju ka variant :lol:
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
smax
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 22.08.2007 12:03 01

Postitus Postitas smax »

sry aga kui sul endal piisavalt mõistust pole selle ala jaoks siis parem ära tegele sellega!
E30 316i coupe
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Selle teema võiks rahus lukku panna.
Aitab jahumisest, teemaalgataja pole enam ammu sõna võtnud.
Indrek
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

See jahumine muutub siin tõesti mõttetuks läbuks ja seega lähebki lukku!
Suletud