1. leht 1-st

e39 528 97 a. nukkvõlli andur

Postitatud: 20.11.2007 15:51 54
Postitas Margusja
Diagnostika tuvastas vändaanduri rikke.

Detail ise peaks olema
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1480/ skeemil nr.17 ?

Hinnapäring UM-i andis
12141703221 Nv.andur 16 1182.84 E 1395.75

Kas vahetamine on ise teostatav?

Ette tänades...

Postitatud: 20.11.2007 16:24 31
Postitas Rain.
vähemalt M60 3.0 liitrise V8 mootori puhul oli tegu umbes 15 minuti tööga minul, seega arvan et rida kuuel see eriti raskem ei ole :)

Postitatud: 21.11.2007 10:28 21
Postitas namistai
Kui ühe vanosega mootor siis selle anduri pistikuni (sõidusuunas esimene, tagumine on vändaandur) pääsemine ja selle vabastamine on ikka mõnu omaette. Õlifiltri kaane võib ära keerata siis tiba lihtsam ligipääseda.
Lisaks veel tuleb ära keerata vanose klapp.

Postitatud: 21.11.2007 10:50 20
Postitas Margusja
Vabandan.... teema oleks pidanud olema nukkvõlli andur.

Postitatud: 22.11.2007 08:51 59
Postitas dantee
Kui tegu nukkvõllianduriga, siis see ju üleval ja vahetus lihtne. Polt välja, pistik lahti ja kääs ta ongi. Võid julgelt võtta ka lammeri oma (hinnad alates 200 - ...), kuna suht töökindel asi. Pead jälgima vaid anduril olevat koodi ühtimist. Kui võtad teise koodiga, on paigaldusnurk üldjuhul erinev ja masin tööle ei hakka. :!:

Postitatud: 22.11.2007 09:31 04
Postitas Margusja
Tänan vastamast. Anduri võtsin UM-ist. Ja vahetas Patrik.
Boonusena see, et juba vahetamisele peaaegu kuuluv, ma ei tea küll milline, pihusti pääses. Selgus et kõik pihustid panid avariireziimis st. korraga ja sellest ka tiksumine. Nüüd on käivius parem, poolest pöördest. jõudu on madalatel pööretel tunduvamalt rohkem.

Postitatud: 02.01.2008 20:39 33
Postitas aise
**** vist kah üks nuka andur kutu, hakkas hakkima järsku. kuna on topelt vanos ja mõlemal nukal on oma andur siis kas on mõistlik mõlemad vahetada... või ei?

Postitatud: 02.01.2008 21:26 55
Postitas Margusja
Ma ei tea kas mul on toppelt? Vist ei kui ainult üks andur vahetati. Ma võin totaalselt segast panna aga ma ei mäleta ühtegi lauset ka selle kohta et mul neid andureid kaks.
Aga diagnostika annab sulle selguse kohe.

Postitatud: 02.01.2008 22:09 07
Postitas aise
ma ei tea täpselt mis aastast 528 sai topeltvanose aga mul on m54 530 ja sellel on 100% neid andureid 2

Postitatud: 02.01.2008 22:15 06
Postitas Rain.
aise kirjutas:**** vist kah üks nuka andur kutu, hakkas hakkima järsku. kuna on topelt vanos ja mõlemal nukal on oma andur siis kas on mõistlik mõlemad vahetada... või ei?
nuka-anduri mitte töötamist saab ka ise kontrollida, näiteks V8 mootori puhul pidi esimse ja teise klemmi takistus olema 1,45kilo-oomi. Ma usun, et see taksitus peab sama olema ka R6 mootori puhul.

Postitatud: 02.01.2008 23:26 17
Postitas Margusja
Minul oli veel väliselt tuvastatavaks sümptomiks, et sisselaske pihustid klõvisesid kõik korraga st. avanesid kõin n.n avariireziimis. Seda oli kuulda.

Postitatud: 03.01.2008 11:32 59
Postitas aise
õnneks siiski andurid terved, viga oli absurdne, 5da silindri süütepooli pistik pooles vinnas... see silinder jättiski vahele ja sellest siis see hakkimine hoopis.

Postitatud: 03.01.2008 11:38 36
Postitas Margusja
Hmm, kas need pistikud ei ole mitte kruvidega kinni?
Mul endal tundub, et peale tutuute küünalte vahetust on ka tühikäigul vahest harva tunda kuidas mootor teeb sellise tugevama jõnksu, nagu vahele jätaks. Samas ma tean et keerasin korralikult kõik süütepoolid kinni.

Postitatud: 03.01.2008 11:41 31
Postitas aise
pistik ise käib klambriga peale, ju oli see kuidagi kehvalt