1. leht 1-st

E34 535 90a EML probleem!!

Postitatud: 19.06.2004 21:41 23
Postitas Kristo_P
Auto seisis pikka aega, nüüd põleb armartuuris EML tuli. Autol jõudu ei ole, see tuli ei kustu ära ka. Oskab keegi öelda mis tulega tegemist ja kuidas seda probleemi lahendada. Sai niisuguses reziimis pikk maantee ots sõidetud, kas see võis midagi kahjustada või midagi sellist. Igatahes peale sõitu uuesti käivitades jäi õlituli põlema ning kapoti alla vaadates oli näha et mootor oli käigukastipoolsest otsast õline, õlitase oli õnneks normis. Ühesõnaga on kellelgi mingisuguseid ideid või teadmisi, millega tegu ja kas need kaks asja on omavahel seotud - EML tuli põleb, jõudu ei ole, mootorist lekib kuskilt õli???

Postitatud: 20.06.2004 06:30 37
Postitas meph
EML peaks vist olema electronic throttle control. kui selle tuli põleb siis vast ei saada hakkama antud funktsiooniga :\ Ehk siis mootor ei saa gaasipedaalist aru või midagi? ajuga täbarad lood? võibolla keegi osab midagi targemat õelda...

Postitatud: 20.06.2004 19:04 26
Postitas priitv8
Ega muud, kui jooksuga diagnostikasse.
EML-il on oma juhtmoodul (aka "aju"), mis suhtleb tidhedalt Motronicuga.
Kõige tõenäolisemad veaallikad on siiski need, mis elektromehhaanilised. Antud juhul siis gaasipedaali andur ja seguklapi mootor, või ka klapp ise.
truumu stend peaks ka suutma seda EML-i aju diagnoosida.

Postitatud: 20.06.2004 23:34 05
Postitas truumu
kas järsku mingi tuulutuse voolik lahti pole tulnud?

Postitatud: 21.06.2004 00:52 11
Postitas MarkoA
Niisiis järgmine mees kes vaevleb selle probleemiga.Tõesti see on elektrooniline gaasi klapp (või mis iganes).Olid samad probleemid et jõudu polnud veojõukontroll ja kiiruse hoidja ei toimind.minul oli asi selles et selle mehhanismi sees on ime peened nõelad mis sõidavad mööda teatud radu need lihtsalt kulunud.UM oli asja hinnaks kuskil 19 kilo kui mäletan,aga kui viitsid käi sauelt läbi ja kui Igoril on seda jubinat saad 900 kätte.Usu mina sain kaa ja vähemalt nüüd mured möödas.Tegelt teine võimalus veel: selle vidina peal on üks 6kant kruvi sisse keeratud kust saab pöördeid kruttida,proovi peale või maha keerata pöördeid äkki aitab.Loodan et saad asja jälle toimima.Jõudu

Postitatud: 07.11.2006 18:52 09
Postitas arnie
Mul juhtus täna sama lugu, et EML hommikul hakkas põlema ja jõudu ei olnud, peale paari kilomeetrit liiklemist jäin seisma ja suretasin korraks mootori välja, siis taas sisse ja kõik oli ok, tuli kustus ja jõud tagasi.

Öösel oli äkki liiga niiske ilm ja miskit läks lolliks??? peale liikumist äkki kuivas ära ja jälle korras :lol:

Postitatud: 28.12.2007 20:06 08
Postitas XIX
ei hakka uut teemat tegema,
EML tuli põleb, nädal tagasi mõned korrad vilkus, nüüd põleb täiega ja isegi siis kui auto seisab (öösel)!
jõudu ei ole, sõida 535 ´ga nagu 520 ´ga :evil:
kas see on normaalne, et ta isegi siis põleb, kui süüde pole sees (öösel seistes) ?

Postitatud: 28.12.2007 20:20 14
Postitas patrik
spido viga arvatavasti

Postitatud: 28.12.2007 21:04 08
Postitas XIX
patrik kirjutas:spido viga arvatavasti
kas jõud ka tänu spidole kadunud, ei liigu enam nii nagu peaks :(

Postitatud: 28.12.2007 23:29 43
Postitas patrik
jep. kui eml põleb siis on limp home ( "rooma koju") mode

Postitatud: 28.12.2007 23:55 48
Postitas XIX
st. vahetan spido välja ja asi (viga) võiks olla lahendatud, 3,5 jälle omas mahlas?

Postitatud: 05.01.2008 22:26 38
Postitas XIX
MarkoA kirjutas:minul oli asi selles et selle mehhanismi sees on ime peened nõelad mis sõidavad mööda teatud radu need lihtsalt kulunud.UM oli asja hinnaks kuskil 19 kilo kui mäletan,aga kui viitsid käi sauelt läbi ja kui Igoril on seda jubinat saad 900 kätte.Usu mina sain kaa ja vähemalt nüüd mured möödas.Tegelt teine võimalus veel: selle vidina peal on üks 6kant kruvi sisse keeratud kust saab pöördeid kruttida,proovi peale või maha keerata pöördeid äkki aitab.
ehk on kellelgi mingit fotot sellest, kus ta täpsemalt asub ja milline välja näeb?


priitv8 kirjutas:Antud juhul siis gaasipedaali andur ja seguklapi mootor, või ka klapp ise.
kus need jubinad asuvad ja millised välja näevad?

Postitatud: 05.01.2008 23:08 05
Postitas priitv8
Gaasipedaali andur on gaasipedaali kohal, hoovastikuga ühendatud. Seguklapp on õhukulumõõtja ja sisselaskekollektori vahepeal kuskil. Elektrimootor ja pistik peaks ka näha olema.

Postitatud: 07.01.2008 00:15 43
Postitas XIX
oleks veel üks küsimus (ehk loll küsimus, aga siiski :oops: ) kas need gaasipedaali andur , seguklapi mootor, seguklapp hakkavad 535 155kw ainult 535 omad või sobib ka teiste e34 omad?
mis oleksid ca hinnad neil vidinatel kui osta kasutatud või kui osta uued?

Postitatud: 07.01.2008 10:21 46
Postitas priitv8
Kahjuks on nii, et teistel E34-del käib gaas trossiga.

Postitatud: 07.01.2008 12:45 33
Postitas erikred
priit ära ole nii pessimist m51 mootoril on kah ilma trossita gaasipedaal, kas nad ka omavahel sobivad selle jätan küsijale uurimiseks realoem.com leheküljelt.

terv
erich

Postitatud: 07.01.2008 13:53 19
Postitas priitv8
Pedaal sobib, aga diislill teadagi elektrilist seguklappi ei ole.

Postitatud: 07.01.2008 14:05 45
Postitas XIX
seega ainult 535 ja 735 omad sobivad?

Postitatud: 07.01.2008 14:57 05
Postitas erikred
hakkas mingki see asi vähe rohkem huvitama, kahjuks on diisli gaasipedaali potentsiomeeter ainult m41 ja m51 mootorile mõeldud.

Sinu oma võib leida ka m30 mootoriga 530 ja 730 pealt, hinnaks märgitud uuena 775 euri ;)
edasisel jupiotsingul abiks http://bmwfans.info/
Vea tuvastamisel aitab diagnostika

terv
erich

Postitatud: 07.01.2008 17:28 39
Postitas XIX
jõhvis on diagnostika järjekord 2-3 kuud :( pena ootama sellega veel.
aga äkki kellelgi kogemsi, kui 535 sõidad nagu 520 (loe lahja ja jõudu ei ole, tõmmet ei ole) mis võib olla kõige tõenäolisem, et läbi on nendest kolmes gaasipedaali andur , seguklapi mootor, seguklapp? (põleb endiselt EML tuli)

Postitatud: 12.01.2008 21:33 48
Postitas enn1
Ei hakka samuti uut teemat tegema.Olen värske E39 523 98a.omanik,olin vist paar päeva autoga sõita saanud,kui peale käivitamist ei kustunud ära EML ja ASC tuled,jõud oli samuti kadunud.Otsisin just sobivat kohta kus auto seisma jätta ja proovida süüdet sisse-välja,kui tuled iseenesest kustusid ja kõi korda sai.Nüüd sellest juba nädal,rohkem ei ole kordunud.Kuna auto saksast toodud ja juba mõnda aega müügiplatsil seisnud,on äkki mõni pistik oksüdeerunud või midagi...Oskab keegi soovitada milliseid pistikuid kontrollida kui peaks korduma(elu on näidanud,et sellised vead tulevad alati varem või hiljem tagasi :? )?

Postitatud: 13.01.2008 09:50 05
Postitas patrik
XIX kirjutas:jõhvis on diagnostika järjekord 2-3 kuud :( pena ootama sellega veel.
aga äkki kellelgi kogemsi, kui 535 sõidad nagu 520 (loe lahja ja jõudu ei ole, tõmmet ei ole) mis võib olla kõige tõenäolisem, et läbi on nendest kolmes gaasipedaali andur , seguklapi mootor, seguklapp? (põleb endiselt EML tuli)
tule tallinnast läbi, saad jaole paari päeva jooksul

Postitatud: 07.02.2008 21:41 23
Postitas E28
Tekkis väike küsimus, et kas seda elektroonilist throttlet saab vahetada tavalise trossiga throttle vastu (mootor läheb E28-le) ja kas peab mootriaju ja juhtmestiku ka ära vahetama, et trossiga throttle toimima saada?

Postitatud: 07.02.2008 23:50 00
Postitas priitv8
E28 kirjutas:...ja kas peab mootriaju ja juhtmestiku ka ära vahetama, et trossiga throttle toimima saada?
Jah, ja gaasipedaali kah veel. PS EML on eraldi plokk ja DME eraldi!