E34 524td õli tilgub/voolab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

E34 524td õli tilgub/voolab

Postitus Postitas disjoll »

Mure selles et juba kevadest on väike õli loik maas. Mul selline tunne ehk tagumune vändaotsa tihend. Nüüd lausa niriseb õli kui mootor töötab. Kohapeal seistes hea loik all. Kas võib sõita ega see halba ei tee? Oli mul on küllalt päevas läheb 2L õli. Samas kui oleks tagumine vändatihend siis sidur libiseks või ei?
Kasutaja avatar
ivan olefir
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 29.09.2007 16:44 51
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas ivan olefir »

sul on mootori otsa tihend läbi ja see vahetus pole odav lõbu endal sama asi nii et tee korda õlipeale kuulub sul rohkem raka kui asi seda väärt on
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

mul oli karterikaane tihend. Alla võttes tihend lendas juppideks ja pidin korima maha kuna see vist pole kunagi vahetatud.... ja see tihend suht odav, vahetus ka suht lihtne (võrreldes e39 või muu õliloigu tekkitajaga)
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Normaalne mees.....2L läheb päevas õli ega see vist väga palju halba ei tohiks teha jah :D:D Lase tagumine vända simmer ära vahetada!
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

või oled kratt ja vahetad ise.
sai just enda autol see raske remont läbi tehtud, pole hullu midagi kui enne on pädevust.
simmerlingi ei maksa kah mitte midagi praktiliselt :D omale sain (57.-)

2l päevas "kole lugu" kui sa mootorisse rähni ei taha lasta või turbot õlituseta jätta. siis oleks lihtsam see viga likvideerida
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas disjoll »

Nii sai lõpuks kast maha ja viga teada! Asi oli hoopis selles, et karteri poldid lahti :D ja üks isegi puudu. Simmer oli täiesti korras aga sai uus pandud ja ka sidurikomplekt.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

disjoll kirjutas:Nii sai lõpuks kast maha ja viga teada! Asi oli hoopis selles, et karteri poldid lahti :D ja üks isegi puudu. Simmer oli täiesti korras aga sai uus pandud ja ka sidurikomplekt.
Ei, ei . Ikka mitte karteri poldid lahti vaid tihend kutu- ja sellest ka poldid sinuarust nõrgald kinni....( auto on saanud kuuma või mitu korda lahti võetud ja sama tihend alla pandud)

Kui mina kord vahetasin enda 524td tihendi siis tihendist olid järgi ainult ribad- mida ma ehitusnuaga maha kraapisin....Kui lihtsalt kinni keerad siis ega see õli ei peata- vaid hakkab läbilaskma kuni 1l 1000km kohta :D
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Ma pakun et sul polnudki seal tihendit, kaas oli arvatavasti silikooniga pandud...
F11
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas disjoll »

Kalev kirjutas:Ma pakun et sul polnudki seal tihendit, kaas oli arvatavasti silikooniga pandud...
Kusjuures oli tihend seda oli näha. Üks polt oli päris ära tulnud ja sidurikoda kõvasti kratsinud. Millest siis see polt nii lahti tuli? Kas tõesti mootor nii kuuma saanud, et tihendi nn. ära põletanud?
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

need poldid olid lihtsalt end ajapikku lahti mänginud.
See tihend on lihtsalt su autol nii vana, et on tahkeks ja mõraliseks läinud.
või on tõesti mingi hermeetiku ja tihendi rats tehtud. Soovitaks sellised asjad korralikult ära teha.
"Põlemist" pole mõtet mainida.
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Ma ütlesin seda Danili jutu peale, sest ma ei usu et see tihend sealt nii lihtsalt ära kaob..
F11
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas disjoll »

Noh loodame et ma seda karteri tihendit vahetama ei pea hakkama sest siis ju jälle kast maha ja palju tööd. Tuleb ju vist mootorit kah ülespoole tõsta muidu ei saa. **** pole ühegi autoga niipalju tegemist olnud.
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Käigukasti ei ole vaja alt ära võtta selleks et vahetada karteripõhja tihendit :cool:
Lahti on vaja lasta: mootoripadjad mootori küljest, õlifiltri kopsik(kui on kere küljes),ventilaator tuleb küljest ära võtta, paisupaak, jahutus radiaator( hea oleks kui kohe veidi kõrgemale tõstad).
Jahutusvedelikku ei ole vaja välja lasta.

Siis lased õli välja, keerad karteripõhja poldid lahti, siis tõstad tungrauaga nii kõrgele et karteripõhi tuleb alt ära.
See eeldab korraliku ja rikkaliku mutrivõtmete valiku olemasolu.(mõni karteri põhja polt on suht kehva kohapela)
See on teostatav :cool:
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas disjoll »

TD kirjutas:Käigukasti ei ole vaja alt ära võtta selleks et vahetada karteripõhja tihendit :cool:
Lahti on vaja lasta: mootoripadjad mootori küljest, õlifiltri kopsik(kui on kere küljes),ventilaator tuleb küljest ära võtta, paisupaak, jahutus radiaator( hea oleks kui kohe veidi kõrgemale tõstad).
Jahutusvedelikku ei ole vaja välja lasta.

Siis lased õli välja, keerad karteripõhja poldid lahti, siis tõstad tungrauaga nii kõrgele et karteripõhi tuleb alt ära.
See eeldab korraliku ja rikkaliku mutrivõtmete valiku olemasolu.(mõni karteri põhja polt on suht kehva kohapela)
See on teostatav :cool:
Oot aga mis neli polti siis hooratta taga on? Kas need ei ole karteri poldid? Mul üks nendest oligi ju puudu ja teised nii lahti et keera näpuga. On ehk mõni joonis selle mootori kohta.
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

hooratta taga. ma ei saa aru millest sa räägid?

Põhimõtteliselt eemaldad nii nimetatud siduri karteri : 4 polti alt üles.
ja kas 3või4 polti ei mäleta on käigu kasti poolt mootori poole. ( seletus võib olla kehva). siis peaks siduri karter eemalduma.
Ja siis on karteri põhja poltide ring suunaga alt üles. (Tuletan meelde et läheb vaja korraliku ja hea valikuga võtme(kasti).
tavaliste vene leht võtmega seda tööd ära ei tee.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

e34 524td - suht lihtsalt teostatav. Mul kulus ca õhtu... Tunduvalt raskem ja närvilisem on e39 525tds karteripõhja maha võtmine :D - seal peab juba esisilda alla võtta.... ja muud jamad...
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Hooratta taga peaks olema ju väntvõlli tagumise simmeri pesa kinnitused...kui need poldid lahti ja tihend läinud, siis efekt on sama mis kulunud simmeri puhulgi. Karterikaane poltidest paar tükki kinnitub ka selle simmeri pesa külge ja seal peab jälgime et liiga pikki polte ei pane, sest vastasel korral keerad karterikaant pingutades poldi otsad läbi pesa seina simmeri serva sisse ja ilmselt on tulemuseks veel isasem õlileke.
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas disjoll »

No jah käisin põhja all uurisin põhjalikult. Ongi karteri tihend peetis. Ohh hakka jälle mässama ei viitsi mitte aga õli kulu veel hullem. Ok teisipäeval hakkan toimetama teeb vast õhtuga ära. Esinduses maksis vist see tihend 270 eeki. Ok aga tänud iga soovituse eest. Kindlasti tuleb veel probleeme. See on auto millele on mul elus kõige rohkem raha läinud aga pole midagi teha BMW ju :cool:
disjoll
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.08.2007 22:17 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas disjoll »

No nii sai tihend ära vahetatud! Alustasin kell 16.00 ja lõpetasin 22.00. Jube jama jebimine oli see. Kõige parem see, et ei tilgu õli enam. Ok suured tänud kõigile kes soovitusi jagasid!
Vasta