E28 524td probleemid..

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
R400
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 22.11.2007 19:22 38

E28 524td probleemid..

Postitus Postitas R400 »

Kas keegi oskab aidata..? Asi selles et auto ei taha minna tööle kylmalt.. ja kui tööle lähebki siis on põõrded 1500 peal.. ja kui s6itma hakkan.. siis kukkuvad põõrded 800 peale ja jäävdki sinna.. Teine mure on ka.. nimelt see tossab nagu katlamaja kortsen.. JA mootoris on mingi imelik klõbin mis kaob ära kui auto on töötand mingi 10 minti..
Viimati muutis R400, 15.12.2007 01:54 40, muudetud 1 kord kokku.
524TD e28 Hartmann
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Õli vahetasid ära lõpuks ?
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
R400
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 22.11.2007 19:22 38

Postitus Postitas R400 »

eii.. aga kõik kytte filter ja mõllud on vahetatud.. polnd aega õlivahetuseks.. :oops:
524TD e28 Hartmann
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

No kõrgsurvepumba küljes on jahutusvedeliku temperatuuri järgi töötav pööreteregulaator, mis külmalt tõmbab gaasihoovast pöörded kõrgemale. Kui nad 1500 peale alguses jäävad, siis järelikult see asjandus töötab veel.....mis on iseenesest harv juhus.
Tossamise ja halva käivitumise põhjuseid võib olla mitmeid.....no näituseks umbes olev õhufilter, kusevad pihustid, läbipõlenud eelsüüteküünlad, kulunud ja kinnijooksnud turbo, hõre mootor (nii vana pilli puhul väga tõenäoline) , keegi on pumbast kütuse etteande liiga heldeks keeranud, pumba pritsemoment valesti ajastatud, kulunud nukkvõll või valesti paigaldatud hammasrihm. Viimane selgitaks ka klõbinat külma mootoriga.
Keera töötaval mootoril õlikork maha või tõmba õlivarras välja ja vaata mis sealt paistab.....kui pahvib auru üles nagu vedurikorstnast, siis on sul mootor hõre. Koogi turbo küljest sisseminev õhuvoolik lahti ja proovi kas võll loksub (selleks oleks mõistlik mootor seisma jätta) .....natuke loksub nagunii aga kui võlli pöörates on tunda, et tiivikud käivad vastu korpust, siis on turbo õhtal omadega. Vaata turbo otsast sisse ka, kas tiivikulabad on terved või on tükke puudu. Kui turbo õhuvoolikud leemetavad õlist, siis on ilmselt mootor hõre. Tee õhufiltri kast lahti ja vaata kas seal on õli, kui filter on õlist läbiimbunud, siis on mootor ilmselt hõre.

Head katsetamist!
R400
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 22.11.2007 19:22 38

Postitus Postitas R400 »

Tänud..^^ juba arvasin et hammasrihm ja kytuse filtriga mingi jama
524TD e28 Hartmann
R400
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 22.11.2007 19:22 38

Postitus Postitas R400 »

Pilt
oli küll õline seest aga lõtku polnud ja kuhugi vastu ei käinud.... ja rihm on vana ja lõdva..
524TD e28 Hartmann
R400
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 22.11.2007 19:22 38

Postitus Postitas R400 »

markx kirjutas:...kui pahvib auru üles nagu vedurikorstnast, siis on sul mootor hõre.
kuule tuli jah..
524TD e28 Hartmann
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

ja rihm on vana ja lõdva..
sellise asjaga küll ära jama :lol: Klappide vahetus üsna kallis ja kui rihm läheb, siis on põhimõtteliselt et osta teine mootor :P
R400
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 22.11.2007 19:22 38

Postitus Postitas R400 »

redline kirjutas:
ja rihm on vana ja lõdva..
sellise asjaga küll ära jama :lol: Klappide vahetus üsna kallis ja kui rihm läheb, siis on põhimõtteliselt et osta teine mootor :P
vahetus... aga sisselaske klapp maksab 500 midagi raha ja väljalske klpapp maksis 480 raha tükk..
524TD e28 Hartmann
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

vahetus... aga sisselaske klapp maksab 500 midagi raha ja väljalske klpapp maksis 480 raha tükk..
Noneh......mis sa neist klappidest enam vahetad kui õlikorgist tuulab ja karteris surve sees on :D Hammasrihma võid uue panna ja vaata kas tugirullik ka veel elab või loksub nagu vana mees. Pihustid võid lasta üle kontrollida.....kui on otsad vähem kui 10 aastat tagasi vahetatud, siis kusevad garanteeritult. Vana kooli Boschi otsad võivad isegi enam vähem veel olla.

Ja üldiselt teine mootor maksab tugevalt vähem kui uute klappide komplekt sellele pillile :P Aga ilmselt on ta sama surnud kui see mis praegu peal on..
Kasutaja avatar
gert83
Huviline
Postitusi: 1195
Liitunud: 03.03.2004 18:27 15
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kontakt:

Re: E28 524td probleemid..

Postitus Postitas gert83 »

Jätkan siis teemat.Auto 34 el.pumbaga.Vahetasin ploki koos nukaga,nukk väidetavalt td oma..peale vahetust uimane,gaasi andes eriti midagi ei toimu.käima läheb rahuldavalt,rakist ei olnud.sai silmajärgi õpetuse järgi pandud nukk.vänt ja pump lukus ainuke mida näppida sai oli nukaratas mis kuigipalju regullitav.kas pumbaajastus nii paigast nüüd?
E30 320i coupe manu 400NM
Vasta