1. leht 1-st

E28 524td probleemid..

Postitatud: 09.12.2007 12:30 29
Postitas R400
Kas keegi oskab aidata..? Asi selles et auto ei taha minna tööle kylmalt.. ja kui tööle lähebki siis on põõrded 1500 peal.. ja kui s6itma hakkan.. siis kukkuvad põõrded 800 peale ja jäävdki sinna.. Teine mure on ka.. nimelt see tossab nagu katlamaja kortsen.. JA mootoris on mingi imelik klõbin mis kaob ära kui auto on töötand mingi 10 minti..

Postitatud: 09.12.2007 21:05 48
Postitas omega
Õli vahetasid ära lõpuks ?

Postitatud: 09.12.2007 21:43 21
Postitas R400
eii.. aga kõik kytte filter ja mõllud on vahetatud.. polnd aega õlivahetuseks.. :oops:

Postitatud: 13.12.2007 10:56 48
Postitas markx
No kõrgsurvepumba küljes on jahutusvedeliku temperatuuri järgi töötav pööreteregulaator, mis külmalt tõmbab gaasihoovast pöörded kõrgemale. Kui nad 1500 peale alguses jäävad, siis järelikult see asjandus töötab veel.....mis on iseenesest harv juhus.
Tossamise ja halva käivitumise põhjuseid võib olla mitmeid.....no näituseks umbes olev õhufilter, kusevad pihustid, läbipõlenud eelsüüteküünlad, kulunud ja kinnijooksnud turbo, hõre mootor (nii vana pilli puhul väga tõenäoline) , keegi on pumbast kütuse etteande liiga heldeks keeranud, pumba pritsemoment valesti ajastatud, kulunud nukkvõll või valesti paigaldatud hammasrihm. Viimane selgitaks ka klõbinat külma mootoriga.
Keera töötaval mootoril õlikork maha või tõmba õlivarras välja ja vaata mis sealt paistab.....kui pahvib auru üles nagu vedurikorstnast, siis on sul mootor hõre. Koogi turbo küljest sisseminev õhuvoolik lahti ja proovi kas võll loksub (selleks oleks mõistlik mootor seisma jätta) .....natuke loksub nagunii aga kui võlli pöörates on tunda, et tiivikud käivad vastu korpust, siis on turbo õhtal omadega. Vaata turbo otsast sisse ka, kas tiivikulabad on terved või on tükke puudu. Kui turbo õhuvoolikud leemetavad õlist, siis on ilmselt mootor hõre. Tee õhufiltri kast lahti ja vaata kas seal on õli, kui filter on õlist läbiimbunud, siis on mootor ilmselt hõre.

Head katsetamist!

Postitatud: 13.12.2007 20:44 24
Postitas R400
Tänud..^^ juba arvasin et hammasrihm ja kytuse filtriga mingi jama

Postitatud: 15.12.2007 01:43 04
Postitas R400
Pilt
oli küll õline seest aga lõtku polnud ja kuhugi vastu ei käinud.... ja rihm on vana ja lõdva..

Postitatud: 15.12.2007 02:06 38
Postitas R400
markx kirjutas:...kui pahvib auru üles nagu vedurikorstnast, siis on sul mootor hõre.
kuule tuli jah..

Postitatud: 15.12.2007 09:57 15
Postitas redline
ja rihm on vana ja lõdva..
sellise asjaga küll ära jama :lol: Klappide vahetus üsna kallis ja kui rihm läheb, siis on põhimõtteliselt et osta teine mootor :P

Postitatud: 15.12.2007 10:07 04
Postitas R400
redline kirjutas:
ja rihm on vana ja lõdva..
sellise asjaga küll ära jama :lol: Klappide vahetus üsna kallis ja kui rihm läheb, siis on põhimõtteliselt et osta teine mootor :P
vahetus... aga sisselaske klapp maksab 500 midagi raha ja väljalske klpapp maksis 480 raha tükk..

Postitatud: 17.12.2007 23:44 34
Postitas markx
vahetus... aga sisselaske klapp maksab 500 midagi raha ja väljalske klpapp maksis 480 raha tükk..
Noneh......mis sa neist klappidest enam vahetad kui õlikorgist tuulab ja karteris surve sees on :D Hammasrihma võid uue panna ja vaata kas tugirullik ka veel elab või loksub nagu vana mees. Pihustid võid lasta üle kontrollida.....kui on otsad vähem kui 10 aastat tagasi vahetatud, siis kusevad garanteeritult. Vana kooli Boschi otsad võivad isegi enam vähem veel olla.

Ja üldiselt teine mootor maksab tugevalt vähem kui uute klappide komplekt sellele pillile :P Aga ilmselt on ta sama surnud kui see mis praegu peal on..

Re: E28 524td probleemid..

Postitatud: 12.01.2014 18:23 44
Postitas gert83
Jätkan siis teemat.Auto 34 el.pumbaga.Vahetasin ploki koos nukaga,nukk väidetavalt td oma..peale vahetust uimane,gaasi andes eriti midagi ei toimu.käima läheb rahuldavalt,rakist ei olnud.sai silmajärgi õpetuse järgi pandud nukk.vänt ja pump lukus ainuke mida näppida sai oli nukaratas mis kuigipalju regullitav.kas pumbaajastus nii paigast nüüd?