1. leht 1-st

E34 ix tagumised amordid

Postitatud: 11.12.2007 18:03 03
Postitas Bmw525ix
Hetkel mul all Nivooamordid...Kas tavalised E34 525 amordid sobiksid alla?
Tänud...

Postitatud: 11.12.2007 20:14 00
Postitas 525touring
Küsin kohe juurde ühe soojaga, et kui vahetan nivood tavaliste amortide vastu, kas alla amordi juurde panen lihtsalt "pimeda" ette või mida pean süsteemiga tegema?
Tänan

Postitatud: 21.03.2008 17:52 57
Postitas Bmw525ix
Võiks seda teemat käsitleda.Kavas tagumised amordid vahetada

EDIT:Õli tilgub maha juhipoolse nivoo amordi juurest. Mis see tähendab et nivoo läbi?`

Suured tänud kes oskab midagi öelda!

Postitatud: 21.03.2008 19:45 29
Postitas 525touring
Milles võib probleem olla. Tühjalt sõites on nagu hüpiknukk, väga jäik.
Kui neli inimest peal + kotid pagassis on ideaalne sõita. Pehme ja mõnus!

Kuskilt lugesin, et E39'l pidi olema transpordirežiim. Kuidas E34'l see asi lahendatud on? Kas see regulaator paigast ära või "läbi"?

Postitatud: 21.03.2008 20:45 07
Postitas erikred
525touring - rõhuakud läbi, siis keerabki jäigaks ära

bmw525ix - otsi leke üles, kui mõni toru siis remont oluliselt odavam kui amortide vahetus

Kui amortide vahetamise teed lähete siis abiks siinne otsing, aitab ka maailma pealt otsimine, selle jaoks on täitsa õpetused olemas kuidas panna tavalised

terv
erich

Postitatud: 21.03.2008 21:51 47
Postitas 525touring
Valdek kirjutas:nivoo- ja tavaamortidel on erinevad amordipadjad, vedrud, tolmukatted, vedrualuskummid ja läbilöögipuksid...
Vedrud erinevad?? :?

Postitatud: 21.03.2008 22:41 05
Postitas erikred
vedrud jah erinevad, palju pehmemad sest nivool teeb amort hoopis teist tööd kui tavaamort. Peab ta ju lisaks vedru võngete summutamisele ka auto kõrgust reguleerima. Mingi tavavedruga põrutaks ilmselt samamoodi nagu sul tühjalt praegu.

terv
erich

Postitatud: 22.03.2008 01:29 27
Postitas 525touring
Vot seda ei teadnud!
Mul oli madaldussari all, suvel ostsin kasutatud stock vedrud Touringule.
Aga nüüd ma ei teagi, kas tagumised vedrud on siis nivoole või tavalisele amordile.. :shock:

Madaldusega oli see teema, auto seisis mitu päeva või oli kallaku peal, siis panid auto tööle ja tõstis tagumiku ülesse. No umbes paar senti..
Nüüd stock vedruga sellist asja ei ole.

Lahendada asi lihtsamalt, panna tavaline amort.. kuid niivõinaa ei tea ma, kas mul on nivoo vedru või tavaline vedru! :roll:
AARE530 postitas kusagil, et pani taha E39 vedru. Miks see parem on kui E34 oma ning kas see ka Touringule sobib tavaamordiga kokku?

irw@üks loll jaksab rohkem küsida, kui sada tarka vastata! :lol:

Postitatud: 22.03.2008 01:45 43
Postitas Bmw525ix
Endal sama et tühjalt sõita siis on ikka väga kõva.Panin ükskord 6 kartulikotti peale-teine asi oli sõita kohe

Paari tunniga on päris palju maha tilkunud.

Üritan pilte kah teha nivoodest.
Suured tänud Erikred

Postitatud: 22.03.2008 18:32 09
Postitas 525touring
Nii, nüüd niipalju targem, et need oli tavalise amordi vedrud!!
Järelikult võivad mul nivooamordid korras olla, lihtsalt vedru nii jäik nivoo jaoks.
Nüüd on tarvis otsida mul nivooamordile vedru.. Kas sedaani ja touringul on nivooamordi vedrud samad?
Kas vedrude peal on mingi märge ka nivooamordi kohta?

Suured tänud! :shock:

Postitatud: 01.04.2008 18:14 12
Postitas Bmw525ix
Minuteada ongi touringutel tagumine osa jäigem, seega jäigemad vedrud.

Postitatud: 19.04.2008 11:56 53
Postitas 525touring
Otsisin, kuid ei leidnud! :?

Nivooamort vahetada tavaamordi vastu, kust peaksin peale hakkama?
Keeran lihtsalt torule enne rõhuakut "pimeda" ette ja rõhuakud minema?