1. leht 1-st

E39 tagaamortide paigaldus

Postitatud: 21.12.2007 12:44 38
Postitas teet3
Mis järjekorras need detailid peavad amordi külge minema? Nii nagu joonisel ma seda asja kokku ei saa.
Pilt
http://bmwfans.info/original/E39/tou/52 ... l-33_0523/


Minul olid nad lahti võttes järgmiselt, kuidas tegelikult peab olema?
Pilt

Postitatud: 21.12.2007 15:11 36
Postitas seppa
4 ja 5 vahet pole kuda ,peaasi et porikaitse istuks ilusti puksi peal !
6- see vist amordipadja ja puksi vaheline seib et ei sooks puksi !
Äkki jäi vana amordipadja külge ?

Postitatud: 21.12.2007 15:51 11
Postitas teet3
Vahet aga kahjuks ikkagi on, kuna tagasild hirmsasti põrurab ja ma arvan, et viga on valesti paigaldatud amordis.
Kui panna detail nr. 4 enne detaili nr. 5 siis ei jääb amordile ainult 2cm liikumisulatust sisse poole.
Vastupidi pannes ei anna amordi pikkus välja.

Postitatud: 23.12.2007 21:50 32
Postitas poleaimugi
Järjekord ongi täpselt selline! Detail nr.4 tuleb detail nr. 5 külge soontesse panna et nad omavahel oleks kui üks detail.
Detail nr.6 võib olla detail 5 või 8 küljes kinni. ... ja kui ei ole siis on kadunud.
Mina panin enda eelmisel e39 m-sport amordid täpselt nii kokku ja kõik oli OK!
Pilt

Postitatud: 23.12.2007 23:50 50
Postitas Arvo T
teet3 kirjutas:Vahet aga kahjuks ikkagi on, kuna tagasild hirmsasti põrurab ja ma arvan, et viga on valesti paigaldatud amordis.
Kui panna detail nr. 4 enne detaili nr. 5 siis ei jääb amordile ainult 2cm liikumisulatust sisse poole.
Vastupidi pannes ei anna amordi pikkus välja.
Tagasilla põrutuse probleemiks tõenäoliselt ematala puksid.See touringutel üpris sage nähtus.

Postitatud: 28.12.2007 20:57 57
Postitas teet3
Arvo T kirjutas:
teet3 kirjutas:Vahet aga kahjuks ikkagi on, kuna tagasild hirmsasti põrurab ja ma arvan, et viga on valesti paigaldatud amordis.
Kui panna detail nr. 4 enne detaili nr. 5 siis ei jääb amordile ainult 2cm liikumisulatust sisse poole.
Vastupidi pannes ei anna amordi pikkus välja.
Tagasilla põrutuse probleemiks tõenäoliselt ematala puksid.See touringutel üpris sage nähtus.
Seekord siis 12punkti Arvo T-le. Põrutamine ei tulnudki amortidest vaid hoopis tagasilla üks padi täitsa läbi. Enne ei olnud näha kuna amort tõmbas puksi kokku ja tundus ok.