1. leht 1-st

E34 525i salongi ventilaator

Postitatud: 21.12.2007 22:52 03
Postitas Hannes
tundub et lõpetas töölepingu.
Keerates keskonsoolist seda keskmist rulli siis ühegi astme peal tööle ei hakkand,andsin peoge pihta(vastu armatuuri)hakkas tööle,aga enam see nõoks ei aidand.Kutu.
Et kuidas oleks kõige lihtsam selle mootorini pääseda kas kapoti alt võ salongist.keegi võiks kohe päris täpse õpetuse anda.
Ja äkki keegi oskab öelda palju uus mootor maksab või siis kasutatud.

Re: K: e34 525i salongi ventikas

Postitatud: 21.12.2007 23:21 01
Postitas Tõnis525
Hannes525 kirjutas:tundub et lõpetas töölepingu.
Keerates keskonsoolist seda keskmist rulli siis ühegi astme peal tööle ei hakkand,andsin peoge pihta(vastu armatuuri)hakkas tööle,aga enam see nõoks ei aidand.Kutu.
Et kuidas oleks kõige lihtsam selle mootorini pääseda kas kapoti alt võ salongist.keegi võiks kohe päris täpse õpetuse anda.
Ja äkki keegi oskab öelda palju uus mootor maksab või siis kasutatud.
Mina lammutasin armatuuri laiali ja pääsesin sinna ligi

Re: K: e34 525i salongi ventikas

Postitatud: 21.12.2007 23:28 22
Postitas Hans
Hannes525 kirjutas:tundub et lõpetas töölepingu.
Keerates keskonsoolist seda keskmist rulli siis ühegi astme peal tööle ei hakkand,andsin peoge pihta(vastu armatuuri)hakkas tööle,aga enam see nõoks ei aidand.Kutu.
Et kuidas oleks kõige lihtsam selle mootorini pääseda kas kapoti alt võ salongist.keegi võiks kohe päris täpse õpetuse anda.
Ja äkki keegi oskab öelda palju uus mootor maksab või siis kasutatud.
Kuulge Haapsalu kamp - ärge olge eilsed!!!

Kirjutate oma probleeme nagu esimest korda e34 ajaloos juhtuks see mis teiega juhtus. Teie poste lugedes tundub, et ennem teid ei olnud kellelgi mingeid probleeme, et isegi otsingut ei vaevu kasutama.

Postitatud: 22.12.2007 00:14 55
Postitas Hannes
kasutasin otsingut,aga targemaks ei saand!

Re: K: e34 525i salongi ventikas

Postitatud: 22.12.2007 00:35 57
Postitas Tõnis525
Hans kirjutas:
Hannes525 kirjutas:tundub et lõpetas töölepingu.
Keerates keskonsoolist seda keskmist rulli siis ühegi astme peal tööle ei hakkand,andsin peoge pihta(vastu armatuuri)hakkas tööle,aga enam see nõoks ei aidand.Kutu.
Et kuidas oleks kõige lihtsam selle mootorini pääseda kas kapoti alt võ salongist.keegi võiks kohe päris täpse õpetuse anda.
Ja äkki keegi oskab öelda palju uus mootor maksab või siis kasutatud.
Kuulge Haapsalu kamp - ärge olge eilsed!!!

Kirjutate oma probleeme nagu esimest korda e34 ajaloos juhtuks see mis teiega juhtus. Teie poste lugedes tundub, et ennem teid ei olnud kellelgi mingeid probleeme, et isegi otsingut ei vaevu kasutama.
Muide ma otsisin täna tundaega oma küsimusele vastust,kuid otsing viskas igast muud jama ette.

Postitatud: 22.12.2007 01:20 31
Postitas touringmeez
alusta lammutamist kapoti alt seal tuleb eemaldada päris mitu katet ennem kui mootorini jõuad ja arvatavasti on sul mootoril harjad läbi.ja kui onngi harjad siis vaheta need ära ja enne kui kokku paned siis kindlasti pane mingit määret laagritele sest teistkorda sa seda tööd ette võtta enam ei taha.

Postitatud: 22.12.2007 08:28 14
Postitas Marko S
Salongiventika saad kätte paisupaagi tagant.Minuteada ventikal ei ole laagreid,vaid jookseb vaskpukside peal :roll: võin ka muidugi eksida.
Uus vent oli veidi üle 1000.- eegu kui mina endale uurisin.

Postitatud: 22.12.2007 08:51 50
Postitas Margus_
Enne suuremat lammutamist kontrolliksin ma sinuasemel lüliti üle :idea:

Postitatud: 22.12.2007 09:54 47
Postitas touringmeez
Salongiventika saad kätte paisupaagi tagant.Minuteada ventikal ei ole laagreid,vaid jookseb vaskpukside peal Rolling Eyes võin ka muidugi eksida

tean et pole seal laagreid kuid et asi oleks arusaadav siis kirjutasingi laager mitte puks ega muud sest tööpõhimõte neil sama.
mis puutub paisupaaki siis minu 525i asub paisupaak ees vasakus nurgas.diislitel olen näinud neid kojameeste juures.

Postitatud: 23.12.2007 16:33 18
Postitas Tõnis525
Margus_ kirjutas:Enne suuremat lammutamist kontrolliksin ma sinuasemel lüliti üle :idea:
mis sa sellest lülitist,tal enne juba jukerdas see mootor,muide kiku pakkus sulle seda ju :roll:

Postitatud: 27.12.2007 04:48 45
Postitas raivo 44
Minu autol hakkas õudselt vilistama salongiventilaator, sooja puhub, 1994.a.525tds auto, kuidas seda määritakse ja millega, saan aru, et mingi paksema määrdega aga ennem vaja see kätte saada, kust oleks parem kätte saada, kas salongist või kapoti alt, ei hakanud uut teemat aretama, trügin siia teemasse sisse, kuulisin, et see pidi olema tüüpviga, teine viga on ka, et sooja regulaator-rullik armatuuril ei funktioneeri, sooja ei saa kinni keerata, suvel probleem, kapoti all on mingit 2 vooolikut, seal on kraan vahel,1-el neist, tundub, et see probleem on niimoodi lahendatud Itaalias, kust see auto toodud on. sorry, et vahele trügisin, lihtsalt mul sama mure.

Postitatud: 27.12.2007 06:24 01
Postitas AARE540
Kui see soojavärk sul ei funka, siis on viga arvatavasti neis klappides siin
Pilt
Võta lahti ja proovi, kas funkavad.

Postitatud: 27.12.2007 09:35 18
Postitas Tõnis525
AARE530 kirjutas:Kui see soojavärk sul ei funka, siis on viga arvatavasti neis klappides siin
Pilt
Võta lahti ja proovi, kas funkavad.
Kuidas neid kontrollida saab :roll:

Postitatud: 27.12.2007 09:41 17
Postitas AARE540
Kõige lihtsam- võta lahti ja vaata, kas klapid liiguvad, kui soojakraani keerata.

Postitatud: 27.12.2007 09:59 22
Postitas AARE540
To darklight- selle kraanijutu ütlesin raivo44 jutu peale, Hannes525-l on ikka tegu otsas mootoriga arvatavasti, või siis mootori kondensaatoriga v mis iganes selle õige nimi on. Tõenäoliselt on siiski mootor, kui üheski astmes ei tööta.

Postitatud: 27.12.2007 10:17 09
Postitas darklight
AARE530 kirjutas:To darklight- selle kraanijutu ütlesin raivo44 jutu peale, Hannes525-l on ikka tegu otsas mootoriga arvatavasti, või siis mootori kondensaatoriga v mis iganes selle õige nimi on. Tõenäoliselt on siiski mootor, kui üheski astmes ei tööta.
Vabandust, sain isegi lõpuks aru, seepärast ka oma postituse kustutasin :)

Postitatud: 01.01.2008 21:43 36
Postitas darklight
Tegelikult mul oleks omal ka üks küsimus nende sooja kraanidega, kas nad peavadki selle pliidinuppudega juhtploki taga sedasi toimima, et kui vasaku poole keerad täiesti külma peale (nii et seal lõpus käib nupul selline nõks ka läbi), siis läheb parem pool ka külmaks? keegi viitsib siis võiks kasvõi testida :)

Postitatud: 01.01.2008 21:53 49
Postitas touringmeez
nende klappide kohapealt niipalju et endal oli selline probleem,et kõrvalistuja poolne oli pidevalt kuum,tegin need klapid lahti ja kõik liikusid ilusti kuid kui toas voolu pealelasin,siis üks ei teinud midagi.Tuli välja et mähisel oli tekkinud katkestus.Tegin korda ja nüüd töötab ilusti.Mis puutub sellest juhipoolsesse nn kraani siis tõest kui keerata juhipoole lõppu siis on mõlemad külmad,kui keerata teisele poole siis mõlemad kuumad.

Postitatud: 02.01.2008 22:19 47
Postitas ANDUVOL
tavaliselt viga olnud takisti plokis,seal ülekuumenemise kaitse mis lihtsalt mingi hetk üles ütleb

Postitatud: 02.01.2008 23:39 27
Postitas touringmeez
kui ülekuumenemis kaitse läbi siis töötab ventilaator 4 astmes ikkagi.Vähemalt mul küll.