Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
kuna bmw vana mootor jooksis kokku sai toodud uus ja peale pandud aga nüüd siuke probleem et ei saa korralikult tööle. sai siis pumba kaant timmitud ja siis hakkas kord nii tööle et pöörded olid umbes 2000 peal ja timmides kas suri kohe välja peale käivitamist või siis lõi pöörded põhja. mootor on võetud 94a 525tds pealt ja auto mille peale ta läks on aastast 92 või 93 täpselt ei mäleta. küsimus siis siuke et mida tuleks kontrollida või teha et saaks auto korralikult tööle?
ei pump on selle "uue" mootori oma ja seda kaant oli ennem näpitud et paremini edasi läheks. täna saime ta nii tööle et 1500 pööret ja nii kui natuke kaant toksida sureb välja läheb korra tööle lööb pöörded 1000 peale ja siis sureb jälle välja .
taavi00 kirjutas:ei pump on selle "uue" mootori oma ja seda kaant oli ennem näpitud et paremini edasi läheks. täna saime ta nii tööle et 1500 pööret ja nii kui natuke kaant toksida sureb välja läheb korra tööle lööb pöörded 1000 peale ja siis sureb jälle välja .
timmige seda kaant edasi, seal loeb juba 0.1mm ka päris palju niiet külma närvi
praegu saime siis niipalju targemaks et selle mootoriga tõmmati meid tillist müüdi siin foorumis 8000kr eest ja väidetavalt terve ja töötav mootor aga pumba stendis öeldi et pump piixus ja poldid tulid ka pumbal nii hästi lahti et arvatavasti vahetati pump ennem müümist ringi
seda küll jah pm on juba uus pump olemas ja läheb ka sellele mootorile peale aga just see teeb vihaseks et räägiti et pump on vägevalt ära timmitud et auto paremini edasi läheks
taavi00 kirjutas:seda küll jah pm on juba uus pump olemas ja läheb ka sellele mootorile peale aga just see teeb vihaseks et räägiti et pump on vägevalt ära timmitud et auto paremini edasi läheks
Uus pump = siis UUS selle sõna otseses tähenduses, mitte uus=kasutatud vana..?
bmw327 kirjutas:ennem kui me selle autoga üle kaela käisime oli see ideaalses korras
no ja kas siis peale seda läks pump kohe Pepsi siis w?me panime mootori peale juhtmed külge ja näe auto ei lähe käima,mingi kella 5 hommikul tegime seda ja ei osanud enam midagi mõelda peale selle et pump.võtsime pumba maha läks stendi ja oh seda üllatust kui öeldi et see pump peaks juba ammu vanaraud olema kuna see jumala läbi.peale selle tuli pump liiga kergelt lahti ka autoküljest nii et sealt väike järeldus pump on ära vahetatud peale matsu.muud lihtsalt ei jää üle kui sa väidad et ennem töötas ideaalselt ja kui meie moto peale saime auto lihtsalt ei läinud käima.
no muidugi töötas sul ennem matsu aga peale matsu on arvatavasti pump vahetatud sest pump tuli liiga hästi lahti ja siis pumba stendis öeldi et see pump ei saagi töötada sest pumbapeal on rämedad vaod sees
eks see homme näha ole läheb siis peale teine pump kas sellega läheb tööle või mitte
pöörete andurit oleme vahetnud küll, kord panime selle kokku jooksnud mootori oma ja teinekord selle teise mootori oma ja ei midagi jamab ikka samamoodi. saime korra nii tööle, et oli 800 pööret aga nii kui gaasi antsime lõi pöörded kohe umbes 3000 ja seeria numbreid pole nii vaadanudgi igatahes pump on see mis oli algul selle auto peal.
taavi00 kirjutas:pöörete andurit oleme vahetnud küll, kord panime selle kokku jooksnud mootori oma ja teinekord selle teise mootori oma ja ei midagi jamab ikka samamoodi. saime korra nii tööle, et oli 800 pööret aga nii kui gaasi antsime lõi pöörded kohe umbes 3000 ja seeria numbreid pole nii vaadanudgi igatahes pump on see mis oli algul selle auto peal.
jama peitus pöörete anduris
mis siis selle jama põhjustas? pöörete järsk tõus reetis pööreteanduri vea. kas andur oli halvasti reguleeritud või oli katki?
tehnilisi teemasid pole mõtet lukku panna, neis saab vigu arutada