1. leht 1-st

E39 530 diislit lekib.

Postitatud: 24.12.2007 16:38 10
Postitas E39 pärnu
Auto aastast 99 aasta lõpp ja universaal kerega. Ja diislit lekib töötava mootoriga, et siis esi otsa alla tekib väike loik. äkki keegi oskab aidata kust viga otsida ja äkki keegi on kokku puutund sama murega.

Postitatud: 24.12.2007 16:45 47
Postitas Leho
kontrolli kõrgsurve pumba ümbrus üle. Arvatavasti pump või tagasivoolu voolikud lekivad.

Postitatud: 24.12.2007 16:54 19
Postitas Indrek_M
Minu autol lekkis peale kütusefiltri vahetamist kütusefiltri küljes oleva kütuserõhu anduri tihend.

Postitatud: 24.12.2007 17:14 29
Postitas MairoG
Meil alles hiljuti toodi üks E39 525tds remonti ja sama viga oli, veaks siis nimelt oli pumbavahelised tihendid, meie saatsime edasi selle, kuna meie diisel mootoreid eriti ei tee.

Remont oleks läinud kliendile maksma 16000.- aga kuna klient hea tuttav siis sai 12500.- kuni 13000.- :D No pumbas sai vahetatud ka kõik mis kulund.

Tõsta kapott üles ja vaata pumpa, kui see märg siis saad rahakoti kergendada umbkaudu selliste summadega :D

Postitatud: 24.12.2007 17:45 14
Postitas Leho
MairoG kirjutas:Meil alles hiljuti toodi üks E39 525tds remonti ja sama viga oli, veaks siis nimelt oli pumbavahelised tihendid, meie saatsime edasi selle, kuna meie diisel mootoreid eriti ei tee.

Remont oleks läinud kliendile maksma 16000.- aga kuna klient hea tuttav siis sai 12500.- kuni 13000.- :D No pumbas sai vahetatud ka kõik mis kulund.

Tõsta kapott üles ja vaata pumpa, kui see märg siis saad rahakoti kergendada umbkaudu selliste summadega :D
loll klient kes maksis selle eest niipalju. 525tds-i pumba saab remonditud juba 8000 eest. Ja veelgiodavam variant on 5900. kõik vahetatakse ära..
Seega su nn firma võttis su sõbralt 4-5 kilo tõõraha pumba monteerimise eest või lihtsalt käis kallis kohas remondis.

Postitatud: 24.12.2007 21:39 49
Postitas MairoG
Mul suht savi, üks asi on remontida pump, teine asi on kõik pärast seadistada õigeks nii nagu peab, aga seda juttu ma ei usu elusseeski, et nii odavalt saab disla pumba korda nii et asi kestab ja masina toimima nii, et selle pumba remonti ei ole vaja järgmise 10 aasta jooksul eesti kütusega :cool:
kõik võibolla vahetatakse tõesti ära, kuid kas varuosad on ikka kvaliteetsed ? kas antakse garantii ? kas koht oli kvaliteetne ? kas remondimehed olid kogenud selles valdkonnas ?

Auto ei käinud meil remondis, sest meie sellise tööga ei tegele, kuid käis kohas kus tehakse diisleid ülimalt hästi, ( firma nime ei maini, nagunii disla mehed teavad seda kohta ) :lol:

Aga ole hea näita mulle selle remondi arvet, kus nii odavalt tehti ja tahan näha ka nende varuosade tootja nime, mis kasutati remontimisel.


Ma lihtsalt ei usu ennem, et nii odavalt saab disla pumba remonditud perfektselt.

Postitatud: 24.12.2007 21:46 05
Postitas Leho
marko_s parandas oma autot tes-trem`is. tõõmaksumus oli 8000 jaoturi pea vahetati ka ära.
Samas kohas käis ka kasutaja Veljo_v.
Diislikeskus teeb kaane remonti, kõik tihendid ja jaoturipea 6000 umbes, seda koos seadistusega.

Miks sa häbened õelda selle firma nime mis küsib kallist raha .
ma tahaksin küll teada saada , mis firmaga tegu on , et nii räiget raha küsib.

Postitatud: 24.12.2007 22:45 39
Postitas guido500
mina vahetasin oma tds kõik pumba tihendid u 2750kr eest. diislikeskuses. võeti pump ja kaan maha hiljem kõik jälle paika tagasi.
selle 16K eest peaks suisa uue pumba saama.
teemaalgatajal soovitan mõnel tööpäeval asjalikumast remondikohast läbi sõita ja lugu ette näidata.

Postitatud: 25.12.2007 12:10 02
Postitas E39 pärnu
Kas see diisli keskus on Pärnus või on igas linnas. Kas see pärnu diisli keskus on norm koht, et pärast mingeid jamasid ei teki autol. On kellelgil kogemust??

Postitatud: 25.12.2007 12:42 30
Postitas Valdek
mida te inimesed jahute oma m51 mootori õnnetutest pumpadest??? Pealkirjas ju selgelt öeldud, et tegemist M57 mootoriga. Terve teema ära lagastanud ja midagi asjalikku järjekordselt ei leia kui seda teemat lugeda.

Teema algatajale:
Kas kütust lekib kapoti alt või mujalt piirkonnast?
Indreku pakutud versioon on üks võimalik. (seda leket silmaksid kohe kui kapoti avad)
Kütusetagasivoolikute komplekt on teine.
Kolmas on kõrgsurvepumba peale saabuv kütusevoolik ja ka tagasivooluvoolik.
Neljandaks pihusti jne...

Tee parem kindlaks kus täpsemalt lekib, kui ise ei saa hakkama näita inimestele kes saavad aru. Kõrgsurvepumbaga on 99% tõenäosusega kõik OK, jätke see rahule.

Postitatud: 25.12.2007 14:09 09
Postitas E39 pärnu
Ise eriline spets ei ole sellel alal aga kapoti alt vaadates ja piiludes on kuiv igalt poolt kuid põhja alt vaadates on mootori põhi märg ja töötava mootoriga hakkab enam vähem keskele tilkuma kütust. Filtri juurest on kindlalt kuiv viga kuskil all pool, kuna autot tõsta pole võimalik ei oska ka öelda kust kohast tilgub täpsemalt. ootan endiselt asjalikke ettepanekuid.

Postitatud: 26.12.2007 02:16 02
Postitas guido500
ega masinal järelpaigaldatud webastot või eberspächerit pole? minul põhjustas väikesed diisliloigud auto all väsinud kütusevoolikud (kütusepaagist mootorisse), õigemini üks "ratsitud" koht, kus võeti webastole kütet. visuaalseks nägemiseks tuli aga põhjakate maha katkuda. hea et põhjakate just selle ratsi kohapel praguline oli, muidu poleks leket niipea veel tuvastanud.

Postitatud: 26.12.2007 10:44 23
Postitas E39 pärnu
Webasto on aga see tehase oma.

Postitatud: 26.12.2007 17:06 48
Postitas kaspujaspu
minul oli tagasivoolu vooliku kinnitus mootori küljes,tilkus samamoodi põhja alla...

Postitatud: 27.12.2007 18:25 56
Postitas E39 pärnu
Nüüd asi korras hoopis tagasi vool ja sisse tulev voolik lekkisid. UM-s voolikud 1000.- ja vahetus 500.- sõbra pool.

Postitatud: 27.12.2007 18:45 26
Postitas Leho
E39 pärnu kirjutas:Nüüd asi korras hoopis tagasi vool ja sisse tulev voolik lekkisid. UM-s voolikud 1000.- ja vahetus 500.- sõbra pool.
oligi nii ,nagu arvasin ja pakkusin 7 minutit peale teema tegemist.

Postitatud: 27.12.2007 21:35 40
Postitas E39 pärnu
Aga seda öeldi ka mulle, et 3 liitrisel ei saa kuidagi pump tilkuma hakata. Ei tea miks ei saa aga nii öeldi.

Postitatud: 25.05.2008 23:02 07
Postitas Ammy69
ot see teema hakkas ka mulle meeldima, nimelt 97 aasta ka 525 disla ja
sama jama, et pump lekkis, tihendid olid 250 eeku kogu pumba komplekt
ja tegemine mingi 2000 oli see arve mis oli aga mul vahetati ka eelsüüte küünlad, et kuidas see nii kallis oli.ikka kirves seljas ju

Re:

Postitatud: 04.10.2010 09:32 23
Postitas maarekl
Ammy69 kirjutas:ot see teema hakkas ka mulle meeldima, nimelt 97 aasta ka 525 disla ja
sama jama, et pump lekkis, tihendid olid 250 eeku kogu pumba komplekt
ja tegemine mingi 2000 oli see arve mis oli aga mul vahetati ka eelsüüte küünlad, et kuidas see nii kallis oli.ikka kirves seljas ju
kus kohas sul tehti?

Re:

Postitatud: 16.05.2013 18:43 06
Postitas Danil523
E39 pärnu kirjutas:Nüüd asi korras hoopis tagasi vool ja sisse tulev voolik lekkisid. UM-s voolikud 1000.- ja vahetus 500.- sõbra pool.
KAs diisli 530d - pumba pealevool ja tagasivoolu voolikud lekivad või seibid-ühenduskohad kas saab parandada või kohe ainult uued voolikud peab muretsema