1. leht 2-st

E60 ei tööta - kehv kütus

Postitatud: 25.12.2007 15:00 11
Postitas mirko87
mootor on 3.0 diisel.. ilmselt panin mingit sitta kytet kuna ostsin yhe tuttava käest.. järsku hakkas foori taga mootor nagu õrnalt podisema ja jõud vaikselt ära kaduma.. sai veel mini 3 km sõita, kui lõpuks oli jõud nii otsas ja jäi seisma.. pumpasin vana kytte välja.. oli selline piimjas.. hetkel ootan uut kytusefiltrit..


MIS VÕIB VEEL SELLE TAGAJÄREL PURU MINNA??
KAS kellelgi ON VEEL SELLISEID KOGEMUSI?
MIDA VEEL TEHA ET AUTO KORDA SAADA???

Postitatud: 25.12.2007 15:32 31
Postitas patrik
sa sõidad e60ga ja valad kanistrist mingit suvalist kütet sisse?
pihustid 5,5k/tk kokku 6tk
pumbad 3,5-4,5-13k
mootor ise $$$
nüüd ise löö kokku palju võitsid

Postitatud: 25.12.2007 15:36 30
Postitas mirko87
asi selles oligi et suht maakohas ja vööras kohas olin ja yhetlt tuttava tuttavalt saingi.. loodan jah et pihustid ega pump ei läinud:s väga kurb lugu

Postitatud: 25.12.2007 17:36 06
Postitas Kristo_V
sry et veits offtoppic, aga ise kallan aeg-ajalt ka kanistrist, küll mitte mingit suvalist kahtlast tuttava tuttava kanistri sisu, vaid saksa, belgia või muu sellest kandist pärit kütet, üks pereliige lihtsalt euroopas sisetööl ja varustab aeg-ajalt, ja olen tähele pannud et selle küttega töötab auto palju ühtlasemalt.

Postitatud: 25.12.2007 19:52 57
Postitas Danil523
minuarust ikka nii kehva kütust kui sisse valad on kohe näha et midagi mäda.... vähemalt mina tavaliselt kasutan Sõelaga lehtrit ja siis vaatan kuidas alla läheb- kui koguneb üless või ummistab siis ikka ei hakka valama isegi kui see oleks hea tuttav... Ilma sõelata ei tasu valada midagi (mul muidu e39 ja e34)

Postitatud: 25.12.2007 21:35 26
Postitas Provokaator
Sellest moraal. kasutage sinist kütet ja võite kindel olla, et see pole solk. Probleemid algavad kohast kus see värviline küte üritatakse saada nn värvituks.
Isiklikult ma ei usu, et kohe kõik otsad andis. Nii hellake ka ikka see toitesüsteem ei ole ometi.

Postitatud: 25.12.2007 23:26 49
Postitas veekaheksa
Ei valage ikka mingit jama. Koonerdamine pole kokkuhoid ja E60 (praegu) pole 'kokkuhoiu' auto.
A miks ma ei imesta? Tänapäeval ongi elu selline ju. Ostame/laename end katki ja siis juhtub nii. Kahju teemaalgatajast. Loodetavasti ülejäänud õpivad sellest. Aga millegipärast pole ta ei esimene ega ka viimane sellise jamaga. Kahjuks.

Postitatud: 26.12.2007 13:08 38
Postitas Danil523
Provokaator kirjutas:Sellest moraal. kasutage sinist kütet ja võite kindel olla, et see pole solk. Probleemid algavad kohast kus see värviline küte üritatakse saada nn värvituks.
Isiklikult ma ei usu, et kohe kõik otsad andis. Nii hellake ka ikka see toitesüsteem ei ole ometi.
Ei nii ikka asi ei käi- Kui ma võtan vaadi põhjast mingit suvalist sinist ja valan suvalisse kanistri- peale seda valan niisama paaki läbi tavalise plast lehtri- siis ikka arvan et kaugele ei jõua: mõni suurem roostetükk jääb kusagile vahele ja ise teate mis juhtub.... teiseks on oht- vesi mis tihtipeale valatakse koos sinise küttega... seda on juhtund mitu korda ise tean.
Kui sinist-- punast..... küttust kasutada siis peaks ennem lasta sadestuda tal (vaadis) siis aga rahulikult pealt võtta ja hea (nagu sõel) lehtriga sisse valada- alles siis saab 99% olla kindelk et auto seisma ei jää...

Postitatud: 26.12.2007 13:38 51
Postitas patrik
äkki aitab? sinine kütus ei ole mõeldud sinna valamiseks ja kõik!
ostke endale e34 kui kallimat pidada ei jõua. naljamehed

Postitatud: 26.12.2007 13:45 02
Postitas kaupo.k
Äkki oskab keegi seletada miks küte piimjaks läks? Kui küte kanistrist ,siis võiks valada läbi vasest kohvifiltri mis on paigaldatud lehtri sõelaks. Teema algataja võiks ka kleen-flod julgelt paaki valada.

Postitatud: 26.12.2007 13:45 25
Postitas mirko87
homme kakungi eest kõik pihustid ja asjad lahti ja lasen selle viimase solgi minema sealt, uus kytusefilter ja vaatan mis teeb

muidu enne seda oli 2003 a grand cherokee ja sõitsin 60 000 km sinisega.. mitte midagi ei juhtund.. bmwsse küll sinist ei pane.. ja see kanistrikytus tuli sellest et oli lihtsalt hetkeline kytusepuudus mitte rahapuudus ega midagi sellist

loodan väga et pihustid ega midagi pole
kas muidu pihustid lähevad yldse nii kergelt
ja pump kohe kui korra paska kytet saab
igasuguseid jutte liigub, ei teagi mida kuulata ja mida karta

muide keegi kuskilt e60le M paketti saaks???????

Postitatud: 26.12.2007 13:51 22
Postitas Provokaator
patrik, see oleks silmakirjalik siin maha vaikida, et suur osa kasutab oma transpordivaheldis just seda erimärgistatud kütet.
Eestis on see probleem kahjuks endiselt olemas, kus kõige suurem oht varitseb just silmaga näha seaduslikus kütuses.
Õige oleks mul jah, lisada soovitusele sinise kütuse kasutamisel, et kasutage, aga sellega tohib liikuda vaid põllul (kui sedagi tohib) :lol:
Veel. Kas kütuses olev vesi ei jää pidama filtri? Minuteada peaks diisliga töötavad masinad seiskuma vee jõudmisel filtrisse. Võimalik, et pump surub selle sealt läbi. Vahest kommenteerib mõni teadlikum mees seda arvamise avaldust.

Postitatud: 26.12.2007 14:27 44
Postitas AARE540
Sinine, ehk siis erimärgistatud diislikütus ongi mõeldus kasutamiseks põllumajandusmasinates. Punane on siis ahjukütus, mis iganes ahju sellega kütta vms :D
OK, teemaalgataja kaitseks võib ju öelda nii, et kui on ajutine kütusepuudus, siis mingisuguseid alternatiive võiks ju otsida, kuigi selliseid asju võiks ju ennetada, et kütus OOTAMATULT otsa saab, seda enam diisel, ehk ökopillides.
Ka seda ei kiida ma heaks, et rekkameestel paakidest kütust rekkamehega kokkulepitult- nimetame asju õigete nimedega- varastada.
Keegi küsis ka minult kord, et kuule, miks sa bensukaga sõidad, ise oled rekka peal? Ma siis küsisin vastu, et miks ma peaks- kas riskima sellega, et kui asi välja tuleb, olen ma lindprii ja plekk küljes omal?
Oleks nii, nagu mul Rootsis töötades, et Statoili rekka käis mul metsas ja täi korraga 1.7 tonni kütet ja ülemus ise ütles, et ka tööauto võid sealt tankida, sõida iga päev või 200 kilti, samamoodi oleks ka oma autoga nii olnud, kui diisel oleks olnud.

Mis aga puutub sellesse sinise kasutamisse diiselautodes- jube lahe olekskuulda sellist asja, kui kiitled, et ohh, ma sõidan sinisega, jube odav on sõita, mis iganes see hind tal siis parasjagu on, ja siis tuleb kuri toll ja ... oeeehhh, mis ma nüüd teen,sain 18K trahvi...

Postitatud: 26.12.2007 16:03 11
Postitas TD
tõesti probleemid algavad Pestud küttest.
Sinine küte pestakse happega ju valgeks. :cool: ja hape auto mootoris ja küttesüsteemis :lol: tarbida tuleks suurte ja tuntud kütuse müüjate kütust. väikeste tanklatega on nigu on :lol:
Mida vanem diisel seda lollikindlam.
tarbin tanklast ostetud sinist kütust siiamaani pole probleeme olnud ei mootori ega Tolliga :cool:

Postitatud: 26.12.2007 16:07 23
Postitas TiitR
mirko87 kirjutas:homme kakungi eest kõik pihustid ja asjad lahti ja lasen selle viimase solgi minema sealt, uus kytusefilter ja vaatan mis teeb

muidu enne seda oli 2003 a grand cherokee ja sõitsin 60 000 km sinisega.. mitte midagi ei juhtund.. bmwsse küll sinist ei pane.. ja see kanistrikytus tuli sellest et oli lihtsalt hetkeline kytusepuudus mitte rahapuudus ega midagi sellist

loodan väga et pihustid ega midagi pole
kas muidu pihustid lähevad yldse nii kergelt
ja pump kohe kui korra paska kytet saab
igasuguseid jutte liigub, ei teagi mida kuulata ja mida karta

muide keegi kuskilt e60le M paketti saaks???????
Uuri järgi, äkki on tal veel alles. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=mpakett P.S sõber äsja paketitas oma e60 ära. UM-i osadega ja mingi 23K läks.

Postitatud: 26.12.2007 19:20 41
Postitas AARE540
mirko87- süsteem tee sellest solgist tühjaks, uus filter, korralik kütus sisse ja pane käima,hoia hinge kinni- ehk hakkab normaalselt käima- kui hakkab, siis võid külma higi otsaeest ära pühkida ja edaspidi katsu sellist olukorda vältida.
Kui ei hakka, siis võid Patriku poolt pakutud variante hakata katsetama.

Re: E60 ei tööta - kehv kütus

Postitatud: 26.12.2007 19:44 03
Postitas Lauri_L
Leian, et liigseks paanikaks põhjust pole. Kõige enam usun, et ilmselt tekkis kuskile ummistus vee või prahi näol. Filtrid vahetusse-puhastusse, korralikku kütust peale ning peaks toimima kenasti. Samuti soovitaks, nagu ka eelmainijad, auto sooja ajada. Ehk oli too sissevalatud kütus liiga kõrge hangumispunktiga.

Sinine kütus sinu autole liiga ei tee, samuti ka lühiajaliselt punane kütus. Pumpa need ei lõhu ja pihusteid samuti mitte. Kõige enam karda tahkeid osakesi, kuid need jäävad ikka enne kõrgsurvepumpa ning pihusteid pidama (filtrid).

Võid ka puhta kütusega peale valada pisut hangumistemperatuuri alandavat keemiat, peseb ehk väheke. Sellest ei maksa ennast ka ehmatada lasta kui kütus häguseks muutub. Päris paljud keemiad, mis ette nähtud kütuse vedelana hoidmiseks talvetingimustes, teevad nii.

Paremat ikka!

Postitatud: 26.12.2007 19:44 10
Postitas mirko87
nojah eks homme selgub mis saab
annan teada siis
aga sellist jõulukinki ei soovita kellelegi
ja tuli välja et see kyte mis mul ära rikkus oligi rekka paakidesr varastatud (juttude järgi)
selge on see et myyjad seda ei solkind aga võimalik et rekkajuhid
mina nt küll solgiks kui mul 4 korda on paak tyhjaks varastatud..
4 x 6000 eek

Postitatud: 26.12.2007 19:50 58
Postitas Lauri_L
Kui see oli mingi paagi põhi, siis võib olla suht tõenäoline et tegemist põhja settinud veega.

Postitatud: 26.12.2007 19:52 44
Postitas Reimers
piimjaks peaks minema kui vett saab ;)

Postitatud: 26.12.2007 20:33 01
Postitas Valdek
kõige mustem stsenaarium M57 mootoriga isendile, mida olen praktikas ise näinud ja katsunud.

Kallati suvaline odavalt saadud kütus paaki. Tulemuseks mitte sõitev auto. auto lahkamisel leidsin eest purunenud nukkvõllid (kumbki 2st kohast pooleks) nookurid juppideks, põlemiskambri ja silindriseinte olukorra arvate ise ära...

Paak oli tigedalt valget löga täis, mis haises nagu kevadel soojapäikese kätte jäänud eelmise talve kevadine hapukurgivesi...

Teine mootor kapoti alla...tulemus mitte käivitumine. Vigane põhja all olev etteandepump. Seegi vahetusse, asi seni korras kuni ühel hetkel jõudis kütuseseier numbrini 20L, auto enam ei käivitunud. Põhjuseks vigane paagisisene etteandepump. Jällegi vahetusse.

Uskumatu on see, et pihustid töötavad tänasepäevani laitmatult...

Mis seos oli solk kütusel ja purunenud nukkvõllidel? Vihjeks võin anda totaalselt kinnijooksnud tähtkõrgsurvepumba...

Postitatud: 27.12.2007 13:09 20
Postitas Eastsider
Sinise kütte puhul ei ole tegemist millegi poolest kehvema, happelise vms. asjaga. See on lihtsalt maksustamata (või oli aktsiis väiksem, ei mäleta täpselt), seetõttu ka märgistatud teistsuguse värvusega ning odavam.

Postitatud: 27.12.2007 13:53 45
Postitas AARE540
Ja nagu eelpool mainitud, tavaliikluses keelatud, ette nähtud vaid põllumajandusmasinatele.

Postitatud: 27.12.2007 16:00 19
Postitas mirko87
nonii filter vahetatud
ei käivitunud
kuid ette pihustitesse ei tulnud voolugi:s see väga kahtlane
homme hommikul saab arvuti taha panna ja kontrollida
aga see solk mis seal sees oli on ikka suht diisli lõhnaga, mingit mainimisväärset suurt kõrvallõhna küll polnud
sajeball on juba, võiks korda saada
tappes kah ei kalla enam kuskilt kanistrist:D:D:D

Postitatud: 27.12.2007 16:34 23
Postitas TiitR
mirko87 kirjutas:nonii filter vahetatud
ei käivitunud
kuid ette pihustitesse ei tulnud voolugi:s see väga kahtlane
homme hommikul saab arvuti taha panna ja kontrollida
aga see solk mis seal sees oli on ikka suht diisli lõhnaga, mingit mainimisväärset suurt kõrvallõhna küll polnud
sajeball on juba, võiks korda saada
tappes kah ei kalla enam kuskilt kanistrist:D:D:D
Aju võis ka "südame rabanduse" sellest solgist saada ja on mingis "koomas" äkki?

Postitatud: 27.12.2007 17:11 33
Postitas patrik
pihusteid ei juhita 12 voldiga!
arvuti taha panemine sind ei aita. vähemalt mitte sellise arvuti mida sa kavatsed panna

Postitatud: 27.12.2007 21:03 47
Postitas mirko87
mis siis aitab?

Postitatud: 27.12.2007 21:08 24
Postitas Reimers
mirko87 kirjutas:mis siis aitab???????
inimesel on ju allkirjas ka et teeb mootorite diagnosti jne jne jne võta ühenudst siis inimestega kes asja oskavad

Postitatud: 27.12.2007 22:48 25
Postitas jackpuuk
Sellega konkreetselt nõus , et enam kanistrist ei vala (ja bemm pole selline auto , millel küte lampi otsa saab ) , Omal bensukas ja isegi Rootsi ja Norra küttel on vahe ! Norra küttega 1,5 sajale vähem , ehkki tunduvalt raskema jalaga . Ilm oli ka tegelt parem (jahedam , aga niiskust vähem )

Postitatud: 27.12.2007 23:47 44
Postitas aise
UM aitab sind sellest sitast välja ehk, kuna e60 tahab uuemat diagnostikamasinat juba