K: E34 täisgaasiga kiirendamise probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

K: E34 täisgaasiga kiirendamise probleem

Postitus Postitas Tanel_P »

Tere!

Kirjutasin sellest ka enda Lugejate autode teemas, aga sealt ei ole kahjuks saanud vastust, seega pöördusin Tehnilise teema poole. Nimelt on selline probleem autol, et täisgaasiga kiirendamisel (kickdown alla vajutatud) umbes kiirusel 80 km/h hakkab auto jõnksutama ja pöörded jäävad gaasi lahti lastes umbes 4000 peale mõneks ajaks seisma, kuni automaatika käigu ära vahetab ja asi normaliseerub. Nõnda siis iga kord, nii sooja kui külma autoga, täis ja tühja paagiga. Just vahetasin ära kütusefiltri, õhufiltri. Küünlaid ei ole ilmselt omajagu aega vahetatud ja diagnostikas pole veel jõudnud käia.

Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi ja mis osutus tookord lahenduseks?

P.S. Probleem esineb tõesti vaid siis, kui täisgaasiga kiirendada. Kui pedaali mitte päris põhja vajutada, siis kiirendab ilusti suurima lubatud kiirusepiiranguni ära ja ilma probleemideta. Samuti pole vahet, kas kickdowni alla vajutades on sees S või A-režiim käigukastil.
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2398
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

ma võin küll täitsa puusse panna, aga.. su kirjelduse järgi võiks olla probleem äkki kickdown lülitis, mis peadaali all vms kickdowniga seotud süsteemides :roll: et loogika järgi - kui kickdowni ei kasuta, siis kiirendab normaalselt ja kickdowniga on probleem... mis targemad arvavad sellest teooriast :?:
V8
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Mina ise arvasin pigem nii, et kuna kickdowniga vahetab 2 käiku alla ja bensukulu on kõvasti suurem, kui tavaliselt, siis äkki ta ei saa millegipärast korralikult bensiini kätte. Aga kütusefilter ei lahendanud asja, seega võib kahtlustada ka bensupumpa.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Nii, täheldasin, et asi pole siiski kickdown lülitis, sest sama jama esineb ka siis, kui näiteks sport-režiimis reipamalt kiirendada kui tavaliselt, aga ilma pedaali põhja vajutamata. Kas asi võib olla ka käigukastis? Või pigem küünlad?
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Ära tee omale illusioone, see on bensiinipump.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Seda ma kahtlustan ka...tänan aususe eest. ;)
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Probleemiks siiski õhulugeja. Vahetan ära ja annan teada, kas siis korras.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Seda on küll raske uskuda. Sellised mootorid peaks ka ilma selle õhulugejata toimima. Tõmmates selle pistiku sealt tagant ära, peab ka see auto pöördesse jooksma.
E 39 535 1997.a.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

kollerimees kirjutas:Seda on küll raske uskuda. Sellised mootorid peaks ka ilma selle õhulugejata toimima. Tõmmates selle pistiku sealt tagant ära, peab ka see auto pöördesse jooksma.
Tõmbasingi ja jookseb ilusti.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Siis on võimalik viga selles kuid ei pruugi olla.
E 39 535 1997.a.
Vasta