E34 automaatkasti probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

E34 automaatkasti probleem

Postitus Postitas bmw530td »

Probleem siis selline. et kui neutraali pealt panna D peale siis auto teeb jõnksu ja sama kui panna R peale. Nüüd viimasel ajal on hakanud auto valgusfoori all välja surema kui hoida D peal ja pidurit ja kui piduri päästad sureb auto välja. Ja vahebeal on selline probleem et kuskil 90 ümber ei suuda otsustada kumba käiguga sõita kas madalama või kürgemaga ja siis jõnksutab sõites 100 probleem kadund.
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Põhjalikumalt BMW automaatkastidest
Kasutaja avatar
aasakas
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 31.01.2004 20:20 45
Asukoht: Tartu

Re: E34 automaatkasti probleem

Postitus Postitas aasakas »

bmw530td kirjutas:.. Ja vahebeal on selline probleem et kuskil 90 ümber ei suuda otsustada kumba käiguga sõita kas madalama või kürgemaga ja siis jõnksutab sõites 100 probleem kadund.
Ta ei suudagi otsustada sellepärast et vahetab 5.-le käigule kuskil 90km/h juures. Ja kui kiirus natukenegi langeb, tõusud, gaasipedaali asendi muutus jms., siis vahetabki 4.-le tagasi. Seda vahetust peaks muidugi sujuvalt ikka tegema, mitte jõnksutama.
2 Fucking Fast 4 U
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

H_Margus kirjutas:Põhjalikumalt BMW automaatkastidest
Ilus jutt seal kuid lahendust ei leidnud.
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

diislijoodik kirjutas:"Kui piduri päästad, sureb auto välja" peaks viitama mootori tühikäigul töötamise probleemidele. Iseasi, kui autot veetakse enne mootori väljasuremist VÄGA jõuliselt edasi, siis võib olla hüdrosiduri blokeeringu juhtimisega jama.
mootor tuksub ilusasti
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

ei lükka käike alla.
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

TD kirjutas:ei lükka käike alla.
voi bolla kui uuesti käima paqnna siis kõik normaalne jälle
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Kas ainult mina näen selle mõnesõnalise jutu juures üht koletut "maxiavatari" :?: :shock:
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

seda näevad veel kõik hetkel.
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

minul andis see märku seda et kast hakkab õhtale minema,...kontrolli õli taset kastis ....igatahes räägin enda loo ära, mul oli sama jama, et ei vahetanud käike üldse, siis vahetasin õli ja filtrid käik ära ja siis sain sõita natuke aega , hakkas sama jama pihta... ja lõpuks oli nii et lõi õli välja kuskilt ja siis polnud üldse käike enam.... loobusin automaadist ja panin manuaali asemele... kõvasti lollikindlam on sõita ,kui automaadiga, mis võib igahetk alla anda ! ja niipalju võin ka öelda et automaadiga ei tasu käia raadil kiirendamas ja rallimas :D
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

joffe kirjutas:Kas ainult mina näen selle mõnesõnalise jutu juures üht koletut "maxiavatari" :?: :shock:
Sorry selle avatari pärast. Nüüd kõik korras. Mis puutub mõnesõnalisse juttu siis mida ma kirjutama peaks kui kõik kirjas.
Oskab keegi öelda kelle poole peaks pöörduma selle probleemiga kes remondib neid kaste. Ja kas on üldse mõtet remontida voi osta uus vana kast mis lootuses et töötab? Palju muidu kasti remondid maksma ka läinud on umbkaudselt !!!
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

odavam on manuaal alla toppida kui tahad, sest remonditud kast pole enam see mis varem...
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Aga miks sa üldse arvad, et sul kast hakkab õhtale minema? Mina pakuks välja, et kõrgsurvepump ei ole enam esimeses nooruses. Minul teeb vahepeal samamoodi, et kui lülitan D või R, siis käib mootorist jõnks läbi, aga kast ise töötab siiani väga hästi.
525 TDS´a EXECUTIVE
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas skiev »

ma loen ka probleemist selle välja et pump hakkab õhtale minema. kui tühikäigul töötab P peal keera rooli ja kui pöörded hakkavad kõikuma siis otsi viga pigem pumbast kui kastist. endal oli sama moodi hakkas 90 peal jõnksutama ja soojalt ei tahtnud hästi käima minna. ja lõpuks andis pump üldse otsad. aga kui midagi laheneb anna teada siis järgmine kord jälle targem.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

Nii kuna nüüd eestis siis selle auto probleemiga natuke tegeldud siis. probleem et kui olla valgusfoori taga olla siis ja käik D peal tahab auto edasi minna ehk hakkab nõksutama ja kui pidur lahti lasta siis sureb välja ja kui auto külm siis probleem pole.
Kes võiks seda asja vaadata paari päeva jooksul. Kas seda asja saab ka arvutiga vaadata et mis streigib.
Aidake hädast välja
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

Probleem sai lahenduse sai tehtud test ja automaat kast korras mootor korras pumba elektroonika jumpsib ja peale pumba tihendite vahetust jäid mootri pöörded madalaks ja sai neid tõstetud natuke ja asi korras
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Kasutaja avatar
Vuumer
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 08.02.2007 14:40 07
Asukoht: Finland
Kontakt:

Postitus Postitas Vuumer »

bmw530td kirjutas:Probleem sai lahenduse sai tehtud test ja automaat kast korras mootor korras pumba elektroonika jumpsib ja peale pumba tihendite vahetust jäid mootri pöörded madalaks ja sai neid tõstetud natuke ja asi korras

Palju sul see nali maksma läks ja kuskohas sa lasid teha, kui saladus pole....
BMW E38 725 98a.
KATUSTE PAIGALDUS!
http://album.ee/mako23
Tel.56242124
maido@e38.ee
simpelboy
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 05.01.2008 14:22 02
Asukoht: jõgeva mk.

Postitus Postitas simpelboy »

mul on enda 525tds automaadiga sama jama aga siis käis kõrgsurvepumba kruttimises ja seal öeldi et ylemine osa on pees!!! sain paremaks küll kui enne aga vahetamist tahab ikkagi saada!!!
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

simpelboy kirjutas:mul on enda 525tds automaadiga sama jama aga siis käis kõrgsurvepumba kruttimises ja seal öeldi et ylemine osa on pees!!! sain paremaks küll kui enne aga vahetamist tahab ikkagi saada!!!
paremaks selle saab jaah pöörete töstmisega kuid se tuleb hiljem tasgasi ja siis pea vahetus voi terve pumba siis asi kindel kuid uus kuradima kallis
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Vasta