Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Hommikul tööle minnes ei läinud auto enam käima,aku tühi.Olen akut eelnevalt laadinud,aga kasu vähe.Väiksemgi -kraad imeb tühjaks.
Millist akut soovitate.Autoks siis BMW E39.Lisavarustust ka suht palju.
Varta, Exide, Bosch- need siuksed kõvemad asjad. Omal Banner ja ka einurise, metsamasinatel aastaid seda kasutanud. Kui sul on bensukas, oletan, et vähemalt 88Ah, kui diisel, siis vast 95Ah küll. Autopoodidest peaks ka kataloogi alusel teada saama, mis tehase poolt soovitatakse.
Oluliselt väiksema mahtuvusega ei soovita, samuti ei ole hea, kui ta Ah numbrid väga palju suuremad on.
Ma ise soovitaks Boschi, ise kasutan kah ja olen täitsa rahul. Boschi aku:
S5010 ( 85Ah 800A ) Hind letis 2000.- saaks ka AH 10%
S5013 ( 100Ah 830A ) Hind Letis 2360.- ja samuti AH 10%
vaata mul varuosade teemas üks peaaegu uus aku müügis...
sel küll kirjas pole aga klemmide asetus akul on kui klemmids on sinupool kyljel, siis vasakul + ja paremal -
aku ostetud oktoobris... aga kuna naise auto läheb mahakandmisele, siis panin vana aku peale tagasi. poe hind on miskne 1600.-
ma annan 1000 ära
Jah, aga Eestis kipub paraku olema nii, et pikkade-lühikeste otste suhe on selgelt lühemate kasuks, mis tähendab ka paljusid käivitusi pahatihti. Seega soovitaks ikka osta enam-vähem või täpselt selline aku, mida valmistajatehas on soovitanud.
AARE530 kirjutas:Jah, aga Eestis kipub paraku olema nii, et pikkade-lühikeste otste suhe on selgelt lühemate kasuks, mis tähendab ka paljusid käivitusi pahatihti. Seega soovitaks ikka osta enam-vähem või täpselt selline aku, mida valmistajatehas on soovitanud.
Oleneb mida inimene autos kasutab
ons tal ka palju voolu tarbivaid asju mis lõpuks ainult generaatori pealt toimivad
odavam on uus aku osta kui et genekat piinama hakata
Mina kasutan sellist akumarki nagu Steco. Siiani on kõik 6 silindrilised käima vedanud, kaasa arvatud 530d diisli millel ainult 1 eelsüüteküünal toimis.
raimo_r kirjutas:Mina kasutan sellist akumarki nagu Steco. Siiani on kõik 6 silindrilised käima vedanud, kaasa arvatud 530d diisli millel ainult 1 eelsüüteküünal toimis.
meie 3.0d on nii head et kyynlaid pea aegu ei vajagi
ergo555 kirjutas:Oleneb mida inimene autos kasutab
ons tal ka palju voolu tarbivaid asju mis lõpuks ainult generaatori pealt toimivad
odavam on uus aku osta kui et genekat piinama hakata
Mis mõttes? Ega aku mingi eraldiseisev asi pole. Sõidu ajal piinavad kõik tarbijad niikuinii genekat. Lisaks veel siis see suur aku, mis aeglasemalt laeb. Aku on siiski käivituseks ja seismise ajal tarvikute toitmiseks mitte sõidu ajal - sõidu ajal on selleks genekas.
Suure aku puhul selle kasutusiga lihtsalt lüheneb kui seda täis ei laeta, ja selle suurema aku jaoks aladimensioneeritud genekas seda ei suuda. Vähemalt mõistliku ajaga mitte.
ergo555 kirjutas:Oleneb mida inimene autos kasutab
ons tal ka palju voolu tarbivaid asju mis lõpuks ainult generaatori pealt toimivad
odavam on uus aku osta kui et genekat piinama hakata
Mis mõttes? Ega aku mingi eraldiseisev asi pole. Sõidu ajal piinavad kõik tarbijad niikuinii genekat. Lisaks veel siis see suur aku, mis aeglasemalt laeb. Aku on siiski käivituseks ja seismise ajal tarvikute toitmiseks mitte sõidu ajal - sõidu ajal on selleks genekas.
Suure aku puhul selle kasutusiga lihtsalt lüheneb kui seda täis ei laeta, ja selle suurema aku jaoks aladimensioneeritud genekas seda ei suuda. Vähemalt mõistliku ajaga mitte.
võta käiva mootoriga aku ots pealt ära ja vaata mis saab(eriti bensu auto)
Sorry O.T
Indrek_M kirjutas:Mis mõttes? Ega aku mingi eraldiseisev asi pole. Sõidu ajal piinavad kõik tarbijad niikuinii genekat. Lisaks veel siis see suur aku, mis aeglasemalt laeb. Aku on siiski käivituseks ja seismise ajal tarvikute toitmiseks mitte sõidu ajal - sõidu ajal on selleks genekas.
Suure aku puhul selle kasutusiga lihtsalt lüheneb kui seda täis ei laeta, ja selle suurema aku jaoks aladimensioneeritud genekas seda ei suuda. Vähemalt mõistliku ajaga mitte.
võta käiva mootoriga aku ots pealt ära ja vaata mis saab(eriti bensu auto)
Sorry O.T
Vot ei oska öelda, pole veel jõudnud uurida. Praegu on peal 88Ah aku. Eks tuleb poest kataloogi järgi osta mida tehas soovitab. Mul suhteliselt lühikesed otsad ja nagu ma aru olen saanud jutust, pole mul mõtet suuremat akut peale panna.
virx1 kirjutas:Vot ei oska öelda, pole veel jõudnud uurida. Praegu on peal 88Ah aku. Eks tuleb poest kataloogi järgi osta mida tehas soovitab. Mul suhteliselt lühikesed otsad ja nagu ma aru olen saanud jutust, pole mul mõtet suuremat akut peale panna.
Mul endal 85Ah peal Varsti panen 100Ah (kuna palju muusikat sai autosse pandud) Aga samas mul ennem oli 90A genekas peal, aga nüüd isub tema asemel 140A genekas ja laadimisega probleeme ei ole 14.5V tiksub koguaeg...
[/quote]
Saab genekast lahti. Muud ei saa midagi.[/quote]
möhh? mis ajast? dislal korduvalt vahetanud akusid, täis aku pealt käima ajanud ja siis aku ära vahetanud poole tötöamise pealt, sama olen teinud ka mitme erineva bensua utoga ja siiani kõik töötavad.
Küsiti ju mis akut osta E39-le aga järsku käib räme kemplemine kas ja kuidas ikka on kasulik töötaval autol aku juhtmeid maha võtta - kamoon! Teema algatajale siis - paar akude maaletoojat on rääkinud juba mitu aastat, et pm vahet pole mis aku peale paned. Peaasi et Ah ja asjad vastavalt auto margile on ja kuidas rahakott kannatab. Raha jubedalt üle on mine võta UM-ist kui mitte siis võta mõnest korralikumast kauplusest Steco Varta mida iganes. Kõik pidi enam vähem jällegi ühest samast tehasest tulema.