1. leht 1-st

E34 525tds pöörded ei lähe üle 3500

Postitatud: 28.01.2008 23:10 12
Postitas Janar_H
millegipärast ei taha pöörded minna üle 3500 vahel jälle läheb ja kuidagi uimane on minek,samuti ei vaheta siis käiku,peab korraks gaasilt jala võtma ja siis vahetab käigu ära.95a 525tds ja automaat muidugi

Postitatud: 28.01.2008 23:37 18
Postitas R6
elementaarne: kütusefilter äkki?

Postitatud: 30.01.2008 08:46 33
Postitas Janar_H
R6 kirjutas:elementaarne: kütusefilter äkki?
kütusefiltri vahetasin ära.tühikäigul käib siis vahel käib ilusti,siis hakkab jälle nagu plödisema,sõidu ajal samuti,vahel sõidab korraks ilusti ja siis nagu poob kinni pöörded üles ei lähe

Postitatud: 30.01.2008 09:02 38
Postitas AARE540
Saab lisaõhku kuskilt?

Postitatud: 30.01.2008 20:02 16
Postitas sander k
Kuskilt kõrvu jäänud et paagisisese etteandepumba suremine pidi põhjustama seda jama.

Postitatud: 07.02.2008 14:31 31
Postitas Goodyear
siin võib kala olla ka turbos või kõrgsurve pumba kaanes (kaheldav), kas ka tyhikäigul ei tõuse pöörded kõrgemale 3500 pöördest..?

Postitatud: 07.02.2008 20:18 33
Postitas Janar_H
Goodyear kirjutas:siin võib kala olla ka turbos või kõrgsurve pumba kaanes (kaheldav), kas ka tyhikäigul ei tõuse pöörded kõrgemale 3500 pöördest..?
tyhikäigul ei taha ka minna üle 3500 pöörde,vahel läheb korra,aga pikemalt ei püsi vaid nagu poob kinni ja pöörded langevad

Postitatud: 08.02.2008 18:41 59
Postitas Bayer 525tdst
Diislil võib olla kas kett veninud või pumbapea kulunud? Endal sai pea hiljuti vahetatud mootor töötab puhtalt ja poole erksam! Samas olen kuulnud et paagisisese pumba filter umbes!

Postitatud: 09.02.2008 19:49 15
Postitas BeMeWe
endal peaegu sama probleem 525tds-ga 94a. 86kw auto lihtsalt ei taha kuidagi s6ita.. puhastasin baagi 2ra vahetasin filtri ka. n22d siis auto ei l2he 2ldse k2ima ja ootab enda diagnostikat servise juures :cry:

Postitatud: 20.02.2008 22:20 21
Postitas Janar_H
sai diagnostis kõik paika keeratud ja asi toimib,aga viga on veel turbos,mis täpsemalt selgub homme

Postitatud: 21.02.2008 22:32 12
Postitas Janar_H
Janar_H kirjutas:sai diagnostis kõik paika keeratud ja asi toimib,aga viga on veel turbos,mis täpsemalt selgub homme
selgus et ka turbo korras,viga ikkagi selles,et vaja kõrgsurvepumba plunseri pead(nii öeldi).Kui kellelgi on pakkuda seda siis andke märku ja kindlasti peab olema 525td oma,mitte 524oma

Postitatud: 21.02.2008 22:41 36
Postitas Janar_H
olen kuulnud et seal peal on mingi nrkood,et oskab keegi infi selle kohta anda kus see nr asub

Postitatud: 22.02.2008 12:43 51
Postitas Danil523
Kuidas auto ennem käivitus soojalt? (enne jamamist) või lambist tuli selline jama sisse.....

Postitatud: 22.02.2008 19:58 02
Postitas Janar_H
Danil523 kirjutas:Kuidas auto ennem käivitus soojalt? (enne jamamist) või lambist tuli selline jama sisse.....
ostsin selle veaga ei tea mis ta enne tegi

Postitatud: 03.03.2008 21:43 00
Postitas Janar_H
Janar_H kirjutas:
Danil523 kirjutas:Kuidas auto ennem käivitus soojalt? (enne jamamist) või lambist tuli selline jama sisse.....
ostsin selle veaga ei tea mis ta enne tegi
nüüd auto korras,käivitub hästi tühikäik ok,minek on normaalne.Aga tekkis selline küssa,et sõidan nt 90 km/h siisnagu ei taha vahel korralikult 5 käiku panna,nagu kõiguks 4 ja 5 vahel,kuidagi nagu imelikult töötab aut.kasti kohta,pole nagu see õige.