1. leht 1-st

E34 spidokas

Postitatud: 04.02.2008 00:28 22
Postitas Steven89
Ostsin auto, ja juba siis ei töötanud tahokas ja bensiini kulu näidik ega temp.näidik

Ostsin teise spidobloki, panin peale...alguses ei töötanud, siis hakkas tööle va temp näidiks
Tuttavad midagi kruttisid mootoris ja hakkas tööle...
Aga tahomeeter käis nagu kella sekundi seierid..tik tik tik tik jne
Mõtlesin, et hakkab ise vaiksel normaalseks minema, kui sõita natuke..

Ja täna vaatasin tahometeer on 3000peal(nagu tegelikult pöörded oligi 3000 peal) ja järsku läheb tahokas 2000 peale ja kohe jälle 3000 peale..
Ja üks hetk läks nulli...nii tahokas, kui ka bensiinikulu näidik...
Läksin koju, jätsin auto seisma, lähen õhtul tagasi autosse, tahokas töötab..aga jälle nii nagu vanasti..tik tik tik jne...
Aga bensiinikulu näidik ei tööta..

Suht imelik..
Ma ei taha eriti uskuda, et spidoblokis on viga..kui ni juba kahe spididoblokiga teinud..

PS. suunad ka ei tööta spidokas, ega ka täistulede märk...
Bensiini oma ka ei põle

Keegi oskaks aidata?
Tegu on siis aasta 90 spidokaga...see mitte elektriline. KM näidik on nagu vanat tüüpi.

Postitatud: 04.02.2008 12:46 19
Postitas laur84
tahokat äkki mõjutab vigane andur diffris (või juhtmed kehvalt küljes)
suundasid ja täistule märguannet vigased pirnid spidokal

Postitatud: 04.02.2008 12:54 24
Postitas darklight
laur84 kirjutas:tahokat äkki mõjutab vigane andur diffris (või juhtmed kehvalt küljes)
suundasid ja täistule märguannet vigased pirnid spidokal
see andur seal ei mõju tahomeetri näidule.

Postitatud: 04.02.2008 14:36 28
Postitas priitv8
Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?

Postitatud: 04.02.2008 16:31 11
Postitas Steven89
priitv8 kirjutas:Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?
No mina ei tea, kas vana või uus...
Ma olen ühtteist nendest kuulnud...
Kumb vanem, kumb uus..

Aga igatahes, võtsin spidoka ära, tõmbasin ka 2 pistikut ära ja panin uue asemele, sinna ka 2 pistikut otsa..
Kollane ja sinine olid vist..

Postitatud: 06.02.2008 21:54 52
Postitas bemary
vaata enda pistikud üle arvan et seal viga sa ei ole esimene kes sellega jamab olen ise neid teinud aga ma ei ole kindelja ikka viga pistikus :lol:

Postitatud: 06.02.2008 23:01 53
Postitas priitv8
H4ck kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?
No mina ei tea, kas vana või uus...
Ma olen ühtteist nendest kuulnud...
Kumb vanem, kumb uus..

Aga igatahes, võtsin spidoka ära, tõmbasin ka 2 pistikut ära ja panin uue asemele, sinna ka 2 pistikut otsa..
Kollane ja sinine olid vist..
Sa ei saanud päris aru vist.
Elektriarvesti ketastega läbisõitu näitas ainult vana Low kombi, mida pandi 520i ja diislitele. Sul näikse olevat 525i ja sellel on eluaeg olnud High Kombi, millel on all pikk tekstirida ja läbisõit alati elektrooniline, selline:
http://www.hot.ee/priitv8/530i/h_b.jpg
525 kelladel on taga 3 pistikut, 520 kelladel 2.
Sellepärast küsingi.

Postitatud: 06.02.2008 23:11 41
Postitas Steven89
priitv8 kirjutas:
H4ck kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kuda Sa selle vanat tüüpi spidoka sinna 525 külge said?
Seal peaks ju LCD tekstireaga kellad käima, millel on taga 3 pistikut. Ilma selleta kelladel ainult 2. Kuidas ühendasid?
No mina ei tea, kas vana või uus...
Ma olen ühtteist nendest kuulnud...
Kumb vanem, kumb uus..

Aga igatahes, võtsin spidoka ära, tõmbasin ka 2 pistikut ära ja panin uue asemele, sinna ka 2 pistikut otsa..
Kollane ja sinine olid vist..
Sa ei saanud päris aru vist.
Elektriarvesti ketastega läbisõitu näitas ainult vana Low kombi, mida pandi 520i ja diislitele. Sul näikse olevat 525i ja sellel on eluaeg olnud High Kombi, millel on all pikk tekstirida ja läbisõit alati elektrooniline, selline:
http://www.hot.ee/priitv8/530i/h_b.jpg
525 kelladel on taga 3 pistikut, 520 kelladel 2.
Sellepärast küsingi.
Mm, ma ei pannud sellist spidokat, mis sinu antud pildil on.

Postitatud: 07.02.2008 08:01 15
Postitas priitv8
H4ck kirjutas:Mm, ma ei pannud sellist spidokat, mis sinu antud pildil on.
Seda saan ma aru, ma ei saa aru, mis autole Sa selle ketastega spido panid?

Postitatud: 07.02.2008 08:21 11
Postitas AARE540
Allkirja järgi oleks nagu tõesti 525, ja Priidul õigus- alates 525-st peab olema digitaalne odomeeter.

Postitatud: 07.02.2008 13:31 22
Postitas darklight
tal on ju mootor lihtsalt vahetatud 520 peal 525 omaga, eks need uued kellad, mis ta ostis võttis ka uuesti 520 omad. Aga ma võin muidugi totaalselt eksida mingis osas :D

Postitatud: 07.02.2008 14:24 59
Postitas Steven89
darklight kirjutas:tal on ju mootor lihtsalt vahetatud 520 peal 525 omaga, eks need uued kellad, mis ta ostis võttis ka uuesti 520 omad. Aga ma võin muidugi totaalselt eksida mingis osas :D
Mina ei saa enam mitte midagi aru :D

520 spidokas peaks minema ju, sest mootor on ainult teine...elektrisüsteem jne on sama.

Postitatud: 07.02.2008 17:55 28
Postitas priitv8
Noh, neid on ka kaks varianti: enne ja peale 1990. Viimasel on läbisõit juba ka digitaalne. Pistikutes on mõned erinevused, aga Sinu probleemi puhul vist siiski väheolulised.
Kindel, et kellad, mis Sa ostsid, on pärit samasuguse mootoriga autolt?
Erinevused on toodud siin:
http://www.e34.de/tips_tricks/bctips/bctips-1.pdf
Pistikute paigutus on viimasel lehel.

Re: E34 spidokas

Postitatud: 15.03.2010 10:11 00
Postitas pepsy
Vabandust,ei taha uut teemat teha,aga küsimus selline ,et mis võib viga olla kui tahomeeter läheb sõidu ajal nulli ja inspeksion hakkab põlema??? Tegemist E34 520.