1. leht 1-st

E39 küünalde vahetus

Postitatud: 19.02.2008 18:22 14
Postitas Alari.
Tekkis selline küsimus,et täna peale küünalde vahetust auto lihtsalt ei läind enam käima,tee mis tahad!isegi ei lubanud!Peale paariaku tühjaks käiamise hakkas vaikselt lootust andma kui siiski mitte midagi!käisin küsisin igaltpoolt nõu aga keegi aidata ei osand!Vahepeal oli asi nii lootusetu,et oli vaikselt plaan kuskile diagnosti vms minna!Auto nüüd seisis oma 4h ja huvipärast käisin proovisin ja laksust läks käima?? :| Autoks e39 528i

Postitatud: 19.02.2008 19:51 40
Postitas seppa
Äkki mingit moodi tõmbas küttet täis !
Pärast seismist läks ju kohe käima ,äkki süütelukk jamab,või olid piibujuhtmed lahti ja käiamisel tõmbas kohe täis ?

Postitatud: 19.02.2008 19:54 14
Postitas Viljar
Kas küünlad on ikka õiged?

Postitatud: 19.02.2008 20:16 53
Postitas Alari.
seppa kirjutas:Äkki mingit moodi tõmbas küttet täis !
Pärast seismist läks ju kohe käima ,äkki süütelukk jamab,või olid piibujuhtmed lahti ja käiamisel tõmbas kohe täis ?
algul arvasin ka et tõmbas täis seega sai vahepeal seista lastud(20min),aga ei midagi,ta naq koguaeglubas st tahtis käima minna aga miski asi ei last!samas vahepeal ei teind pikalt ühtki piuksu!hetkeseisuga töötab kõik täitsa hästi!
Viljar kirjutas:Kas küünlad on ikka õiged?
Küünlad õiged!

Postitatud: 19.02.2008 20:58 34
Postitas dantee
Pakun Sulle 99% põhjuse. Ilmselt väsinud klapikambrikaane rõngastihendid, mis iga küünla pesa ümber asuvad. Kui need väsinud, koguneb küünla auku õli, kui keerad küünla välja, valgub õli silindrisse. Paned uued küünlad peale, annad võtit ja täis ta ongi, õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi, mis tõttu ka sädet ei pruugi tekkida kompresiooni all.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid. :!:

Postitatud: 19.02.2008 21:28 05
Postitas Alari.
dantee kirjutas:Pakun Sulle 99% põhjuse. Ilmselt väsinud klapikambrikaane rõngastihendid, mis iga küünla pesa ümber asuvad. Kui need väsinud, koguneb küünla auku õli, kui keerad küünla välja, valgub õli silindrisse. Paned uued küünlad peale, annad võtit ja täis ta ongi, õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi, mis tõttu ka sädet ei pruugi tekkida kompresiooni all.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid. :!:
kui käima ei saand peale pikkakäivitust,keerasin uuesti küünlad ja poolid küljest ära ja õli ega muud vedelikku küünlaküljest küll ei avastanud :|
homme peale pikemat sõitu keeran korra uuesti paar küünalt maha ja vaatan mis toimub!Vanad küünlad oli lihtsalt nii ära põlend et hakkas vaikslt turtsuma!õli sealt pealt ei avastand aga mingit sodi oli küll sinna külge põlenud!

Postitatud: 19.02.2008 22:16 49
Postitas dantee
muidugi kummaline, kuid vajab kontrollimist. Anna siis teada, mis tulemus.

Postitatud: 19.02.2008 23:13 37
Postitas ruut
dantee kirjutas:õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi
:lol: Huvitav miks küll elektrivõrgu trafod õliisolatsiooniga on (mähised "õlitünnides") ega ometi seetõttu, et õli hästi elektrit juhib.

Postitatud: 20.02.2008 07:59 08
Postitas joffe
Kas vesi juhib elektrit? Peaks nagu juhtima. ;) Aga vot destilleeritud vesi ei juhi!

Postitatud: 20.02.2008 08:21 44
Postitas dantee
ruut kirjutas:
dantee kirjutas:õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi
:lol: Huvitav miks küll elektrivõrgu trafod õliisolatsiooniga on (mähised "õlitünnides") ega ometi seetõttu, et õli hästi elektrit juhib.
leidsid koha tarka panna, pakuks et mootori õlis piisavalt tahmaineid, mis elektrijuhi moodustavad. Kui enne ei teadnud siis nüüd tea! Ja kui trahvodest rääkida, siis seda õli ei maksaks võrrelda mootoriõliga, mis hinna võrdluses kordades odavam. Trahvoõlil nõutavad omadused on elektrijuhtimatus ja jahutus. Üldiselt teemaks e39 mitte käivitumine peale küünalde vahetust või mis? ;)

Postitatud: 20.02.2008 17:38 36
Postitas seppa
dantee kirjutas:Pakun Sulle 99% põhjuse. Ilmselt väsinud klapikambrikaane rõngastihendid, mis iga küünla pesa ümber asuvad. Kui need väsinud, koguneb küünla auku õli, kui keerad küünla välja, valgub õli silindrisse. Paned uued küünlad peale, annad võtit ja täis ta ongi, õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi, mis tõttu ka sädet ei pruugi tekkida kompresiooni all.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid. :!:
Mul jääb arusaamatuks ,-- klapikambrikaane rõngastihendid.
Äkki ikka plokitihend ?

Postitatud: 20.02.2008 19:06 14
Postitas Viljar
Lihtsamalt üelduna on tegemist klapikambrikaane tihendiga.

Postitatud: 23.02.2008 20:35 22
Postitas Alari.
Paarpäeva pikki sõite teind ja keerasin küünlad maha!Kõik ilus ja puhas!aga sellest jamast ikka aru ei saand mix auto käima ei läind!Teema võib lukku panna!

Re: E39 küünalde vahetus

Postitatud: 25.01.2012 22:56 43
Postitas meelikas
teema oli küll lukus aga pms mul oli sama viga! autoks 523i 96a. ja mul tekkis see tühja koha pealt! lihtsalt seisis mingi 4-5 h peale 10meetrist sõitu. ja käima sain peale pikka jamamist nii et tallusin gaasipedaali nagu hullumeelne( üles alla hästi kiiresti)! uurimise ajal kaa kiskusin küünlad maha ja puhastasin jne! olid kaa väga mustad. järgmine nädal võtan uuesti küünlad maha! vaatan kas on mustaks läinud jälle!