1. leht 2-st

525 -> 535

Postitatud: 04.08.2004 12:31 21
Postitas Ragnar
Keegi kes on sarnase ülemineku teinud, rääkige ka jäite rahule.
Ma praegu 90% tõenäosusega plaanin oma 90a e34 vahetada aasta vamema 535 vastu, kas tasub?

Postitatud: 04.08.2004 12:48 26
Postitas Tarmo
Kui tegemist on musta värvi 535ga siis ole ette vaatlik

tean et turul liigub üks suht sitas korras 535 mis on 89 aasta ja musta värvi

Kui sa oled nõus maksma bensiini eest natuke rohkem ja arvestama sellega et see sul linnas kuskil 14l kanti võtab siis see investeering tasub ennast ära.

See auto ikka liigub paremini kui 520.

Postitatud: 04.08.2004 13:28 23
Postitas Ragnar
tegemist on tumesinisega mis ka A24's on üleval praegu.
Bensiini eest olen loomulikult nõus maksma rohkem.
Lihtsalt 525 125kw vs 535 155kw et kas võimsuse vahe on nii tuntav
et see bensu kulu unustama paneks?

Postitatud: 04.08.2004 14:30 52
Postitas Tarvo
Kindel see!

Postitatud: 04.08.2004 14:34 55
Postitas Märt
OT.
Vabandan,aga kas sa käisid seda sinist 535te vaatamas.Kui jutt käib sellest autost:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... i/id=81791
Ennast huvitab ka.

Postitatud: 04.08.2004 14:46 56
Postitas Tarmo
see viimane ju päris komm.
vähemalt piltide järgi.

aga minge vaadake üle ja siis on selge.

Postitatud: 04.08.2004 16:39 01
Postitas Ragnar
see sama jah.


krt ei suuda otsustada :?
käisin vaatamas ja nii väljast kui seest on igati viisakas.

Aga põgusa ülevaatusega tuvastasin:
* rooliloks päris suur.
* mootori seiskamisel kostub kolin (öeldi, et käigukasti padi vaja vahetada)
* salongi soendus ei funka korralikult (päris põhja keerad siis hakkab tulist
puhuma) vahepealsetes asendites tuleb aint külma)
* teise käiguga vajutades tekkis väike nõksutamine mootori tööse.
esimesega läks korralikult aga mitte nii nagu ma 525 roolist tulnuna
oleks oodanud. :? :(
Platsipeal rohkem ruumi polnud, et kiiremini sõita.
* termosidur oodatult käis suhteliselt lõdvalt aga seier üle keskasendi siiski eriti ei läinud.

muidu nahk oli korralik, el. aknad, luuk funkasid. aint juhiiste mis ka nagu oleks pidanud elektriga liikuma (nupd olid) ei liikunud.

Chek-control ei näidanud peale õli tulede ja inspectioni midagi.
mul isegi siis kui vigu pole näitab Owners manual teksti. vist...

Kas keegi tartu kandi inimene, kes hästi tunneb m30 motot ja e34 viitsiks minuga homme koos uuesti vaatama minna?

Postitatud: 04.08.2004 17:00 12
Postitas rajko
e34'st suurt midagi ei jaga aga m30 on mul. Näpitud on ka teda juba omajagu. Mul kunagi ka teisega nõksutas kuni lõpuks bensiinipump läks. Uue pumbaga kadus ära.

Postitatud: 04.08.2004 19:02 22
Postitas Ragnar
No aga kas saad homme näiteks tulla ~16.00 ajal vaatama.
Ma mootorit üldse ei uurinud. Aint tühikäiku jälgisin, et mis pöörded on ja kas on ühtlane.

Ja palju see käigukasti padja vahetus maksab? Tegelikult oleks vaja kindlaks teha kas see moto seiskamisel kostuv kolin on ikka sellepärast.

Postitatud: 04.08.2004 22:43 57
Postitas Marko_J
kuskile stendi ka vist ei kannata viia, kuna regatud ple!?...teine võimalus on mingid suva nr peale panna ja ära käia, kui ma autot ostsin siis keerati mulle mingid nr. ette ja nendega sai siis suht pikalt proovisõitu vähemalt teha! ;)

Postitatud: 04.08.2004 23:51 01
Postitas rajko
Nu kirjutas:No aga kas saad homme näiteks tulla ~16.00 ajal vaatama.
Mul ainukeseks liikumisvahendiks on vähemalt kuu aega ühistransport või kand-varvas ekspress. Üsna tülikas on tulla sinna, aga võin üritada.

Postitatud: 05.08.2004 09:32 57
Postitas Ragnar
eks ma sõidutan siis ise kui vaja.
muidu seal kõrval on ülevaatus koht ka muidu.
aga seal suut midagi peale CO vist kontrollida ei saa.

Postitatud: 05.08.2004 09:42 22
Postitas Marko_J
Nu kirjutas:eks ma sõidutan siis ise kui vaja.
muidu seal kõrval on ülevaatus koht ka muidu.
aga seal suut midagi peale CO vist kontrollida ei saa.
ÜV-s suurt kasu ple jah, ikka mingit diagnostika kohta oleks vaja...

Postitatud: 05.08.2004 10:01 43
Postitas Indrek
UM pole sealt ju teab kui kaugel (Mootori diagnostika 487.-). samuti peaks mingi hinnangu saama ka seal samas kõrval olevast carstopist.

õnne.

Postitatud: 05.08.2004 10:19 07
Postitas Ragnar
carstop on ikka nac kaugemal ja sinna minek on nac riskantne.
Pealegi nende kontrolli on ju aint veermiku hindamine sedagi lihtsalt
kangiga ja käega luksutades.

Praegu ma eelistaks kui keegi kes nac tunneb seda tüüpi autot saaks
kaasa tulla ja vb seal kõrval ülevaatuse punktis altpoolt vaadata, kas
see käigukasti padi on ikka probleem või koliseb midagi muud.

Postitatud: 05.08.2004 10:42 46
Postitas rajko
kui ta on otse saksast siis tõenäoliselt on tal sillad korras, vähemalt võiks olla. Aasta pärast se ei ole enam nii. Opel'is tehakse mootori diagnostika 360 eegiga ära.

Postitatud: 05.08.2004 10:55 06
Postitas Indrek
Nu kirjutas:carstop on ikka nac kaugemal ja sinna minek on nac riskantne.
minu viga. vaatasin, et aadres on turu tänaval.
krt. prillid tuleb korda teha.

Postitatud: 05.08.2004 11:18 45
Postitas Ragnar
:| UM ühtegi vaba aega see nädal polnud.

Nii, et keegi ei viitsi siis tulla ja aidata kaasfoorumlasel autot
ülevaadata? :cry:

Postitatud: 05.08.2004 12:00 48
Postitas rajko
ma kohe lähen vaatama teda

Postitatud: 05.08.2004 16:38 13
Postitas Krst
ennem kui üldse mingit bmw'd osta tahad, lase UMis teha kasutatud autode kontrollakt, siis saad teada kõik mis autol viga on!
Tallinna UMis maksab see asi 1076.- ja Tartus 584.-

Postitatud: 05.08.2004 17:08 21
Postitas Raivo
Nu kirjutas::| UM ühtegi vaba aega see nädal polnud.

Nii, et keegi ei viitsi siis tulla ja aidata kaasfoorumlasel autot
ülevaadata? :cry:
Äkki räägid Valdekuga siit foorumist? Tema jagab teemat.
Ning diagnostika veel viimaseid päevi truumu juures väga soodne.

Postitatud: 05.08.2004 17:20 32
Postitas Indrek
Raivo kirjutas:Ning diagnostika veel viimaseid päevi truumu juures väga soodne.
truumu on Tallinnas, autu Tartus.

Postitatud: 05.08.2004 20:00 59
Postitas Aare
Mis sa nii vana mootori diagnostikaga siis peale hakkad :?: Nii vanal autol ei saagi suurt midagi stendi abil diagnoosida, see on nagu rohkem supiaur "ah ma käisin diagnostikas". Olen ise nelja bemu pidanud ja on nad kõik ostetud ja kokku oma 400 000 sõitnud selliste asjadeta.

Mida vaadata:

1. nukkvõll ei tohi lagiseda
2.roolireduktor ei tohi aukudes koliseda (on roolist tunda)
3. temperatuur peab olema kogu aeg õiges kohas - kui kõigub märgatavalt või kipub üle keskmise - on tihendusainet jahutussärk täis
4. mootor käib ühtlaselt
5. külmalt ei viska sinist, samuti paarutamisel
6. elektrilisad ja armatuur töötavad korralikult, samuti soojendus
7. käigukast ei unda peale kiireid pöördeid järsku gaasi maha lastes mootoriga pidurdades
8. tagasild ei unda (maanteel soojaks sõita)

ülejäänud on tüüpasjad - need on aga tavalised altmineku kohad.

Postitatud: 05.08.2004 20:16 30
Postitas Ragnar
krt ma olen vist hull aga igatahes ma müüsin oma sõitva 525 maha
ja ostsin selle remonti vajava 535 ära.
Igatahes tänud 325ix'ile kes viitsis täna minule
pea 3h oma aega kulutada.

Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)

Siis veel:
Juba mainitud salongi soendus, kus 1,2,3 töötavad ühe kiirusega ja 4 puhub oma kiirusega ning kuuma tuleb aint siis kui temp põhja panna.

Stereo kaitsmed lähevad läbi. Panin uue mängib. keeran kinni siis uuesti enam tööle ei hakka - kaitse jälle läbi.

Aknapesu voolik on lahti kuskil kapoti polstri all, kui üritasin pritsida siis pump töötas aga midagi ei tulnud. pärast vaatan nirises polstri vahelt.

Üks tagumine el.aken ei funka.

Ja ilmselt veel üht teist, mida ma sinini pole märganud.
Igatahes üsna imelik tunne on praegu aga ma loodan, et ma päris ämbrisse ei astunud selle tehinguga.

Postitatud: 05.08.2004 21:32 44
Postitas Aare
525 asemele 535 soetamine on mehetegu. Tere tulemast õige suurusega mootorite klubisse :cool:

Nohting beats the cubic inches :cool:

Postitatud: 05.08.2004 21:51 44
Postitas Tõnis
Pole hullu :) . Mina müüsin ka paar aastat tagasi täiesti korraliku ilma vigateta auto maha ja ostsin pisivigadega bmw . Esialgu tundunud pisivead osutusid päris suureks ja tuli veel teisigi üllatusi . Tagusin raha nii mis kole autoalla ja kirusin ennast maapõhja ning mitu korda mõtlesin et müün lihtsalt maha . Nägin mis ma nägin vaeva aga nüüd asi korras ning sõidulusti küllaga , nüüd tean täpselt mis seisukorras mu auto on , mis jupid vahetatud ja mis tulevikus vahetust võivad vajada .
Kui plaanis auto omale pikemaks jätta siis kõrvalda lihtsalt need vead ära ja sõidurõõmu küllaga . :)

Postitatud: 05.08.2004 21:54 39
Postitas Valdek
Nu kirjutas: Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)
Usun et hoopis otsas on kahemassiline hooratas...et see siis koliseb...lisaks ka siis sidur, maybe...
Taga mõtled tõenäoliselt tagasillatala puksisid...

Postitatud: 05.08.2004 21:56 46
Postitas Aare
535-l peaks veel tavaline malmhooratas ja tavaline type 240 sidur olema :?:

Postitatud: 05.08.2004 22:28 11
Postitas Ragnar
seda hooratta hirmujuttu ajas 325ix kah mulle, et äkki...
igatahes kui on siis palju selle vahetus maksab? sidur vast kuskil 4K+töö

Selline tähelepanek veel, et 525 manualis on 535 kohta antud 8l mantee (90km/h) ja 17 linn
aga 535 manualis on 7,6l maantee ja 15,8l linn (ilma katita)
sama aasta raamatud mõlemad :)

Postitatud: 06.08.2004 08:50 05
Postitas Aare
Ei maksa 4K. Laki Autos müüdavas NK kirjadega karbi sees on tegelikult Sachsi sidur (vähemalt mul oli) ja maksis ta 2600. No ta minul kestis 500 km ka kui katted lahti tulid :shock: Aga seda ei saa vast siduri, vaid mootori ja ebahariliku kasutamise süüks panna...

Kulu koha pealt vaata, et mõlemad autod oleks kas katiga või katita. Kat muudab palju ja mitte positiivselt.