E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas TarMoH »

Kui tuled kogu aeg vilguvad ehk siis põlevad/kustuvad, siis tavaliselt on süüdi ära oksüdeerinud pesa. Kuna ABS peaks kõik vead ikkagi ära "registreerima" ning mällu jätma, siis vaadata, et milline andur segast paneb. Siis ratas alt ning proovida andur lahti saada ning kogu see pesa ära puhastada. Alati ei pruugi andur kohe läbi olla. Samas, kui andurit eemaldada, siis tasub ettevaatlik olla, sest tavaliselt kipuvad need kõrvakesed puru minema. Sellepärast on hea, kui uus andur on ligidal :D

Uuematel (98 sept ja edasi) on see aju kärssamine siiski väga tõenäoline. Päris linnalegend see ka ei ole.

B osa anduritega on tihti probleeme olnud, tasuks siiski proovida A osa anduriga. :roll:
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Danil523 »

Selge. Aga kui auto käivitad- kas kustuvad ära tuled. ning kui kustuvad millal tagasi põlema lähevad?
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Alates 09/98a. kasutusel oleva ABS mooduli põhihädad on kehv asukoha valik ja ebakvaliteetne konstruktsioon. Mis suurte temperatuuri kõikumiste ja vibratsiooni koosmõjul põhjustab sisemiste ühenduste katkemise(harva ka lühiseid, mis tõesti elektroonika lõplikult rikuvad) Mooduli "maha kärssamisest" riknenud anduri tõttu pole ikkagi mõtet rääkida :|
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas TarMoH »

enn1 kirjutas:Alates 09/98a. kasutusel oleva ABS mooduli põhihädad on kehv asukoha valik ja ebakvaliteetne konstruktsioon. Mis suurte temperatuuri kõikumiste ja vibratsiooni koosmõjul põhjustab sisemiste ühenduste katkemise(harva ka lühiseid, mis tõesti elektroonika lõplikult rikuvad) Mooduli "maha kärssamisest" riknenud anduri tõttu pole ikkagi mõtet rääkida :|
Aga asukoht on ju ka vanal moodulil sama. Seega selle teguri võib elimineerida.

Aga kas siis see on juhuseks, et enamustel "põleb" aju läbi just siis, kui andur hakkab segast panema? :roll: Oskad sellekohta ka midagi öelda?
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Danil523 »

Aga miks mõni sõidab pikka aega ringi- tuled põlevad: pärast vahetab anduri ära ning kõik korras? Ma ei näe vahet vanal ja uuel ajul (väliselt põhimõtteliselt samad, ehitus ka). Asukohast ma üldse ei räägi :).

Mida teha siis selle ajuga? Kuidas andureid mõõta- miks tekib suuremal kiirusel andurite kiiruse erinevus? Miks peab vahetama korras rattalaagreid ja norm korras andurid uuema vastu :evil: ? kas see on normaalne...
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ooDDoo »

Aju asukoht on uuel ja vanal ikka väga erinev!!
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Vanema tüübi "aju" asub turvaliselt kindalaeka taga ja hüdraulikaploki küljes on ainult magnetklappide mähised ;) . Uuemal on kõik ühes tükis kapoti all... Pakun välja järgmise skeemi "linnalegendi" tekkimisest: Autol lähevad äkki põlema ABS'i ja veojõukontrolli tuled, omanik sõidab autoga edasi nädal või paar, kuni leiab aega diagnostikasse minna. Diagnostikas öeldakse milline ABS'i andur annab veateate. Omanik läheb ostab uue anduri ja vahetab(laseb vahetada). Tuled ära ei kustu, omanik läheb tagasi diagnostikasse, seal diagnoositakse uuesti sama anduri viga. Diagnostik kes on samuti "tark" nendib, et jah, sa ju sõitsid põlevate tuledega ringi ju on nüüd ka "aju maha kärssanud". Tegelikult oli juba algselt diagnoositud "anduri viga", põhjustatud vigasest moodulist. Tavadiagnostika ei tee mingit vahet, kas anduri ahel on katkenud anduri juurest, või mooduli seest.
Vihane autoomanik laseb mooduli remontida, või muretseb kasutatud korras mooduli. Nüüd käib ta ringi ja räägib kõigile, kuidas ta oma lollusest "aju maha kärsatas" sellega, et põlevate tuledega ringi sõitis.... :P
Kry
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 28.07.2011 00:16 33

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Kry »

kas keegi oskab öelda abs andurite klemmide järjestuse abs aju pistikus ? 96 aasta autol
Tähtis on just vasema esimese abs anduri klemmide asetus abs aju pistikus
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ooDDoo »

Keri mõni leht tagasi ja vaata. Seal peavad soovitud andmed olemas olema
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kry
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 28.07.2011 00:16 33

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Kry »

ooDDoo kirjutas:Keri mõni leht tagasi ja vaata. Seal peavad soovitud andmed olemas olema
tean, aga pistikul pole ju numbreid peal (pin-ide asukoha järgi)
Edit: minu küsimusted on lahendatud, Eile diagnostiti et vasem esimene abs andur läbi (ostsin kohe uue anduri, aga ennetasin et võiks juhtmeid ka kontrollida, kuid siiski töötas juhtmesüsteem perfektselt, aka plug&play. Jõudu teile parandamisel! Ja head sõbrapäeva kah kõigile!!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Danil523 »

enn1 kirjutas:Vanema tüübi "aju" asub turvaliselt kindalaeka taga ja hüdraulikaploki küljes on ainult magnetklappide mähised ;) . Uuemal on kõik ühes tükis kapoti all... Pakun välja järgmise skeemi "linnalegendi" tekkimisest: Autol lähevad äkki põlema ABS'i ja veojõukontrolli tuled, omanik sõidab autoga edasi nädal või paar, kuni leiab aega diagnostikasse minna. Diagnostikas öeldakse milline ABS'i andur annab veateate. Omanik läheb ostab uue anduri ja vahetab(laseb vahetada). Tuled ära ei kustu, omanik läheb tagasi diagnostikasse, seal diagnoositakse uuesti sama anduri viga. Diagnostik kes on samuti "tark" nendib, et jah, sa ju sõitsid põlevate tuledega ringi ju on nüüd ka "aju maha kärssanud". Tegelikult oli juba algselt diagnoositud "anduri viga", põhjustatud vigasest moodulist. Tavadiagnostika ei tee mingit vahet, kas anduri ahel on katkenud anduri juurest, või mooduli seest.
Vihane autoomanik laseb mooduli remontida, või muretseb kasutatud korras mooduli. Nüüd käib ta ringi ja räägib kõigile, kuidas ta oma lollusest "aju maha kärsatas" sellega, et põlevate tuledega ringi sõitis.... :P
Mul peres oleval e39-l lisaks anduritele vahetati tagumine laager :evil: ning peale laagri vahetus kadus ka kiiruse näit... Aju läks remonti- nüüd kiirus tagasi ning ABS hommikul on pärast enam ei toimi...
DiaLAB
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 05.11.2006 20:46 43
Asukoht: Tartu, Tähe 127 Boks 16
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas DiaLAB »

Kogu selle ABS aju remondi saaga saab teha kõigile lihtsaks ja ilmselt odavamaks, kui järgida:

1. Teha diagnostika pädeva inimese juures/firmas (KES TEAB, MIDA TA TEEB), selgitamaks mis vead ajus AKTIIVSED, millised salvestatud.

2. Ei ole mõtet hakata vahema andureid, KUI POLE kontrollitud autot 100% töötava ajuga (seda selleks, et välistada terve anduri vahetamist terve vastu). Mõistlik on teha proovisõit kuni kiiruseni 70km/h (vältimaks auto rehvide suuruse erinevust). Kindlasti kontrollida ka originaal aju poolseid klemme, et neid poleks jõuga kõveraks surutud.

3. Kui töötava ajuga esinevad anduri vead, siis KONROLLIDA juhtmestik kõigepealt (n.ö. konktakt punktist A punkti B ilma takistuseta plussi või massi), samuti see, et aju poolses pistikus on kõik andurid omas õiges kontaktis (pole ümber tõstetud). Peale seda vahetada andur, soovitavalt sellise vastu mis on mõeldud sellele konkreetsele autole (originaal ilmselt parim lahendus, kui rahakott lubab), vältimaks hilisemaid probleeme poolikult töötavate anduritega.

4. Kui ajus esinevad kiiruse erinevuse vead, siis need võivad olla tingitud:
A: erinevat mõõtu rehvid
B: laagri magnetvöö vigane
C: andur mis on paigaldatud, on kaugel või odavam, mille töö kvaliteed ongi selline :) (eeldab käsitööd, mis teinekord ei annagi mingit mõistliku tulemust).

5. Kui ajus ei esine anduri vigasid, vaid on inlet/outlet solenoidide vead, DSC etteande pumba või rõhuanduri viga, siis need on remonditavad (seda ilmselt mitte kõigi remontijate poolt). 99% nendest vigadest on remonditavad, eeldusel et keegi pole seal ennem meisterdanud juba.

Kui sellises järjekorras on asjad kontrollitud, siis on ka töötav tulemus tagatud võimalikult odavalt.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Tarmo_N »

nöus enn1 et aju maha kärssamine tingitud mitte töötavast andurist.söitsin pool aastat ringi mitte töötava esi parempoolse anduriga ja midagi ei pölend maha.peale anduri vahetust töötab köik perfektselt.see et abs ja veo tuled pölema lööb kui kiiremini söita on tingitud vigasest andurist,laagrist,või valest kaugusest.mina käisin kasutaja meego juures kes tegi kohe selgeks et viga anduris mitte ajus.käisin paar kuud enne sama murega patriku juures kes väitis et läbi parem tagumine.vahetasi tagumised andurid omavahel ka ära et kui andur vigane siis vasakule pannes parempoolse anduri oleks pidanud ka spido ära kustuma,mida aga ei juhtunud.ok vöibolla oli tingitud asi ka patriku näpukast et ajas segamini esimese ja tagumise anduri vea aga sealt abi ma ei saanud.meego süüvis asjasse ja tegi ka auto korda.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Kasutaja avatar
Timo_M
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 28.01.2011 20:50 26
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Timo_M »

Mul selline probleem, et ainult veojõukontrolli tuli põleb, ABS tuld ei põle. Vahest on nii, et kui mootor juba soe ja auto välja lülitada ning jälle käima panna, siis kustub see tuli ära ja saab jälle ilusti nupust sisse/välja lülitada veojõukontrolli. Autoks 523 97 a.

On kellelgi mõtteid, et mis võiks viga olla?
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Timo_M kirjutas:Mul selline probleem, et ainult veojõukontrolli tuli põleb, ABS tuld ei põle. Vahest on nii, et kui mootor juba soe ja auto välja lülitada ning jälle käima panna, siis kustub see tuli ära ja saab jälle ilusti nupust sisse/välja lülitada veojõukontrolli. Autoks 523 97 a.

On kellelgi mõtteid, et mis võiks viga olla?
Vaata ASC mootori tross kapoti all üle, kas liigub kõri sees vabalt ja ega liiga lõdvaks pole jäänud.
Kasutaja avatar
Timo_M
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 28.01.2011 20:50 26
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Timo_M »

enn1 kirjutas:Vaata ASC mootori tross kapoti all üle, kas liigub kõri sees vabalt ja ega liiga lõdvaks pole jäänud.
Tundus päris lõdvalt olema jah :roll: (ma muidugi ei tea kui pingul või lõdva ta olema peab ja kas ma õiget asja katsusin :D ) Seda trossi näppisin: http://img529.imageshack.us/img529/6350 ... i22ih6.jpg
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

See peaks õige olema jah :D
Kasutaja avatar
Timo_M
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 28.01.2011 20:50 26
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Timo_M »

enn1 kirjutas:See peaks õige olema jah :D
Et ma peaks lihtsalt selle trossi rohkem pingule saama ja peaks toimima? :oops:
tarxwanted
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03.03.2006 14:32 09
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas tarxwanted »

Diagnostika tulemused sellised
4 Wheel-speed sensor rear left incorrect/no signal
30 Weel-speed sensor rear left open circuit
67 Sporadic interference occurred

Saan aru et vasak tagumine andur läbi või oskab keegi midagi targemat öelda,eriti selle viimase kohta.
Muidu kõik sümptomid nagu teemas pikalt-laialt kirja pandud, vahest asjad töötavad vahel mitte, spido, ABS-ASC jne.
Huvi pärast kelle toodang originaal andur on?
tom200
Huviline
Postitusi: 266
Liitunud: 14.12.2009 21:21 25
Asukoht: põlvamaa kanepi

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas tom200 »

juhtus siis selline lugu et abs ja veojöukot tuled pölesid ja diaknost näitas et esimene parem andur läbi ostsin siis uue ja paigaldasin selle algul oli asi ilus tuled kustusid nagu peab aga 100 läbimisel ilmusid tuled uuesti ja enam ära ei kustu
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas funkiller »

Tere.

Kas võib mõõta takistust ABS anduril koodiga 34 52 6 756 377 kui võib siis palju peaks ta olema.
Kas polt mis andurit pesas hoiab on ainult selleks,et andur fikseerida pesas või saab ta ka sealtkaudu massi.
Autoks E39 3.0d 09.98a
Kasutaja avatar
Aular
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 11.07.2010 23:53 05

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Aular »

Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus ja abs nagu töötab ka, pedaal vähemalt lööb tagasi.
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas enn1 »

Aular kirjutas:Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus....
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?
Äkki loed antud teema eelmise lehel olevad postitused ka läbi :roll:
Kasutaja avatar
Aular
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 11.07.2010 23:53 05

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Aular »

enn1 kirjutas:
Aular kirjutas:Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus....
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?
Äkki loed antud teema eelmise lehel olevad postitused ka läbi :roll:
Kui ongi lihtsalt tross lõdvaks jäänud , kas siis käega natuke pingul hoides peaks armatuuris tuli ära kustuma ?
Kasutaja avatar
Timo_M
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 28.01.2011 20:50 26
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Timo_M »

Aular kirjutas:
enn1 kirjutas:
Aular kirjutas:Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus....
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?
Äkki loed antud teema eelmise lehel olevad postitused ka läbi :roll:
Kui ongi lihtsalt tross lõdvaks jäänud , kas siis käega natuke pingul hoides peaks armatuuris tuli ära kustuma ?
Ma keerasin seda trossi sealt lihtsalt rohkem pingule ja tuli kustus ära
Kasutaja avatar
Aular
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 11.07.2010 23:53 05

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Aular »

Ja ongi nii , pealtnäha oli tross ilus , proovisin siis , et kas kõrisees liigub ka , ei midagi , võtsin pistiku tagant ära sellelt kuhu tross edasi läks ja ennäe alt oli tross viimase kiuga kinni ja kui puutusin läks seegi katki ,
Annab seda trossi niisama ka vahetada või peab terve uue selle jupi ostma kuhu sisse tross jookseb?

Edit: Ise küsin , ise vastan
Tross on lihtsalt vahetatav , aga kuna mul see atripuut on mingit kahtlast musta sodi täis , siis võiks sellegi vist ära vahetada , ma ei tea mis hinnaga need liiguvad , aga kui kellelgi müüa koos trossiga võib teada anda psi teel
Hurt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 12.09.2010 12:33 34

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Hurt »

Olen veidi uurinud siit foorumist abs-i juhtmooduli tüüpveast, peale selle, et vii taastamisse pole nagu targemaks saand. Sai ka mikidemaa foorumeid kammitud ja nagu ma aru saan, siis sureb nendel bosch 5.7 moodulitel ära pinide ühendus trüklplaadiga. Taastamine tähendab seda et tehakse uued tummisemad ühendused. On keegi ise ka üritand parandada või ongi ainuke võimalus 230-300 euri maksta ja lasta ära teha?
http://www.actronics.eu/en/content/143/ ... h-ABS.html Selge see, et põlvepeal tinutuskolviga ei tee midagi keerab ainult veel rohkem piixu selle mooduli aga 300 euri tundub nagu elu kirve hinnana. Kui viia mõne elektrooniku juurde kellel peenemad riistad ja veidi rohkem kogemust ehk saab mõistlikuma hinnaga? Mul endal ei toimi parem esimene andur (15 ja 16 pin).
Olen tõstnud andureid ringi parem vasaku alla ja vastupid. parema poole andur vasakul toimib ja vasakupoole andur paremal ei toimi (ratast keerutades näitas arvuti ilusti vasakupoole kiirust parem oli tumm). Sain isegi nii vasakupoole andurist signaali kätte kui lihtsalt lahtise anduri ees kruvikat kiiresti liigutada parema poole anduri alt aga ei midagi (see peaks välistama ka paremapoole andrui vastuse). Üle mõõtsin ka testriga juhtmed anduriühendusest pistikusse mis läheb juhtmoodulisse( ka juhe on terve). Seega jääb ikka juhtmooduli viga.
On kellegi otseseid kogemusi juhtmooduli remondiga? Selge see, et diagnostikafirmad kelle üks leivanumbritest on ka nende bosch moodulite remont ei taha oma leiba käest ära anda aga olen ma põhimõtteliselt õigel teel?
Kes viitsib veidi lugeda, siis http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=451633 leiab siit juttu mooduli kohta.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas andre731 »

Teooria on enamvähem õige, väga ei viitsi süveneda nendesse linkidesse.

Praktikas ei tea juhust kui kellelgi ise tehes kohe esimese ploki remont oleks õnnestunud.

Meil kulus ikka päris mitmeid plokke enne kui sellise valmis sai, mida ka auto külge oli mõtet katsetamiseks keerata...

Minu kaudu remondi hind pool sinu välja toodud hinnast.
533 274 38 Andres
Hurt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 12.09.2010 12:33 34

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Hurt »

Mnjahh. Ise ma selle ploki kallale ei lähe. Olen arvamusel, et kui varasem kogemus puudub ja korralikke tööriistu pole, siis ei tule sellest head nahka ja "leivast redelit" pole mõtet ehitama hakata.
Küll aga leidsin sõpruskonnast ühe elektrooniku taustaga mehe, kes arvas et võtab selle töö ette. Olla mõni aeg tagasi ühele analoogsele plokile juba elu sisse puhund, tõsi küll see oli Audi pealt aga mõlemad kasutavad Boschi toodangut. Eks annan teada kuidas õnnestus.
Hurt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 12.09.2010 12:33 34

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Hurt »

Aju korras. läbi oli 4 ratta andurist 3. Kahte ma teadsin Esimene parem ja tagumine parem üks tuli üllatusena. Aju remont maksis ei rohkem ega vähem kui 15 euri jootmine ja 4 euri silikoon kaane tagasi liimimiseks. Seega kui endal vähegi kruvikeeraja käes püsib, siis keerake abs-i aju ise küljest viige mõne pädevama elektrooniku juurde kellel on vastavad riistad ja oskused, ning saate 10 korda soodsmalt. 19 euri versus 230 euri. :idea:
Lisan homme pildid ka ajust.

Ise ei maksa jootmist ette võtta sest need pinnad ja sillad, mis klemmide poole ja trükkplaadi vahel on elupeened. Lihtsam on see paarkend euri maksta ja lasta teha kellelgi kes oskab kui ise hakata jalgratast leiutama ja lõpuks kas end seaks vihastada või aju üldse piixu keerata.
Vasta