E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4868
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ooDDoo » 19.02.2016 07:29 26

Vool jääb nõrgaks. Vaata ühendused üle või vaheta aku
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Skalp » 19.02.2016 10:29 54

ooDDoo kirjutas:Vool jääb nõrgaks. Vaata ühendused üle või vaheta aku
Aku sai tõesti eelmine talv parajalt vatti, seega võis ära rikkuda küll. + veel see, kui geneka harjad ja pingeregulaator õhtal olid möödunud kevadel ja ma aku kotti sõitsin.
Suur aitäh asjaliku vastuse eest, investeerin lähiajal uude akusse :)
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas wwatu » 21.02.2016 17:23 14

Probleem selline et pigem sellise sula ja niiske ilmaga, viskab p8lema abs ja asc tule armatuuris peale veidikest s8itu, spido, pysikas ja muud vidinad töötavad ilusti. Samas kui yleöö seisab siis jälle veidikese töötab, probleem just ilmnenud selliste r8vedate niiskete ilmadega.

Inpa andis erroriteks järgmist:

http://prntscr.com/a64vau" onclick="window.open(this.href);return false;
ning
http://prntscr.com/a64vso" onclick="window.open(this.href);return false;

Peaks kahtlustama rohkem konkreetset andurit/yhendust v8i siiski abs moodulit.

S8iduk on siis 2000 aasta E39 525d.
Kasutaja avatar
Hr.Ploom
Huviline
Postitusi: 684
Liitunud: 21.10.2010 11:39 59
Peamine sõiduk: BMW E65 730d 160kw
Asukoht: Tartu

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Hr.Ploom » 24.02.2016 08:32 40

Endal oli kogemus selline et autoks E38 728, abs ja veojõukontroll põlesid, arvuti näitas abs pumba viga...uus osa oli meeletu hinnaga, sai carwayst tellitud kasutatud garantiiga osa aga vahetus tulemust ei andnud. Lõpptulemusena oli viga sellest et kapoti all kus on kaitsmed ja releed ja ajud, nende all oli äravool umbes ja abs relee + 2 mingit releed veel olid seal all vee sees ..... 15 eurot relee ja kõik toimis kenasti...nüüd seisabki üle üks täiesti töökorras abs pump/aju , kui kellelgi vaja peaks olema siis kirjutage PS, saame vast kaubale

Parimat!
E61 530d automaat 160kw 2005a & E39 530d Facelift 142kw manuaal & VW Sharan 1.9TDI & RENAULT MASTER 2.8
Pilveke
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 23.10.2012 20:07 16

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Pilveke » 25.03.2016 20:06 48

523 (1996) Diagnostika järgi vasak esimene ja parem tagumine ABS andur läbi, varem sõitu alustades kustusid ABS ja veojõukontrolli tuli ära, aga nüüd põlevad koguaeg, kas neid 24€ andureid on mõtet proovida või tuleb ikka kallimate poole vaadata? Ei jõua kogu teemat läbi lugeda aga keegi mainis kuskil midagi, et hiljem võib ka ajus probleem olla?
Pilveke
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 23.10.2012 20:07 16

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Pilveke » 25.03.2016 20:06 48

523 (1996) Diagnostika järgi vasak esimene ja parem tagumine ABS andur läbi, varem sõitu alustades kustusid ABS ja veojõukontrolli tuli ära, aga nüüd põlevad koguaeg, kas neid 24€ andureid on mõtet proovida või tuleb ikka kallimate poole vaadata? Ei jõua kogu teemat läbi lugeda aga keegi mainis kuskil midagi, et hiljem võib ka ajus probleem olla?
Kasutaja avatar
porku
Huviline
Postitusi: 1058
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Peamine sõiduk: 2 x E53 05 & 02 | + E36 1.8
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas porku » 25.03.2016 23:42 59

Pealkirja kohta : vastus on palvetada, sest üks asi viib teiseni :D.

Aga viimasele postile vastuseks :
Bmw ja odavad andurid on nagu vastu tuult pissimine, alguses hakkab kergem ja ka soe, kuid aja möödudes ja uue häda tekkimisel seda sama viga enam ei tee. :D

Aga jah alati on võimalus et aju kutu,
Andurit sai miskit moodi testeriga mõõta ka aga ei see iga anduripuhul omamoodi ja saab selle mõõtmisega neid pekki ka keerata
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4868
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ooDDoo » 26.03.2016 10:22 31

Pilveke kirjutas:523 (1996) Diagnostika järgi vasak esimene ja parem tagumine ABS andur läbi, varem sõitu alustades kustusid ABS ja veojõukontrolli tuli ära, aga nüüd põlevad koguaeg, kas neid 24€ andureid on mõtet proovida või tuleb ikka kallimate poole vaadata? Ei jõua kogu teemat läbi lugeda aga keegi mainis kuskil midagi, et hiljem võib ka ajus probleem olla?
Selle tüübi abs aju ei sure isegi siis kui anduri otsad lühisesse keerata ja tavalise multimeetriga on võimalik ka anduri takistust ja pinge kõikumist mõõta
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
biiig
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 02.03.2011 00:41 29

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas biiig » 17.04.2016 01:29 22

Kõik andurid vahetatud ja kolm laagrit ka.
kui mootor soe ja auto seisma jätan ja uuesti käima panen hakkavad tuled põlema ja nii igapäev.
kust viga otsida?
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4868
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ooDDoo » 17.04.2016 17:03 03

Kui auto toodetud peale 09 98 siis võid vast teist aju hakata otsima.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
biiig
Huviline
Postitusi: 330
Liitunud: 02.03.2011 00:41 29

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas biiig » 17.04.2016 17:43 13

Unustasin kirjutada et aju ka teine juba(eelmine ei toiminud enam)
aastaks 99
Kasutaja avatar
porku
Huviline
Postitusi: 1058
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Peamine sõiduk: 2 x E53 05 & 02 | + E36 1.8
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas porku » 21.04.2016 00:06 23

biiig kirjutas:Kõik andurid vahetatud ja kolm laagrit ka.
kui mootor soe ja auto seisma jätan ja uuesti käima panen hakkavad tuled põlema ja nii igapäev.
kust viga otsida?
Vaata äkki mõni juhe kuskilt katki, oma opeliga sõitsin tükkaega teadmisega et tagumine abs andur kutu (diagnostika nii ütles). Kuna see koos laagriga siis ei tahtnud teps mitte seda vahetada kuna laager oli korras, lõpuks tuli täiesti kogemata välja et juhe oli sillatala pealt katki.

Kontroll nägi sedasi välja et mõlemast otsast piatikud lahti ja mõõtsime üle, vaatasime korras juhtme ja katkise juhtme väärutsed ära ja oligi asi selge.
Kasutaja avatar
oja87
Huviline
Postitusi: 2735
Liitunud: 18.12.2004 00:08 15
Asukoht: Kuressaare

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas oja87 » 23.04.2016 22:58 23

biiig kirjutas:ei viitsi tervet teemat läbi lugeda.
kes kus tallinnas absi aju ära remondiks ja mis hinnad on?
suht keeruline 001 lõpuga aju saada.
mul olemas
Kasutaja avatar
jaanis_!
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
Peamine sõiduk: X5 E53
Asukoht: Tartumaa

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas jaanis_! » 24.04.2016 19:13 55

Ükspäev tagurdades viskas põlema abs, veojõu ja vist oli ka mingi pidurisüsteemi tule põlema. Pärast uuesti autosse minnes olid kõik tuled kustu. Paar päeva hiljem jälle tagurpidi parkimiskohale ajades sama jama, hiljem auto uuesti käivitades tuled kustu. Ja ühe korra täna parkides sama jama. Hiljem ristmikult pöörates lõi jälle needsamad tuled põlema ja nüüdseks nad enam ära ei kustunud peale auto seismist, kuna täna mitmeid kordi ta seisnud ja uuesti sõitnud. Proovisin ka abs aju pistikut lahti ühendada, kuid ei õnnestunud korra proovides. Sõites spidomeeter ja püsikiiruse hoidja töötavad. Kui andur ära, kas vähemasti püsikas ei peaks töötama? Kas keegi oskab aimata millises anduris võib viga olla või trikitab miskit muud? Vb keegi saaks Tartus juhtme sappa panna? Autoks 2003a x5.
..
Kasutaja avatar
jaanis_!
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
Peamine sõiduk: X5 E53
Asukoht: Tartumaa

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas jaanis_! » 25.04.2016 16:20 35

Sai diagnostis käidud ja auto sisse jäetud. Näitas hoopis tükis rooli nurga anduri viga vms, täpselt ei mäletagi enam. Eks siis näis.. :/
..
Kasutaja avatar
jaanis_!
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
Peamine sõiduk: X5 E53
Asukoht: Tartumaa

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas jaanis_! » 25.04.2016 17:23 13

Mul esialgu proovitakse taastada, see on päris palju odavam. Tuvastus + kalibreerimine tuleb otsa teha jah. Kaua sul see vahetus aega võttis? Vaatasin, et see päris korralik lammutamine.
..
Kasutaja avatar
porku
Huviline
Postitusi: 1058
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Peamine sõiduk: 2 x E53 05 & 02 | + E36 1.8
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas porku » 26.04.2016 10:28 07

jaanis_! kirjutas:Mul esialgu proovitakse taastada, see on päris palju odavam. Tuvastus + kalibreerimine tuleb otsa teha jah. Kaua sul see vahetus aega võttis? Vaatasin, et see päris korralik lammutamine.
Rooli asendi andur siis?

Mis võib vabalt olla.

Üldiselt e53 kohta tegin kunagi ka sellise teema (kuna ma sain absoluutselt kõik asjad vahetada :lol: ) :
viewtopic.php?f=75&t=249809" onclick="window.open(this.href);return false;

Asendi andruiga on selline asi, et mina B osa ei suutndu selgeks õpetada ja lõpptulemusena ehitaisn küljes olevast ja b osast ühe terviku kokku ja töötab siiani :roll:

vahetus on sellel anduril lihtne.. Rooli alt plastik maha, üks polt lahti, veidi jõudu, et rooli "toru" lahti saada, siis libistad andrui vahelt välja, pistik lahti, uus külge, pistik kinni ja siis jälle kõvasti jõudu (Soovitatavalt haamer) toru kokku tagasi, üks polt sisse, plastik alla ja volaa.

Siis nt INPA-ga kalibreerida ja ongi timmis :lol:

Aga jah asendi andur peaks põlema panema vaid DSC tule, mul ABS jms põlema sellega ei läinud,
sama tule suudab veel põlema panna JAW sensor (auto kalde / külglibisemise jms andur - mul olemas, kui vaja siis küsi :lol: )
Kasutaja avatar
jaanis_!
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
Peamine sõiduk: X5 E53
Asukoht: Tartumaa

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas jaanis_! » 26.04.2016 17:25 50

Mul sai andur taastatud ja kõik toimib taas ilusti. Täna käisin autol järel. Tuled kõik kustu ja auto sõidab ilusti, nii et see andur pani 3 tuld korraga põlema mul :)
..
Arturl
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 06.01.2013 20:12 46

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Arturl » 26.04.2016 20:49 01

BMWpleasure kirjutas:Seletan vähe lahti oma ABS vea otsingu ja vaatame kas keegi siin oskab midagi pakkuda.
Auto 525d 2000 ja Bosch´i ABS moodul BMW koodi lõpuga 001
Diagnostika näitas varem parema esiratta anduri koodi ja HETKEL näitab vasaku esiratta anduri viga.

Sai mõõdetud ühtteist, kõigepealt siis mooduli pistikust, et kas anduritele toide peale läheb. Pistikult sai maha võetud kaas mis kaitseb kaableid ja niimoodi sai tagantpoolt mõõta pistikut mis on mooduli küljes pesas ilusti ja ühendatud. Süüde sisse ja mõõtma. Nimelt klemmid nr 13, 30, 28, 15 peaksid saatma 12V andurisse ja andur peaks saatma tagasi moodulile signaali (umbes 1,6-1,7 V) läbi klemmide 29,31,12,16. Kolme anduri ahelaga on korras aga vasaku esimese ratta ahelasse ei tule moodulist toitepinget 12V, seega ei tule andurist tagasi ka moodulisse signaali.

Pilt mooduli pistikust ja ka klemmide numeratsioon (pilt kuskilt netist).
Pilt

Siin on tabel mõõtmistest mida eelpool lahti seletasin:
Pilt

Nagu tabeli selgituses, siis ühele ahelale ei tule moodulist toitepinget.
Kuna palju on räägitud külmjoodetest moodulis, siis eeldasin, et tasub kontrollida. Nimelt on mul kunagi varem juba see moodul remondis käinud aastaid tagasi ja ma ei teadnud mis seal tehti vms, ainult mäletan et raha küsiti tugevalt. Võtsin siis mooduli kaane maha ja leidsin, et ongi kunagi joodetud uued sillad anduri ahelatele, asusin neid kontrollima.

Siin on netist leitud pilt lahtivõetud moodulist (mu mob. ei tee makropilte), sinine ring on ümber ABS andurite ahelate "sildadel" ja takistitel/dioodidel.
Pilt

Joonistasin ka mingi skeemi sellest situatsioonist mooduli trükkplaadil olevate andurite ahelatest.
Skeemil on kollasena need kullatud plaadid ja mõõtepunktid A ja B:
Pilt

Kõigepealt mõõtsin punktide A ja B vahel takistust, et näha kas imepeened "sillad" on korras ja kas takistid on võrdsed. Punkt A on terminalis klemm (kuhu pistiku sisse lükkad) ja B on takisti/dioodi teine pool. Asetades multimeetri + ja - kaableid mõlematpidi sain aru, et andurisse mineva toite otsa ees on diood mis laseb siis voolu läbi ühtepidi ainult ja andurist tuleva signaal läbib takistit. Kuna tulemused on nagu järgnevas tabelis, siis eeldan et ahelate takistid, dioodid ja ka imepeened "sillad" on terved. Katkestusi ei olnud ega ka lühist.
Pilt

Okei tegin veel ühe mõõtmise, seekord siis pistiku terminalist mõõtsin iga anduri ahelat mõlematpidi. Ühtepidi näitasid kõik ahelad lõpmatust - diood. Ja teistpidi kui multimeetri + oli ühendatud signaali klemmiga ja - oli ühendatud toite klemmiga, siis sain takistuseks dioodi ja takisti summad + veel natuke juurde takistust - mis peaks olema seletatud sellega, et ahel läbib veel trükkplaati. Tulemused jällegi võrdsed enamvähem.
Pilt

Kui ahelad on korras: takistite väärtus ligilähedane, dioodide väärtus ligilähedane, "sildadel" katkestusi ei esine, aga auto küljes ühendatuna ikka ei tule toitepinget vasaku esimese anduri klemmile nr 28, siis milles on viga? Oskab keegi läbi hammustada?
Moodulis kuskil mingi mikroskeem on otsustanud, et tema ei saada toidet klemmile 28 ?
Kas võin panna silla peale: näiteks parema esimese anduri toiteklemmilt nr 15 tõstaks ka toite klemmile nr 28 ? Või juhtub siis see, et 15-ndalt ahela toite tarbimine on 2x suurem ja kärssab ahel maha vms?

Loodan, et tuli arusaadav ja kui mina abi ei saa, siis selle selgituse järgi oskab ehk keegi teine vajadusel mõõta oma auto ABS aju seisukorda.

Tere

Sai endal ka siis ära mõõdetud 13, 29, 30, 31, 28, 12, 15, 16 pin ning minu mõõtetulemused olid kõigist anduritest 8,6 volti mitte 1.7v milles võib olla probleem? Juhtplokk saadab ilusti igale andurile 12 volti ning andurid saadavad siis tagasi 8,6v.
ABS ja veojõukontrolli tuled armatuuris põlevad ning spidokas ei tööta ka.
Oskab keegi müstikale lahendust pakkuda?

Ette tänades.
Kasutaja avatar
porku
Huviline
Postitusi: 1058
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Peamine sõiduk: 2 x E53 05 & 02 | + E36 1.8
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas porku » 26.04.2016 21:17 26

Mõõda sõidu pealt nt inpaga ja vaata rataste kiirust, vb mõni andur saab ebamäärast infot. Lisaks andurile on veel võru ka rummus.
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Ragles136 » 12.06.2016 11:05 10

e39 3.0d 2001a lõi asc tule põlema. Põleb siis ainult asc. Kui auto seisma jätta siis kustub mõneks ajaks ära aga siis lööb jälle põlema. Oskab keegi nõu anda mida kõigepealt vaadata ning kust viga otsida???
Kein Rauch, Kein Kraft
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Ragles136 » 12.06.2016 22:31 35

Marto. kirjutas:
Ragles136 kirjutas:e39 3.0d 2001a lõi asc tule põlema. Põleb siis ainult asc. Kui auto seisma jätta siis kustub mõneks ajaks ära aga siis lööb jälle põlema. Oskab keegi nõu anda mida kõigepealt vaadata ning kust viga otsida???
Küigepealt arvuti külge.
Arvuti näitas steering angle inblausible ja abs valve relay vigu. Kust edasi otsida? Tule lõi muide põlema peale esimese òòtsa vahetust ja peale seda jäi rool viltu peale. Kas äkki vaja esisild paika keerata ja peale seda kalibreerimine teha?
Kein Rauch, Kein Kraft
Kasutaja avatar
porku
Huviline
Postitusi: 1058
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Peamine sõiduk: 2 x E53 05 & 02 | + E36 1.8
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas porku » 14.06.2016 12:17 23

Kõlab täiesti õige tööde järjekorrana, kui enne viga polnud ja nüüd on siis seal su viga peitub.
Asendi andur võtab rooli asendi rooli "varda" pealt mitte rattast, seega ongi tema jaoks nüüd number võõras kuna koguaeg sõites tundub tema jaoks rool välja keeratud kusagile poole.
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Ragles136 » 14.06.2016 18:46 42

Asi korras. Käisin sillastendis, nüüd rool otse peal ja veojõukontrolli tuli kustus.
Kein Rauch, Kein Kraft
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1494
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas Silver88 » 15.07.2016 12:01 05

Keegi asjaosalistest kes neid ajusid varem jootnud on, oskab öelda, kuidas kõige lihtsam selle keraamilise plaadi peale joota õigem oleks?
Nimelt on plaat keraamiline ja uus joodetav juhe ei taha sinna kinni hakata. Kas on seal mingi kaitsekiht peal, mis ennem jootmist maha oleks vaja saada või mitte?
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas wwatu » 23.08.2016 15:36 59

Kirjutan ka siia, ehk kellelgi on ideid, kuidas edasi toimima peaks.

Kõigepealt oli mitu kuud viga selline, et kui mootor soe siis viskas tuled põlema, kuid nüüd mingi aeg tagasi sai probleem jäädavaks. Eelnevalt kui jukerdas, siis näitas tagumist parempoolset andurit, arvasin et asi ilmselt moodulis. Ja peale seda kui probleem jäi püsivaks, hakkas näitama ka paremat esimest andurit.

Heaküll, ostsin kasutatud abs aju, kirjutasin enda auto järgi ümber ning proovisin seda, tagumise anduri viga kadunud, mis tekkis teise ajuga, kuid näitas samuti esimest paremat andurit, sai järeldatud et järelikult siis andur läbi läinud, sai see ära vahetatud, kuid samuti näitab veaks paremat esimest andurit.

On kellelgi ideid kuidas edasi toimida?
Kasutaja avatar
ladammm
Huviline
Postitusi: 575
Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
Peamine sõiduk: 5er
Telefon: 53586029
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas ladammm » 23.08.2016 18:59 50

kontrollida juhtmeid. ajust andurini
E34 & E39
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas wwatu » 26.08.2016 09:41 45

ladammm kirjutas:kontrollida juhtmeid. ajust andurini
Ja kuidas seda täpselt teha? andur ja aju pistik küljest ning multimeetriga üks ots anduris vastavale juhtmele ja teine ajus?
Kasutaja avatar
crime
Huviline
Postitusi: 738
Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas crime » 26.08.2016 14:33 21

Midagi keerulisemat seal ei ole jah. Juhtmed lähevad puruks sealt kus see harukarp on. Sealt näeb ilma testrita ka kas puruks.
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?

Postitus Postitas wwatu » 06.09.2016 14:30 51

tuli välja et keegi oli seal juba paiganud, ning kuigi väljast isolatsioon oli korralikult tehtud ja pidas, siis seest siiski juhe oli ära murdund vms, sai korralikult üle joodetud ja ära isoleeritud ja sellega ka viga lahenes lõpuks, paras peavalu on see abs.

Vahetatud sai ka abs aju ning 2 andurit, kuigi ilmselt oleks vaid aju vahetusest piisanud.
Vasta