1. leht 1-st

BMW 524TD vs 525TDS

Postitatud: 22.04.2008 11:14 30
Postitas Harri_K
Töökaaslane väitis, et 524-al on parem minek(ca 3x), plokikaas paksem, ökonoomsem, vastupidavam ja üleüldse igas mõttes hea ja parem kui TDS, mida Teie selle peale kosta oskate?


otsingust leidnud igasugust huvitavat, aga vb keegi targemaks aastatega saanud ja oskab midagi kindlamat öelda...

Postitatud: 22.04.2008 12:27 42
Postitas Lauri_R
3x parem :shock: , ja 20 kw lisa ei mõju siis üldse?

Postitatud: 22.04.2008 14:33 29
Postitas Harri_K
lauri91 kirjutas:3x parem :shock: , ja 20 kw lisa ei mõju siis üldse?
seletasin ka talle et numbrid räägivad kõik TDS-i kasuks, aga tema arust praktikas on TD igatahes etem...

Postitatud: 22.04.2008 17:52 11
Postitas mel76
ananass kirjutas:
lauri91 kirjutas:3x parem :shock: , ja 20 kw lisa ei mõju siis üldse?
seletasin ka talle et numbrid räägivad kõik TDS-i kasuks, aga tema arust praktikas on TD igatahes etem...
Küsi kas ta KORRAS tds-iga sõitnud on üldse kunagi.... :roll: :roll:

Postitatud: 22.04.2008 20:19 15
Postitas Harri_K
mel76 kirjutas:
ananass kirjutas:
lauri91 kirjutas:3x parem :shock: , ja 20 kw lisa ei mõju siis üldse?
seletasin ka talle et numbrid räägivad kõik TDS-i kasuks, aga tema arust praktikas on TD igatahes etem...
Küsi kas ta KORRAS tds-iga sõitnud on üldse kunagi.... :roll: :roll:
küsisin :lol: ikkagi pidi mõttetu olema, suunas tähelepanu õhukese plokikaane peale, et korra keema ja mootor õhtal...

Postitatud: 22.04.2008 21:07 17
Postitas Maiks
Pole kolme aasta jooksul minu tds veel keema läinud ja 524td, mida olen proovinud, oli kkagi uimasem, kui 525tds.

Postitatud: 22.04.2008 21:53 04
Postitas TD
Inimese moodi hooldades ei ole 2,4 ega 2,5 hullu midagi.
2,5 peaks ikka tunduvalt erksam olema, kuid kõik on sõltuv mihukse auto otsa satud.
Siiski pole mõeldid diislid rullnokkadele põhjakaasiga sõitmiseks, eks nad siis ole jah nõrgad(plokikaaned)
See 3x oli ilmselt veidi ülepaisutatud :D

Postitatud: 23.04.2008 11:22 04
Postitas AARE540
Kui näiteks võtta 524td kiirenduseks 10 sek 0-100 km/h, siis peaks selle ''3x'' loogika kohaselt 525tds minema 0-100 umbes 3,5 sekundiga :lol: Milleks siis Ferrusid ja muid asju üldse tehakse, kui lihtlabane 525tds nii juba jookseb? :D

Postitatud: 23.04.2008 11:28 22
Postitas lauri86
eiei aare, 524-l on 3x parem minek kui 525-l :P

Kui muidugi esimest posti uskuda :D

Postitatud: 23.04.2008 15:12 12
Postitas AARE540
Ah et niipidi.. :D Krt miks ma siis kolmeliitrise bensuka veel ostsin, kui isegi selle andmetest 2.4 disla 2korda kiiremini astub, ja seda kindlasti veel küttekulu juures, mis kindlasti ei ületa 100le kilomeetrile 5 liitri piiri? :lol:

Postitatud: 23.04.2008 15:27 34
Postitas gixxef
Autoweek.nl andmetel on:
524TD Manuaal kastiga 0-100 12,9 sec
525TDS Manuaal kastiga 0-100 11,0 sec

Postitatud: 23.04.2008 18:23 47
Postitas Danil523
Hetkel liigun e34 524TD Manuaaliga ja ütleks et millegipärast läheb ta kohalt minema tunduvalt paremini kui 525tds manuaal e39 :( - kuid kui e39 -l hoida pöördeid sinna 2k kanti- siis probleeme pole...

Postitatud: 23.04.2008 22:26 59
Postitas lauri86
Kusjuures niipalju kui ise proovind ja kuulnud olen, lähevadki td-d paremini kohalt, kui tds-d (nii 524td, kui ka 525td). Õnneks automaadiga seda probleemi pole :D

Postitatud: 24.04.2008 12:56 41
Postitas indrek08
Mis vahe td-l ja tds-il üldse on. Müügikuulutustes 525 105kw saadaval nii td kui tds tähisega

Postitatud: 24.04.2008 15:10 31
Postitas TD
Mis vahe td-l ja tds-il üldse on. Müügikuulutustes 525 105kw saadaval nii td kui tds tähisega
Väliste näitajate järgi on TDS-il intercooler(vahejahuti), kuid TD seda ei ole.

Postitatud: 24.04.2008 15:52 19
Postitas Harri_K
indrek08 kirjutas:Mis vahe td-l ja tds-il üldse on. Müügikuulutustes 525 105kw saadaval nii td kui tds tähisega
525 TD on 85kw ja 525 TDS on 105kw, muid võimalusi pole e34-a 525el, on veel ainult 524TD 85kw

Müügikuulutustes isegi tähele pannud, et nad pahatihti vahetusse läinud- TD 105 ja TDS 85 kw