1. leht 1-st

e34 temp kõrge salongi soojendus ei tööta

Postitatud: 24.04.2008 07:55 28
Postitas Fight4urlif3
igaksjuhuks uurin et mis variandid on et miks ta soojaks ei lähe. algul oli termoklapp kinni selle võtsin hetkel üldse vahelt ära aga soojaks ikka ei lähe kas need kaks klappi kinni või kannis äkki. temp läheb ka kole kõrgele siis vahepeal langeb ja tõuseb jälle otseselt keema ei lähe.

Postitatud: 24.04.2008 20:17 44
Postitas Marko
Proovi radikas ära õhutada

Postitatud: 25.04.2008 12:02 25
Postitas shift528
Võimalik, et termosidur vajab vahetust, samamoodi ka termostaat. Soovitan kuskil hoolduskohas aeg kinni panna ja lasta üle vaadata :) kõige lihtsam lahendus :cool:

Postitatud: 25.04.2008 14:46 36
Postitas MuiduMees
vaata tosoolitaset ja proovi korralikult õhutada.
aga kuna see temp sul siis kõigub? sellesmõttes et kas kohapeal läheb kuumaks ja sõites jahtub maha või kuda?

Postitatud: 25.04.2008 18:54 25
Postitas svenman
Ilmselt salongiradikas õhk sees. Jube raske on E34 seda sealt välja saada. Võta soojendusklapi küljest voolik lahti ja vala sealt tosooli sisse. Palju parem küsimus on, kuidas õhk süsteemi pääses. Vaata, ega voolikud kuskilt järgi ei ole andnud.

Postitatud: 25.04.2008 23:03 38
Postitas narr112
mul oli umbes sama jama vana autoga 525tds 92 ja oli viga selles,et salongi radikas oli umbes,võtsin radika maha ja pesin korralikult läbi ja aitas,ei tea kuidas see umbe läks sest et tosool oli jummala puhas aga näe imet ikkagi oli mingi jama sisse sattunud.

Postitatud: 25.04.2008 23:11 30
Postitas Cert85
Seleta meile ka nüüd ära, kuidas sul see asi toimetab?
Kas kohal käies läheb temp kõrgeks ja sõites jahtub maha või kuidas?
Jah, esmalt kontrolli jahutusvedeliku taset ja vajadusel lisa ning õhuta (sellest toimingust otsinguga infot). Kui seistes läheb kuumaks ja sõites jahtub siis eelduste kohaselt termosidur (selle kontrolliks võid proovida seda pidurda töösooja mootoriga, selle peatamine ei tohiks kerge olla kuuma mootori korral [ära seda ära lõhu, leiad samuti otsinguga infot selle kontrollimiseks] kui kerge peatada on see ärvatavasti küpse ja jahuutabki ainult sõites).

Samas võib ka kõver olla plokikaas (õli ei vahuta?).
Ja siis veel viga mis siin eelnevalt kirjeldati. Veepump algatuseks ei kahtlustaks.

Postitatud: 26.04.2008 01:25 50
Postitas Fight4urlif3
tempiga sain asja korda enam keema ei lähe aga salong ikka soojaks ei lähe :/

Postitatud: 26.04.2008 01:33 29
Postitas MuiduMees
kas isegi sõites ei lähe soojaks, või ainult kohapeal ?
mis asendis seier tavaliselt on..
kuigi jahm, lõhnab termostaadi järgi ei taha soojaks minna...

Postitatud: 26.04.2008 08:03 12
Postitas Fight4urlif3
ei lähe isegi sõites lasin pool tundi ringi igalpool aga ikka sama külm õhk.
seier üle poole eriti ei lähe enam

Postitatud: 26.04.2008 12:48 39
Postitas MuiduMees
aga kas seier on täpselt keskel või veerandi peal ?
kui veerandi kandis koguaeg siis vb termostaat..
aga kui ilusti keskel, siis tundub nagu oleks õhk sees kuskil

Postitatud: 26.04.2008 13:47 17
Postitas Kalev
Jahutus voolikud õigesti küljes?

Postitatud: 30.04.2008 18:55 34
Postitas margsu
voolikutest ei saa kuidagi õhk jahutussüsteemi pääseda. kui ma ei eksi, siis bemmil on jahutussüsteemi normaalrõhk ca 0.5 atti. seega seal ikka oluliselt suurem rõhk kui väljas ja peaks hoopis vedelik välja tulema kui voolikud läbi. võid katsuda radikast väljuvaid voolikuid. kui need on külmad, siis on kaks varianti. kas on plokikaan õhta või radikas kinni. kui plokikaan õdakul, siis peab ka vedelik ära kaduma miskise aja jooksul. endal oli kaan täitsa emex ja sai ühe täitmisega sõita ca 150 km. peale seda oli jälle täitmine päevakorras.kui termostaat õdakul, siis tuleb leiget õhku ja suur radikas ka eest soojaks ei lähe. kui aga suur radikas eest soe, siis raudselt salongi radikas kinni. bemaritel siis kahte tüüpi salongi radikaid ka. üks kliimaga variandile teine tavaline.