Selline mure siis, pikk metallist õlitoru kõhu alt tagasillani ussitas läbi. Auk sees ja kui auto käima panna lendab torust õli nagu süstlaga. Iseenesest toru kallis pole kuna voolikuid sees ei ole, UMis mingi paarsada krooni aga laoseisu ei näita. Seega vaja tellida, aga autoga vahepeal sõita ikka tahaks. Lapiks niivõrd kuivõrd asja ära aga siit küsimus, mis ajutiselt sisse panna, originaalis oli CHF11S, seda aga kallis niisama maha lasta, roolivõimu paak hetkel tühi kah. Otsingus selgus et osad sõidavad rõõmsalt ATFiga, seda mul garaazis paar liitrit muidu olemas ka. Mis
paha võiks juhtuda kui praegu ATF sisse panna ja sõita kuni torud vahetatud saab? Hüdroakud tahavad muidu samuti ilmselt lähiajal vahetamist, nii et süsteem tuleks nagunii pulkadeks kiskuda.
E34 touring 92a nivooamortide õli
E34 touring 92a nivooamortide õli
BMW E34 525i touring
probleem lahendatud, uued torud tellitud, hetkel vanale toru lekkele jupp lõhkilõigatud bensuvoolikut peale tõmmatud ja nelja voolikuklambriga kinni tõmmatud. Enam ei tilgu
. Garaazist leidsin vana chf11si potsiku ka üles. Eelmine aasta sai chf vahetatud aga kuna kurjam oli nii kallis siis ei raatsinud vana õli igaks juhuks ära visata, samuti olin õnneks taibanud potsikule pentosin ka peale kirjutada nii et vana õli läks uuesti sisse. Natuke alla normi jäi aga pole probleemi, vahel on natuke igasuguse vana kola korjamisest kasu kah ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
BMW E34 525i touring