Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Said tuled vahetatud ja nüüd näitavad tsipa valesti. Kuidas kaugtulesid paika saada, on selge. Aga lähituledega kuidas on? Kas peaks kõrguse muutmiseks keerama mootori ajamit võlli otsast? Kui, siis kas eemaldatud mootori pistikuga? Kui tuled veel maas olid, sai kogemata keeratud seda võlli ja kui peale said, siis mootor sõidutas tule (varda või võlli pikkust silmas pidades) endisesse asendisse, mis pole aga päris õige. Aidake, teadjad vennad!
Pead keerama mootorit ümber oma varda. Minul sobis selline asend, et keerasin mootorit nii palju, et veel kaks pööret ja ta oleks varda küljest lahti tulnud.
Ah, mis te jamate? Sel mootori võllil on ikka ees ka ristpea ja saab edukalt läbi iluvõre kruvikaga paika keerata. Eeldusel, et see pea on terve ja keere liigub. Juhtub, et see rist on seal ka ümmarguseks keeratud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
joffe kirjutas:Minul see "kogemata" pööramine toimus samuti selle ristpea abil, aga see liikus koos võlliga ja pärast mootor taastas endise asendi.
Kuidas see mootor sai endise asendi ise taastada? Reguleerimis mootorisse sisse läheb keermestatud varras, paned salongist tulede korrektori nulli ja siis keerad seda varrast niikaua (sisse või väljapoole), kuni tuli paigas on. Simple.