Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Oleneb kust kohast ta katki on.
Mul näiteks läks kapoti avamise kangi juures katki, läksin Ehituse ABCse ostsin meeter peenikest trossi ja trosside kinnitused. 30 min tööd. Kokku läks maksma 9,5 EEK =)
Kui ta on katki kaugemal, siis on soovitav terve tross välja vahetada.
Mul oli ka kangi juurest katki,see tross on kahes osas ,kapotti all on poolitus koht,et ostsin ise UM-ist,mujalt ei leidnud,pead juhipoolse salongi filtri ka eest kakkuma,et ligi pääseda trossile.
jann0 kirjutas:Mul oli ka kangi juurest katki,see tross on kahes osas ,kapotti all on poolitus koht,et ostsin ise UM-ist,mujalt ei leidnud,pead juhipoolse salongi filtri ka eest kakkuma,et ligi pääseda trossile.
Kaevan vana teema üles. Õnnestus ka mul see ära lõhkuda. Et seda salongist kätte saada, tuleb ka pedaalide kohalt plastik ära võtta ja kas külgmine plastikkate peab lihtsalt sikutades eemale tulema?
Kusjuures minu autol ei läinud enne trossi katkiminekut kapott kinni, kuna kiud hakkasid trossi tagasiliikumist takistama. Sai päris tükk aega jamatud sellga, isegi kapotti reguleeritud. Reguleerimise käigus salongipoolne tross lõplikult puruks läkski. UM-is oli see sealjuures kõige odavama hinnaga, mujalt küsides oli 100.- või rohkemgi kallim. Sel ajal tuli ka Paldiski UM-i uus laar trosse, öeldi jah, et pidi olema suht levinud viga. Vahetusega läks Mustika keskuse maa-aluses parklas täpselt 25 minutit!