1. leht 1-st

E34 524td 1991 elektri KALA-KORRAS!!!

Postitatud: 09.05.2008 23:57 12
Postitas vaikeboa
Näidikute seierid kõik tummad,tuled korras ja suunad panevad segast.Vasakule näidates korras aga paremale näidates hakkavad vasak ja parem koos vilkuma.Kaitsmed ok!
Pasunad ka ei tööta!Võtsin aku juhtme maha ja panin 15 minuti pärast tagasi ja pasunad tegid korraks häält.Aga kellad vaikivad endiselt!
Ehk oskab keegi midagi soovitada.Kas töesti pole kedagi kes oskab millelegi vihjata-kust otsida!!!
Tänud!

Postitatud: 10.05.2008 22:45 12
Postitas Danil523
SIGNA tavaliselt või mingi kontakti jama.

Postitatud: 11.05.2008 22:17 52
Postitas vaikeboa
Kust ma peaksin seda signa plokki otsima hakkama.Tegin täna põgusa pilgu autole ja leidsin tagumise istme alt neli plokki ja kapotti alt veel vist kolm.Aga neist ükski ei olnud seda moodi,et võiks signa olla.Öelge siis teadjad mehed kus kohast otsida.Leidsin ka ühe väga ussitanud plokki tehase koodiga BMW 65 751 387 956 esimesed viis numbrit ei ole hästi loetavad ja ei pruugi õiged olla.

Postitatud: 11.05.2008 23:35 21
Postitas RaimoK
Ei ole vaja karjuda. Signa plokk on tavaliselt armatuuri all,juhi jalgade juures. Aga mis sa selle teadmisega peale hakkad? Niimoodi on suht raske su probleemile jälile saada. Ka need jamad hakkasid kõik koos või? Suunad ja näidikud ei ole ju omavahel ühenduses. Ja mis pasunad sul ei tööta, signaal või signa? Ohukad töötavad normaalselt?

Postitatud: 12.05.2008 06:09 10
Postitas vaikeboa
Ei tööta jah signaal,kuigi kui aku juhet peale ja maha võttes teeb signaal häält.Ohukad töötavad normaalselt.

Postitatud: 12.05.2008 09:38 46
Postitas Danil523
signa asub seal kuhu paigaldajal oli seda kõige lihtsam teha.... mõnel kõrvalistuja armatuuri all- mõnel juhipool... Muid tean ma ühte et see signa otsimine ja veade likvideerimine on kogemuste asi- kui pole sellega kunagi tegelenud siis närve ja aega läheb omajagu....

Postitatud: 12.05.2008 15:04 41
Postitas vaikeboa
Ei ole mulle autoelekter võõras oleks vaid kusagilt saada skeemi.On olemas vaid plokkskeem aga sellest vähe abi.
Küsimuse foorumisse panin selleks,et arvasin ja arvan siiani et ma pole ainus kes sellise anomaaliaga kokku on puutunud.Nii,et kõik asjalikud soovitused on tere tulnud.

Postitatud: 17.05.2008 19:57 12
Postitas vaikeboa
Polnud siis nädala sees aega asjaga tegeleda.Võtsin siis täna asja ette ja hakkasin juhtmeid pidi asja uurima,et kus see suunakate jama on.Kunagi olnud mingi signa ja suunakate otsad dioodidega kokku viidud ning nüüd üks diood pees.Eks homme võtan armatuuri käsile! :lol:

RE:

Postitatud: 22.05.2008 23:41 49
Postitas vaikeboa
Nüüd siis näidikutel ka pilt ees,spido ja kütus ning temperatuur OK aga tahhokas näitab poole rohkem pöördeid kui peaks.Tühikäigul umbes 1100-1300 pööret.Äkki on viga selles,et mul on vist tagaistme all ZVM mitte ZKE?
Oskab keegi öelda milles viga?

Postitatud: 30.05.2008 21:47 37
Postitas vaikeboa
Ei tea kuidas minul juhtub ikka nii,et sellist viga nagu minu masinal ei ole mitte kellelgi.Ja keegi ei oska isegi midagi tarka öelda?Kui ei oska siis ega polegi vaja hakata midagi geniaalset välja mõtlema.

Re: RE:

Postitatud: 30.05.2008 23:05 57
Postitas mel76
vaikeboa kirjutas:Nüüd siis näidikutel ka pilt ees,spido ja kütus ning temperatuur OK aga tahhokas näitab poole rohkem pöördeid kui peaks.Tühikäigul umbes 1100-1300 pööret.Äkki on viga selles,et mul on vist tagaistme all ZVM mitte ZKE?
Oskab keegi öelda milles viga?
Mille järgi võtad et tühikäigupöördeid näitab rohkem kui on??

Re: RE:

Postitatud: 02.06.2008 20:58 31
Postitas vaikeboa
mel76 kirjutas:
vaikeboa kirjutas:Nüüd siis näidikutel ka pilt ees,spido ja kütus ning temperatuur OK aga tahhokas näitab poole rohkem pöördeid kui peaks.Tühikäigul umbes 1100-1300 pööret.Äkki on viga selles,et mul on vist tagaistme all ZVM mitte ZKE?
Oskab keegi öelda milles viga?
Mille järgi võtad et tühikäigupöördeid näitab rohkem kui on??
Ma ju palusin,et siia kirjutataks konkreetsed vastused küsimusele mitte ei vastataks küsimusega!
Tänan!

Postitatud: 03.06.2008 00:30 24
Postitas Danil523
Lambist on peaaegu võimatu öelda mis viga on... Kõigepealt peaks selgitama välja : mis olukorras jama pihta hakks, kuidas asi edasi kulges jne. Siis aga juba saab keegi sulle midagi õiget öelda...

Kord ka mina ostsin mittetöötavat ja täiesti rikkis autot... Kõige raskem oli see et keegi ei teadnud mis tal viga oli ja mis seda põhjustas. Viga oli teadmatuses- mul läks palju aega enne kui sain asjale järele. Seepärast keegi ei sanudki mulle vastata- pakuti... kuid pakuti nii palju variante et vaheta kas või kogu auto elekter ära.

Postitatud: 27.06.2008 00:05 39
Postitas vaikeboa
Täna siis said esimesed kilomeetrid võetud ja esiteks masinaga päris rahul.Natuke tuleb veel tööd teha aga muidu ok!
Üks probleem mis häirib on see,et tahhokas paneb ikka umbes poole juurde.
Oskab äkki keegi midagi soovitada kust kohast viga otsida!Kõik asjad paistavad olema ok,varuosa koodid ka samad mis Realoem-is.

Tänud siis ette!

Postitatud: 19.07.2008 22:18 50
Postitas vaikeboa
Nii asi sai siis täna jälle uue pöörde.
Hakates siis vaikselt (elan korrusmajas) kodu juurest liikuma nagu ikka ei vaadanud eriti tahhoka seierit.Sain siis tee peale välja ja hakkasin kiirendama-ohsaa-milline püss oli.Rebis ikka istmesse kinni kohe,siis märkasin ka tahhokat.Kui muidu sõites pöörded kusagil 4000 siis nüüd seier 3000 juures.Lasin korraks pedaali järgi ja uuesti gaasipedaali vajutades kõik jälle endine.Tõmme kadunud ja 90 km/h sõites pöörded jälle kusagil 3900.
Millest selline jama võib tulla?Vaatasin ka korraks DDE pistikuid ja märkasin,et nendel kallal käidud.Mingid saksakeelsed kirjad peal justkui oleksid saksas servises käinud ja seal midagi nendega tehtud.
On ehk kellelgi mingeid soovitusi edasiseks tegevuseks.Ehk tuleks DDE plokid ära vahetada selliste vastu mille kallal pole käidud?

Postitatud: 20.07.2008 01:05 57
Postitas Danil523
kõigepealt tuleks vahetada küttefilter siis võiks minna andurite kallale (näiteks pööreteandur), siis temperatuuri aindurid ja kasti andurid...... Kui üks nendest vigadest on küljes siis ega sõidurõõmust ei saa rääkida.
Aga vaata enne küttefilter.

:arrow: kui diagnostika peale raha puudub: siis mine kusagile vaba tee peale ja hakka järjest pistikuid mootori küljest kiskuma- siis saadki teada kumb andur jamab.... (hooratta peal on punnid mis võivad kaduda või kellegi käsi on neid lappanud...- kui need puudu siis tahokas ei saagi õiget näitu ja ka DDE) Kui on vigane andur või süsteemi osa siis saad teada kasutades skeeme + tester. Vähemalt mõõtmisel on kohe näha kas viga anduris, DDE-s või muus.

Hea et 524td lubab veel nii sõita- ilma elktroonikta (poolikult- :lol: ).... näiteks sama asi ei lähe läbi 525tds peal.

Postitatud: 20.07.2008 08:35 19
Postitas vaikeboa
Küttefilter vahetatud,paagisisese pumba filter ja pump ise ka puhastatud.
Vat selline jama on siis ka minuga nüüd juhtunud nagu Sa ise ühes eelnevas postis kirjutasid "Viga oli teadmatuses...".Mul sama asi,eelneva omanikuga rääkides oli kõik ok ainult kast jamas.Eks pean selle kasti uuesti alt võtma (kuna õli on hägune) ja teisega asendama siis saab ka hooratta punnid üle vaadata.Ja vat seda ka ei tea kui tähtis on see,et tehasest on peal anduriga (pistik 2pin) kast aga praegune ilma andurita.
UM-i diagnostikasse ei jõua kuna auto on umbes 40 km linnast kaugel ja ise linnas tööl see tähendaks,et tuleks koju sõita autod vahetada ja linna tagasi.Oma autoga ei tahaks ka riigitööd terve päev teha sest mul läbisõit päris suur,ühs päev umbes 200-250 km.Aga nii öelda erategijaid Pärnu kandis ei tea kes teeks kas peale tööd või nädala vahetusel.