1. leht 1-st

E34 esisild

Postitatud: 11.05.2008 20:47 35
Postitas sild
Küsimus siis järgmine.Esisillal on kaks õõtsa kummalgi rattal.Ja kummagi õõtsa otsas on sarniir ühelpool ja kummipuks teiselbool.Mul siis esisilla tagumiste õõtsade sarniirid ja kummipuksid läbi.Kas neid on võimalik eraldi vahetada, või ainult koos õõtsaga.Õõts ise alumiinjumist.Magnet igal juhul külge ei hakanud.
Autoks 90.a 525

Ja kuna ei taha uut teeman niisama teha.Siis kas keegi oskaks öelda mis materjalist on sama auto soendus radikas.?

Tänud kõigile

Postitatud: 11.05.2008 21:03 21
Postitas Lauri_R
Vastus sinu esimesele küsimusele: ei ole eraldi vahetatavad.

Postitatud: 11.05.2008 22:36 34
Postitas priitv8
Minuteada jälle on. Ise ostsin küll õõtsad tühjade silmadega ja puksid eraldi karbis. Spetsiaalselt võtsin veel 750 omad (jäigemad).
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-31_0250/
Nr 8

Postitatud: 11.05.2008 22:39 54
Postitas eero
Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumist :roll: Sellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.

Postitatud: 11.05.2008 22:41 31
Postitas priitv8
Õigus jah, Eero: ülemised on terasest.

Postitatud: 11.05.2008 22:49 54
Postitas Alari.
mina tean et see tagumine puks on vahetatav aga selle sarniirikohta ei oska ma midagi öelda!

Postitatud: 11.05.2008 22:53 15
Postitas rootor
šarniire saab küll taastada, aga mõttekam on uus osta

Postitatud: 11.05.2008 23:56 25
Postitas sild
Kui nüüd niiviisi asja võtta siis see tagumine mille kohta mina küsin. peaks olema alumine.Vaatan homme uuesti järgi.Aga kas siis 750 ja 525 neil samad õõtsad et saab 1:1 vahetada.Või saab ainult ülemise pukse omavahel vahetada?

Postitatud: 12.05.2008 00:33 43
Postitas erikred
õõtsadest ja puksidest rääkides, sarniiri puhul taastamine sihuke kahtlane variant, aga kui näiteks 2 aastat/100 000km garantiid saad siis palun väga, katsetage omal vastutusel

ülemised õõtsad jah tehakse terasest, puksid eraldi vahetatavad. kogemustest rääkides siis õõtsadest lemföerder pidas vastu 15 000 km, originaal (ka väidetavalt lemföerder) 25 000 km. Meyle all olnud 85 000km, töötab veel.
Puksidest (rohelised, 750 omad) lemföerder pidas nii vähe et isegi ei mäleta, originaal 25 000 km pealt läbi. boge tahtis vahetust 75 000km pärast.

Alumisi õõtsasid tehakse nii alumiiniumist kui terasest. Alumiinium õõtsadel pole ette nähtud pukse eraldi vahetada, Terasest puksidele saab eraldi pukse. Alumiinium õõtsasid saab minuteada ainult esindusest.
Alumiinium õõtsad näitasid väsimuse märke peale 300 000km läbimist, millest vähemalt 100 000 km eestis (võibolla ka rohkem, oleneb palju maha keritud spidolt). Terasest Lemföerderid vahetusse peale 70 000km läbimist.

Selliste kogemuste peale ei julge mingeid itaalia tootjate omasid isegi siis soovitada kui läbisõit a'la 10 000km aastas. Kui sõita mööda siidiselt siledat maanteed siis peavad ükskõik mis töötja jupid imekaua vastu, kahjuks sihukesi teid vist eestis vaevalt mõnisada km.
Eks igaüks ise teab mis oma autoga teeb.

terv
erich

Postitatud: 12.05.2008 01:03 13
Postitas erikred
Sobivuse kohta veel niipalju et ülemise õõtsa puksid on viiesel ja seitsmesel sarnased, tehakse lihtsalt kolme erineva tugevuse/jäikusega neid. väikestele, keskmistele ja suurtele mootoritele. kõige jäigemad puksid kasutusel ka näiteks 8 seeria bmw all. M5 näitab millegipärast veel eraldi tootekoodi, äkki need vähe tugevamad veel, peaks huvi pärast proovima, õõts on neil ikka sama.
õõtsad ise spetsiifiline 5 seera bmw'le
Alumised õõtsad ja puksid identsed nii seitsmesel kui viiesel

terv
erich

Postitatud: 24.05.2008 08:58 36
Postitas sild
Suured tänud kõigile kes vastasid.
Palun panna TEEMA LUKKU

Postitatud: 24.05.2008 11:13 53
Postitas priitv8
Kui mälu mind ei peta, siis kõige väiksema mootori (sinised klipid) ja M5 puksid on täiskumm. Teised (valge, roheline) on vedeliktäidisega. E31 originaal samuti, kuid jäigem.
Igavest puksi tahad, siis tuleb järelturult polüuretaanid võtta.

Postitatud: 24.05.2008 13:32 20
Postitas TD
Mida siis soovitate 524td alla toppida?
Nimelt seisab ees ülemiste õõtsade vahetus.
Kindel soov oleks vastupidavus.

Kasutaja erikred tõi ka mõned näited välja, et Boge puks ja Meyle õõts (tundusid suurima läbisõiduga), kuid viimasest ei ole ma eriti kuulnud.

Ehk keegi oskab veel asja kommenteerida.

Postitatud: 25.05.2008 06:40 01
Postitas Trionic
Korraliku tootja õõts pluss uretaanpuksid(nii tegin ka endal).

Postitatud: 25.05.2008 11:01 16
Postitas killer666
sild kirjutas: Palun panna TEEMA LUKKU
Tehnilisi teemasid ei panda lukku , vist:D

Postitatud: 25.05.2008 20:09 29
Postitas joffe
Rooliotsad ostsin uued, n.n. paralleelvarda ja kõik (peale parempoolse alumise) õõtsad lasin taastada Tartus Aare juures, kusjuures see äramärgitud õõts vajas samuti "timmimist".Terasõõtsad olid "vahetusfondis" olemas, alumiin- õõtsadele läksid rohelised Valgast ostetud puksid ( ka minu "uuele" ). Töö tegi ära Aarest ca 100 m kaugusel tegutsev Andrus, kellele eraldi kiidusõnad selle eest, et mind üldse ette võttis. Juhtus nii, et üksteisemõistmine ei kandnud vilja ja ma oleksin pidanud Aarele detailid tooma, aga need olid ju auto küljes. :oops: Asi lahenes siiski minu jaoks positiivselt, hinda ma ei ütle, kuna vastavatel kaalutlustel ei pea seda sobivaks. ;)
Aru ei saa, miks öeldakse, et mõningad puksid pole vahetatavad- müüakse ju neid ja ostsin minagi, aga meistril olid enda omad juba olemas ja mina viisin poodi tagasi.

Postitatud: 26.05.2008 18:40 13
Postitas pikk66
Aru ei saa, miks öeldakse, et mõningad puksid pole vahetatavad- müüakse ju neid ja ostsin minagi
Jäi ka selline jutt kuskilt silma, aga ei tahtnud kohe kobisema hakata :lol: Ise ostsin nii teras- kui alumiiniumhoobadele samuti puksid vabalt poest. Ainult et ei teadnud, et oleks pidanud 7sajase oma otsima :(

Postitatud: 28.05.2008 20:44 13
Postitas TD
Eh keegi oskab aidata.
Nimelt mis asendi pealt ma pean ülemis õõtsa puksi sisse pressin?
vaatasin et seal on noole taolised mootustised, ning kas need peavad kohakuti olema.

Ehk keegi annaks nõu.

Postitatud: 28.05.2008 20:54 32
Postitas joffe
Täpselt nii, puksi nool peab näitama hoovapealse märgi poole(või oli vastupidi), igatahes peavad nad sobituma! Valesti paneks vaid IT- mees (andku nad mulle andeks)! :lol:

Re:

Postitatud: 04.04.2010 19:39 09
Postitas markomaan
eero kirjutas:Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumist :roll: Sellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.
Kas see tähendab siis et e34'le tuleks panna 750 omad w?

Re: Re:

Postitatud: 04.04.2010 19:45 36
Postitas joffe
markomaan kirjutas:
eero kirjutas:Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumist :roll: Sellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.
Kas see tähendab siis et e34'le tuleks panna 750 omad w?
Puksid jah 7-seeria omad, loogiline ju, et raskema masina juhtorganites on "vintskemad" puksid! ;)

Re: Re:

Postitatud: 04.04.2010 22:46 52
Postitas markomaan
joffe kirjutas:
markomaan kirjutas:
eero kirjutas:Praegu küll nats segane, millistest õõtsadest jutt käib täpsemalt.
Ülemistel õõtsadel jah puksid eraldi vahetatavad. Ja igal juhul soovitatav panna 750 omad (rohelised) olenemata mis kataloog ette kirjutab. Samas kas ülemisi on ka alumiiniumist :roll: Sellest materjalist on küll alumisi, millele ei saa eraldi puksi minu meelest.
Kas see tähendab siis et e34'le tuleks panna 750 omad w?
Puksid jah 7-seeria omad, loogiline ju, et raskema masina juhtorganites on "vintskemad" puksid! ;)
Ok, see loogika küll peab, et raskemal masinal ,,vintskemad'' puksid jms, aga kas nad mõõtmetelt ka sobivad? Mul ei ole ju võimalust mõõta kuidagi neid pukse ja proovida, kui need on poeletis müügil...

Re: E34 esisild

Postitatud: 04.04.2010 23:04 52
Postitas joffe
Kui see müüja, kes neid müüb, ei oska lahti seletada, mis on parem ja mis asendatav, tuleb talle vastu muhku anda. Kui mina läksin neid pukse ostma, polnud mul valikut- müüja sõnul õnneks momendil neid "pehmekesi" polnud. Ja polnud vaja küsidagi mudeli järgi, nad vist kõik ühesugused. Minu arust on see eespool ka juba kord lahti seletatud. :|

Re: E34 esisild

Postitatud: 04.04.2010 23:22 04
Postitas eero
Õõtsa sisse ja auto külge sobivad 1:1
Erinevus on kummiosa konstruktsioonis, mis on 750 omadel tugevam.
Alloleval pildil valge nö keskmise E34 oma ja roheline 750 oma. Ja veel üks, mis on nö. Heavy Duty mis on ka standard 750 omast tugevam.
Jne.

Peaks olema selge?
Pilt

Re: E34 esisild

Postitatud: 05.04.2010 15:00 35
Postitas markus87
eero kirjutas:Õõtsa sisse ja auto külge sobivad 1:1
Erinevus on kummiosa konstruktsioonis, mis on 750 omadel tugevam.
Alloleval pildil valge nö keskmise E34 oma ja roheline 750 oma. Ja veel üks, mis on nö. Heavy Duty mis on ka standard 750 omast tugevam.
Jne.

Peaks olema selge?
Pilt

Kas see keskmine on siis niinimetatud heavy duty? Või vasakpoolne? Sest need ju mõlemad rohelised. :roll:l
Mul olid ka 730`l valged puksid.