E60 530d probleem (klõbin mootoris)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

E60 530d probleem (klõbin mootoris)

Postitus Postitas rax1106 »

Hommikul tööle sõites, mõnisada meetrit peale sõidu algust tundsin, et mootorist kadus jõud ja tekkis mingi kahtlane klõbin (nagu õmblusmasin, gaasi vajutades kiireneb ja lahti lastes aeglustub, salongist tundub nagu mingi plastmassne asi käiks kuhugi vastu). Ennem tänast ei olnud mingit märki, et miski oleks minema ja ükski ohutuli ka põlema ei läinud.

Hetkel on auto juba esinduses, kuid ei tea kuna üle vaadatakse. Kuna uudishimu ja teadmatus on suur, siis tahaks teada umbes mis võib põhjuseks olla ja mis mind ees ootab.

Tänud vastuste eest :)
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Turbo?
E83 X3 2,0dA 2010.a.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Kas turboga saab selline "klõbin" kaasneda?
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

Turbo veaga kaasneb ilmselt ka õli jõudmine sisselaskesse, mis avaldub paksu musta suitsuna. Turbo veaga on jõudu ka vähem ja mootor ei tööta nii nagu peab.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Mingit suitsu ma ei tähendanud ja kuna heli oli kahtlane, siis vajutada enam väga ei julgenud. Tundus, et alguses korraks kadus jõud kui pärast nagu ikka oli,aga see ainult oletus, kuna väga ei proovinud.

Kui turboga teema, siis olen aru saanud, et UM'is üleliia kallis. Kas alternatiivseid turbo hankimis kohti E60'le ka on?
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

Kui siuke auto juba pepu alla,siis ei tohiks ju probleemi ka remontida seda olla.Üldjuhul turbosid on kahte varianti, vähemalt vanematel. Tutikas, ja taastatud turbo. Igal juhul soovitaks tutika panna.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

ega ei plaaninudki remontida vaid ikka uue panna.

aga raha tuleb osata ka lugeda ja üle maksta ei tasu kunagi ;) no aga see on juba ebaoluline jutt ja ei haaku üldse teemasse :)
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

nonii, halb halb, UMst öeldi, et kollektorist lendas miskit silindrisse ja vigastused saaks teada siis kui plokikaas lahti võtta, prognoositav paranduse hind 35k, nice...

ma kuskilt kuulsin, et see asi tahab vahetamist u. 300k km pealt? minul 150k ees...
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Eks ta vist sama asi on jah.
chulo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04.12.2005 02:54 25
Asukoht: Rapla-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas chulo »

Mnjaa...

Üks asi mis närvi ajab on see, et kui see BMW-l tüüpviga on, miks siis seda kampaania korras korda ei tehta?! Lisaks sellele ei ole "kõvad inzenjöörid"" seda viga ka suutnud kõrvaldada. Näiteks Nissan PickUp D22 teatud mudelitel on kampaania korras mootoreid ka peale 100 ja isegi 150tkm vahetatud, sest neil kippusid kepsud läbi ploki tulema.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Iseenesest selle võlli konstruktsiooni on tänaseks muudetud.
Kui lähed UM-st uut sisselaskekollet ostma, siis näed.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Seda jama suudavad ka teised insenerid leiutada,tootjad toota. Võllid purunevad ja lendavad koos klappidega läbi põlemiskambrite ka näiteks GM toodangul :evil:
chulo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04.12.2005 02:54 25
Asukoht: Rapla-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas chulo »

Diislijoodikuga 100% nõus!

Kas GM gruppi autotootjad on midagi ses suhtes ka ette võtnud? Tullakse klientidele nende mures vastu?

Kui seda konstruktsiooni tõesti muudetud on, siis jääb mulle ausaamatuks, miks nad tänapäevani murduvad ja miks kõiki konstrukttsiooniveaga autosid pole esindusse tagasi kutsutud ja kampaania korras korda tehtud. Tegemist on siiski kriitilise veaga ja üldjuhul on autoootjate mentaliteet selline, et need parandatakse bes platna või siis mingi sümboolse summa eest.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

tsitaat:Kas GM gruppi autotootjad on midagi ses suhtes ka ette võtnud? Tullakse klientidele nende mures vastu?
Ei ole ja garantiiajal seda tavaliselt ei juhtu.Järelturu masinad reeglina tootjafirmat ei huvita.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Nüüdseks siis auto jälle korras.

Vahetusse läks sisselaskekollektor, 4 klappi, silinder, tihendid jms. Plokikaas oli saanud samuti kannatada, kuid pääsesin lihvimisega. Uus plokikaas UM'st oleks 40k. Samuti lasin ära vahetada ka väljalaske kollektori, mis oli mõranenud.

Ühesõnaga üsna kallis lugu, soovitan teistel uuemate diiselautomaat BMW'de omanike lihtsalt see investeering teha ja uuemat tüüpi sisselaske kollektor peale panna.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

rax1106 kirjutas:Ühesõnaga üsna kallis lugu, soovitan teistel uuemate diiselautomaat BMW'de omanike lihtsalt see investeering teha ja uuemat tüüpi sisselaske kollektor peale panna.
Mille järgi selle uuema tüübi ära tunneb?
Indrek
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

päris karm, palju maksma kokku läks 70-100k? mootor kisti maha ja pulkadeks nagu ma aru saan.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

sry, kolb jah :)

päris nii palju ei läinud: 42k koos käibega, aga on võimalik ka kallimalt
chulo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04.12.2005 02:54 25
Asukoht: Rapla-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas chulo »

Soovituse lihtsam var oleks pöördklapid välja koukida ja augud kinni panna või kasutatud käsikastiga auto kollektor paigaldada. Kollektori klappide töökindlusele ei maksaks suurt lootust panna, sest ETK andmetel tuli nö parandatud kollektor mai 2002 (varuosakood 7789329), kuid kaebusi mootori "lendamisele" on olnud kuulda ka uuemate isendite puhul, kus peaks olema uue koodiga koost.
Vot ei tea kui hea variant see klappide välja koukimine on... Samas ega neist seal vist erilist kasu ka ei ole. Eks see ole iga mehe enda otsustada. Enda autol sai ka paar kuud tagasi kolle maha tõmmatud, et asja kontrollida ja klapid olid jumala jäigalt omal kohal. Samas kahtlen selles, kas see nö uus kolle eriti töökindlam on, kui selliseid õnnetusi ka veel e60 peal juhtub. Aga, diislijoodik, sa vist ise parandasid neid laagriliimiga mingil meetodil ju?

Siis tekkis veel küsimus, et kas antud teemas juttu oleval liikuril vahetati turbo ka ära? Mulle jääb arusaamatuks, kuidas saab sellise suurusega klapp, või selle tükid liikuda läbi turbo labade ja need terveks jätta?!
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Vasta