1. leht 1-st

Kontrollid peal ei luba üle 110 sõita!

Postitatud: 16.05.2008 09:22 10
Postitas BMWpleasure
auto on 2000 a. 2,5TD E39

Kõik oli korras kuni taga otsa ülesse tõstsime ja tagumised rehvid ära vahetasime. Alla sai panna täpselt samas mõõdus rehvid nagu ennem olid 255/40/17
Peale seda koju sõites ei lubanud enam üle 110 sõita, siis hakkas kontrollide tuli vilkuma ja hakkas takerduma auto. Kui nupust kontrollid maha võtan siis saab sõita, miski ei sega. Praegu sõidangi ilma kontrollideta koguaeg, varsti tuleb uus rehvivahetus taga :roll: Tashaks teada kas pean midagi vaatama seal siis et millest see jama küll tekkis?? on mingid veojõu andurid või külglibisemise teema mille pärast võib niimoodi jamada??

Re: Kontrollid peal ei luba üle 110 sõita!

Postitatud: 16.05.2008 09:25 09
Postitas Ultron
Uute tagumise rehvide läbimõõt on väiksem kui ees. Tagumine käib natuke kiiremini ringi kui esimene ja veojõud arvab mingist kiirusest alates, et tagumised käivad ringi ja pidurdab hoogu maha. Rõhkudega võid natuke mängida, et natuke paremaks saada aga üldiselt õiges mõõdus sussid abx alla panna.

Postitatud: 16.05.2008 09:29 05
Postitas BMWpleasure
tänud info eest suht loogiline jah see..

aga mis tähendab õiges mõõdus sussid? kui tehase poolt on soovitatud M5 veljele (auto M lisadega) ette 235/45/17 ja taha 255/40/17 ja nihukeses mõõdus rehvid all on ka :S mis ma siis panema pean alla? proovin järgmisena äkki 245/45/17 taha ???

Postitatud: 16.05.2008 10:11 18
Postitas Ultron
tqhq kalkulaator annab 235/45/17 mõõdus rehvi kõrguseks 64.33 cm ja 255/40/17 (40 jah mitte 45) kõrguseks 63.58 cm ehk tagumised käivad +1,17% kiiremini ringi. Näiteks 265/45/17 puhul taga oleks vahe ainult -0.07%
1,17% pole nii hull vahe aga kui lisada siia võimalik kulumine ja vbla väiksem kui soovituslik rõhk taga või suurem ees, siis pole eriti imestada midagi.

Postitatud: 16.05.2008 14:09 12
Postitas Pets24
kahtlane... Kui all ikka tehase poolt soovitatud mõõtudega rehvid, siis minu kaine mõistus ütleb, et justkui peaks asi ka toimima. Vaatasin enda autol ka üle tehase poolt pakutud rehvimõõdud ja kleps juhiukse juures näitab ka 235/45 ees ja 255/40 taga 17' velje puhul.

Postitatud: 16.05.2008 15:13 21
Postitas Ultron
Kontrollisin http://www.miata.net/garage/tirecalc.html kalkulaatoriga, annab samuti +1,2% kiirusevahet. Sama ka http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62 kalkulaatoriga. Arvutage ise välja et 265/40 sobib taha mõõtudelt paremini, vbla tehas miski väikse eksitusega maha saanud, poleks esimest korda.

Postitatud: 16.05.2008 18:51 20
Postitas BMWpleasure
ultron - rehvi kõrgused ja arvutused ei lähe sul kokku, ees on 45 ja taga 40 aga see selleks.. et kui keegi loeb siis segadusse ei satuks :)
igatahes proovin rõhku juuurde lasta ja uurin mis siis teeb.
kuigi kahtlane teema sest ka kulunud rehviga peaks saama sõita ju ometi ja seda ma ka tegin elemiste rehvidega :) kui bmw nii tehtud et nii tundlik rehvi mõõdule ja kulumisele siis on see selle auto miinus, pole isegi nelivedu ju ja kui taga teises mõõdus rehvid siis ei tee see autole midagi aint jah ex lisavarustus toob ohvreid (veojõukontroll) :D

Postitatud: 17.05.2008 10:55 16
Postitas Ultron
BMWpleasure kirjutas:ultron - rehvi kõrgused ja arvutused ei lähe sul kokku, ees on 45 ja taga 40 aga see selleks.. et kui keegi loeb siis segadusse ei satuks :)
Ehh, peabki 45 ja 40 olema :) 45 ja 40 ei näita mitte rehvi kõrgust mingites ühikutes vaid profiili protsenti ehk kõrguse/laiuse suhet. Seega 235/45 ja 265/40 annavad täiesti õiged numbrid.
Väike kontroll: 235*0,45=105,75 ja 265*0,4=106

Postitatud: 17.05.2008 11:43 28
Postitas BMWpleasure
jah on küll protsent aga lihtsalt tekstis on sul numbrid sassi aetud . loe hoolikalt mis rehvid mul on ja millega sa arvutuse tegid, arvutuse tegid õigesti sest väärtus tuleb õige aga kirja panid vale mõõdu mille järgi tglt ei teinud. ok. kõik arusaadav.

Postitatud: 17.05.2008 18:06 05
Postitas Mulk
Veljed siis ikka ees 8 tolli lai ja taga 9?Kui ja siis täiesti õige tehase mõõt.