Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Njah on küll kuid toru läbimõõdu vahe on üsna suur 50/47mm (535i) vs 60/72mm (M5). Kuid kas on võimalik lihtsalt katalüsaator ja summuti kokku keevitada (pannes vahele mingi vastava ülemineku) vms? Oleksin tõsiselt tänulik asjalike soovituste eest.
ära neid realoem-i pilte tõsiselt võta(tean omast käest, kuna endal e34 IX), kui nüüd vaatad detaile 5 ja 6 siis kati torude läbimõõt on erinev ning ka kogu kupatuse vin on teine. ma olen autoparanduses küll võhik, aga arvan, et päris üks uhele ta ei istu, aga kui relakas käes seisab ning mõni sumpa jupp ka alles ning keevitada oskad saab alla küll.
Uurisin järgi ja Dinani pakutav sportväljalase 535i-le põhineb M5 omal. Kuid ma ei tea kuidas ta ühildub originaal katalüsaatori kylge ja kui keevitada vahele mingi üleminek väiksemalt suuremale, kas siis õhuvool pole häiritud?
selles suhtes annab midagi teha, kuna sul jookseb katist väiksem toru ning takistust ei teki, endal andis talvel saba detail nr.4 ja sai ostetud UM- ist uued ning kat toru sinna külge keevitatud, tugevuse mõttes võid ju kati toru tiba pikemana panna, et ulataks keskmise püti torudesse. otse katikülge ma kinni keevitada ei soovitaks kuna, siis võid tervest mängust korraga ilma jääda kui see peaks kuhugi kinni jääma