Tänud, Priit !
Järgmine nädal olen sunnitud ära tegema. See hoiatus arvan, et oli kohane, kuna otsides piltidelt viisi mismoodi lahkamist alustada, tundusid just need 2 polti (+ rihmaratas) olema loogilised alustuskohad.
"Kuulamise" järgi otsustades on minu isendil samuti tagumine laager otsas. Aga kui juba lahti tuleb siis lähevad mõlemad vahetusse.
EDIT: Sai siis ära tehtud. Ja mitte minutitki liiga hilja, nagu lahtivõttes selgus.
Iseenesest midagi keerulist ei ole: genekas maha; rihmaratas
otsast (vana rihm on abiks);
plastkaan maha; pingeregulaator ja 4 mähise polti lahti; lisaks veel 1 induktori polt keskel ja 2 korpuse polti välisservas ja ongi lahti.
Minu isendil oli veaks (lisaks tagumisele laagrile) rootori
võlliotsa kulumine. Ilmselt oli mingi hetk laager (Koyo 6203RDD) kinni jäänud ja kuna laagrid suht lõdvalt võlli peal on (välimise järgi järeldasin) siis tõmbas sisemise saale peal ringi ja nii see kulumine hakkaski, u. 1mm oli võlli otsast juba lahkunud materjali. Egas midagi, tuttava treiali kätte, kel tunnike näputööd ja
valmis. Laagrid sai ostetud Priidu poolt soovitatud OÜ Igorin'st, 6203 vene toode, välimine laager (Koyo 83B218, 17*52*17) aga Hiina toode (B17-99D). Edasi kõik osad
puhtaks, vana termopasta minema,
uus asemele (kasutasin
Zalman'i toodet),
plastkate mootoritihendus silikoniga hermeetiliseks ja lõpuks tagasi
mootori külge.
Siiani kõik toimib ja ühe (lisa)heli võrra mootor vaiksem.