1. leht 1-st

E39 mootoris klagin

Postitatud: 02.07.2008 16:26 03
Postitas Alari.
Nii viimasel ajal tekkind mootorisse kahtlane klagin,täpselt käiks nagu diisel!
Klagin ei tule mootori esiosast ega ülal osast!
Heli tekib mootori alaosas ja suht käigukasti lähedal!
Ja see heli tekib siis kui mootor on saavutanud oma täis töötemperatuuri (ca 10-15 min)
Masinaks E39 528i

Postitatud: 02.07.2008 17:07 34
Postitas Hannes
Pole küll eriline mootori spetsalist, aga pakun et saale lõgin äkki. :roll:

Postitatud: 02.07.2008 17:11 02
Postitas Alari.
olen ka sellepeale mõelnud!
Samas aga peaks siis just külmastpeast tegema kõvasti ja soojastpeast vaiksemini,aga just vastupidi,külmamootoriga mittemiskit ja soojamootoriga klagin! :roll: :?:

Postitatud: 02.07.2008 17:28 05
Postitas Hannes
Äkki siis vänt ise?

Postitatud: 02.07.2008 18:26 44
Postitas vaikeboa
Tundub nii saale moodi olevat.Külmalt õli paksem ja hääl vaiksem.Ja asukoht klapib ka sest mootori tagaosa ju kõige kaugemal õlipumbast seega seal ka nõrgem õlitus.

Postitatud: 02.07.2008 18:54 52
Postitas Alari.
samas soojal ju metall kergelt paisub!
Aga arvatavasti peab mingiaeg siis autokallale asuma!
Aga kas see on normaale,et saaled juba läbi?Läbisõit pole just kõige hirmuäratavam(240tuh).

Postitatud: 02.07.2008 19:09 20
Postitas Alari.
Samas käisin kuulamas ja lasin onul gaasiga mängida!kohapeal erilist klaginat pole,tekib just 900rpm-1300rpm ja siis kaob täielikult! :shock: :?:

Postitatud: 02.07.2008 20:46 02
Postitas vaikeboa
Ega pole isegi enam kaua aega sellise asjaga kokku puutunud.Kui viitsid mässata siis ühenda õlisurve anduri asemele mehaaniline manomeeter (lihtsamalt saab vist mingi piduri voolikuga).Lase pöörded umbes 2000 peale ja siis gaas maha.Samal hetkel kui gaasipedaali vabastad peaks sellisel juhul kui saaled viletsad õlisurve natuke (0,5-1,0 atm) tõusma.Näide oleks siis selline kui pööretega on õlisurve näiteks 3 atm. siis kui gaasipedaali vabastad viskab surve momendiks kusagile 3,5-4.0 atm. juurde.Kui aga surve ei muutu siis ma küll saalesid ei kahtlustaks.
EDU!

Postitatud: 02.07.2008 21:50 04
Postitas laur84
kui manuaal siis, kui kohapealt minnes ilma gaasi andmata autol õli tuli põlema kiirelt ei löö peaks ka alumine ots korras olema. Lased sdurit lahti ja gaasi ei anna, auto hakkab nagu nõrkema ja kui õli tule põlema lääb on mootori all osas asjad kehvad, kui ei löö peaks asjad normid seal olema

Postitatud: 02.07.2008 22:30 56
Postitas Alari.
laur84 kirjutas:kui manuaal siis, kui kohapealt minnes ilma gaasi andmata autol õli tuli põlema kiirelt ei löö peaks ka alumine ots korras olema. Lased sdurit lahti ja gaasi ei anna, auto hakkab nagu nõrkema ja kui õli tule põlema lääb on mootori all osas asjad kehvad, kui ei löö peaks asjad normid seal olema
kahjuks on automaat!samas oli mingiaeg selline situatsioon,et kompuuter näitas sõita 80km kuid ennem pensukat tahtis välja surema hakata siis mingit õlisurve veateadet ei märgand ega õli tule vilkumist ka ei täheldand!
Mul selline küsimus,et kui töötava mootoriga õlikorgi maha keeran mis siis juhtuma peaks hakkama?
Ise proovisin siis mootori pöörded vajuvad eriti madalale!?

Postitatud: 02.07.2008 22:36 13
Postitas laur84
see eeldus et asjad head. kui tuksis peaks auto ilusti käima jääma. Kas katalüsaatorid ei või häält teha.

Postitatud: 03.07.2008 11:09 50
Postitas Alari.
ei katid seda kahjuks ei tee :( tõstin nüüd tungiga üles ja kuulasin hoolikamalt,hakkab pihta kuskilt mootori alumisest keskmisest sast ja nii taha välja :(
Aga samas nii kui drive peale panna või R siis kaob ära! :?

Postitatud: 03.07.2008 17:06 22
Postitas laur84
siis miskit kasti või siduri süsteemis

Postitatud: 03.07.2008 21:23 55
Postitas vaikeboa
Ega sul äkki turbiin pole lahti pääsenud?Ma mõtlen siin seda kolmnurkset plaati mille külge kinnitub turbiin.Joonisel nr 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20

Postitatud: 03.07.2008 23:41 56
Postitas Alari.
laur84 kirjutas:siis miskit kasti või siduri süsteemis
alles sai vahetatud kast..
vaikeboa kirjutas:Ega sul äkki turbiin pole lahti pääsenud?Ma mõtlen siin seda kolmnurkset plaati mille külge kinnitub turbiin.Joonisel nr 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
krt seda küll ei vaadand,kui kasti sai vahetatud :?
silma küll ei hakand,et midagi kuskilt lahti oleks või logiseks :roll:
aga vb tõesti mingi viga seal,lihtsam oleks endale(rahaliselt) :oops:

Postitatud: 03.07.2008 23:51 40
Postitas vaikeboa
Ega see nii lihtsalt silma hakkagi.
Olen kuulnud juhuseid kus plaadi üks kõrv on murdunud just peale kasti vahetust.Millest see tingitud on ei tea.Arvan,et kasti õlipump ei lähe oma kohale ja turbiin ning seega ka plaat jäävad pinge alla ning murrabgi plaadi ära.

Postitatud: 07.07.2008 14:25 37
Postitas Alari.
aga samas,kui vv andur omadega läbi on kas see ei põhjusta ebaühtlast käimist ja klaginat?
üha enam arvan,et väntvõlli andur läbi kuna soojast peast ntk 10 min seista lasta siis läheb raskelt käima!käib vaevu 200-300 rpm ja sis peale 2 sekundislist käimist läheb enamvähem normi! :?