1. leht 2-st

E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 06.07.2008 14:39 51
Postitas Oleg P
Läks kiirendades põlema armatuuris mootori kujuline tuluke.
On kellelgi ideid või kogemusi!?

Postitatud: 06.07.2008 16:06 02
Postitas mike1
Diagnosti ära kindlalt mine.

Postitatud: 06.07.2008 23:01 47
Postitas Oleg P
mike1 kirjutas:Diagnosti ära kindlalt mine.
Ära muretse, ei lähe!

Postitatud: 07.07.2008 16:08 07
Postitas Juhtmejupp
Ideid on palju,võid ükshaaval proovida kui diagnost nii vastumeelt:

Edit by Hanno: kustutatud.

Postitatud: 07.07.2008 19:28 42
Postitas Oleg P
Oleksid sa ''Juhtmejupp'' tahtnud mind aidata, siis oleksid vähemalt võinud välja noppida need vead mis käivad diisli kohta jne ja jätnud alles need vead mis võiksid sobida minu motoga...aga see selleks!Küsisin nõu vaid nende käest kellel on olnud ennem selle probleemiga vaja võidelda olnud ja ehk on see tüüpviga mida oleks saanud ennetada, aga vastajateks osutusid ainult targutajad, kellest vähe abi.....
Diagnostikas käidud ja viga likvideeritud, arvatavasti andis mingi andur korraks vea teate ja selle tagajärjel süttis see tuluke. Minu õnneks või kahjuks ei saanudki teada mis seda põhjustas aga viga on kõrvaldatud ja hetkel see tuluke enam ei häiri mu silmi seal armatuuris.

Teema võib lukustada!

Postitatud: 07.07.2008 22:15 02
Postitas mike1
Ära nüüd tühja asja pärast närvi mine. Mootoritule põlemisel saabki ju kuhjaga põhjustajaid olla. Kui põlemaminemisele mingeid muid sümptomeid ei eelnenud ka, siis ei ole ju väga tõenäoline, et keegi interneti vahendusel sind aidata saaks.

Postitatud: 07.07.2008 23:11 17
Postitas patrik
Oleg P kirjutas:Oleksid sa ''Juhtmejupp'' tahtnud mind aidata, siis oleksid vähemalt võinud välja noppida need vead mis käivad diisli kohta jne ja jätnud alles need vead mis võiksid sobida minu motoga...aga see selleks!Küsisin nõu vaid nende käest kellel on olnud ennem selle probleemiga vaja võidelda olnud ja ehk on see tüüpviga mida oleks saanud ennetada, aga vastajateks osutusid ainult targutajad, kellest vähe abi.....
Diagnostikas käidud ja viga likvideeritud, arvatavasti andis mingi andur korraks vea teate ja selle tagajärjel süttis see tuluke. Minu õnneks või kahjuks ei saanudki teada mis seda põhjustas aga viga on kõrvaldatud ja hetkel see tuluke enam ei häiri mu silmi seal armatuuris.

Teema võib lukustada!
vigade kustutamine on tõesti õige lahendus remontimise asemel. eriti kui veel ei seletata mis veaga tegemist oli.

Postitatud: 08.07.2008 00:50 13
Postitas siim .j
:lol:

Postitatud: 08.07.2008 07:17 30
Postitas Oleg P
patrik kirjutas:
vigade kustutamine on tõesti õige lahendus remontimise asemel. eriti kui veel ei seletata mis veaga tegemist oli.
Kusjuures keegi ei kustutanud viga ära, viga kustus millegi pärast ise ära kohe kui juhtmed külge pandi, arvuti ei saanud üldse ühendustki alguses autoga, seepärast ei saanutki teada mis vea põhjustas.

Postitatud: 08.07.2008 08:19 16
Postitas patrik
siis peaks teinekord ikka mõtlema, kas tasub libadiagnostikas käia. viga ei kustu kunagi ise kui just ära ei nulli. milleks niisama raha raisata

Postitatud: 08.07.2008 10:42 55
Postitas PeeterA
Kahju, et vigasid lihtsalt "kustutamisega" likvideerida ei saa. Siis kaoks ju varuosatootjatel leib :lol: .
Kui rääkida veateadete(veakoodide) kustutamisest, siis tundub minu jaoks üldse imelik, kuidas selline tegevus on teenuseks muudetud. Mitmed diagnostis käinud tegelased on siin foorumis rääkinud, et lasid veakoodid kustutada ja nüüd on kõik korras :roll: . Mõne hiireklõpsuga tehakse auto korda või?
Veakoodide kustutamine annab diagnostikule lihtsalt selguse veakoodi(de) taastumise kohta. See on üks osa testimise protseduuride jadast. Seejärel korratakse testiprotseduure ja veakoodi taastekkel võib enam-vähem kindel olla veakoodi kirjelduses olnud sõlme rikkes. Täielik kindlus saabub, kui küsitavas seisukorras sõlm asendatakse kindlalt töötava analoogiga.

Postitatud: 08.07.2008 20:13 41
Postitas Oleg P
patrik kirjutas:siis peaks teinekord ikka mõtlema, kas tasub libadiagnostikas käia. viga ei kustu kunagi ise kui just ära ei nulli. milleks niisama raha raisata
Ei ole see mingi libadiagnostika! Mehed on väga head, kvaliteetsed ja alati abivalmis. Olen nendelt abi saanud juba pea 5 aastat ja tunnen neid mehi väga hästi ja võin julgelt neid soovitada ka teistele, kõikidele mu probleemidele on nad alati vea leidnud!
Just ennem mind olnud kliend sõitis puht kogemata diagnostika juhtmetest ja muudest sinna kuuluvatest vidinatest üle ja minu autoga ei tahtnud arvuti eriti suhelda. Olin ise kogu protsessi ajal kõrval(see proovimine kestis umbes 10-15min) ja võin käsi südamele panna, et mehed ei kustutanud viga ära, vaid ma ise juhtisin tähelepanu meestele, et armatuuris enam mootori kujulist märki ei põle ja kuni selle hetkeni ei suutnud nende arvuti autoga ühendust saada, seega kuda nad said selle kustutada???..meeste jaoks oli see Samuti täielik müstika ja soovitasid hiljem läbi tulla kui aparatuur jälle korras.
Seega igasugune meeste maha tegemine palun jätta :!:

Teema võiks sulgeda, kuna midagi teemakohast enam nagunii ei tule!

Postitatud: 11.07.2008 14:25 35
Postitas Juhtmejupp
Eeldan,et mootori juhtplokis on sul sel juhul veakood ikka veel mälus.Lihtsalt mootorituli kustus,kuna viga,mis põhjustas selle tulukese süttimise,ei kordunud enam teatud kordi mootorit uuesti käivitades.Diagnostikute juurest soovitan ikkagi läbi käia ja veakood maha lugeda,kasvõi lihtsalt oma hingerahuks.
Mul omalgi sama motoga aparaat ja mootoritule sain põlema kui bensiin otsa sai.Kordi enam ei mäleta,peale mitmendat käivitamist see ise kustus.Nüüdseks see muidugi nullitud.

Postitatud: 01.08.2008 07:12 22
Postitas Oleg P
Käidud diagnostikas paar päeva tagasi ja viga on lambdas, ehk siis teise väljalaske poole esimeses anduris(kokku on siis minu masinal 4 lambdat)--üks väike kõrvalpõige, nimelt mis toodangut kasutab bmw originaal osa kas bosch või siemens lambdat?
Mootori tuluke ise süttis ja ise kustus.

Postitatud: 01.08.2008 09:35 45
Postitas Trionic
See,kas Bosch,või Siemens,sõltub mootorijuhtimise tüübist.Tsirkooniumlambdad on tavaliselt Bosch`i toodang ja titaanandurid Siemensi omad,kuigi viimaseid toodab ka Bosch BMW`dele.

Postitatud: 01.08.2008 14:44 39
Postitas priitv8
M52, M52TU ja M54 kasutavad kõik Siemensi juhtimist. Vastavalt siis MS41.1, MS42 ja MS43

Postitatud: 01.08.2008 20:50 45
Postitas Oleg P
Aga kui ma sinna bosch-i toodangu asemele panen ei juhtu vist midagi?

Postitatud: 01.08.2008 21:16 16
Postitas priitv8
Ei hakka tööle lihtsalt. Muud ei miskit.
Boschi lambda on EMJ allikas, Siemensi oma muutuv takistus. Üks on siga, teine kägu.

Postitatud: 02.08.2008 08:08 54
Postitas Oleg P
On kuskil ka niiöelda b varuosa siemensi lambdat müügil? UM-i hind küünib pea 3k-ni, bosch-i oma saaks 1k-ga. Aga kui bosch ei sobi, siis otsiks siemensi varianti mis on küll ilma bmw logota, kuid täpselt sama toode...ehk keegi teab kust võiks otsida ja mis on selle lambda täpne markeering vms???

Postitatud: 13.08.2008 12:52 15
Postitas Kristjan.K
Lambda anduri soovitaksin A osa panna. ;)

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 24.03.2010 19:00 17
Postitas tauno777
Armaturis kord põleb kord ei põle mootori tuli. Kui seista pikemalt foori taga ning jalg piduril siis mootori pöörded lähevad alla, viskab mootori tule põlema ja pöörded lähevad normi. Mingi aja pärast tuli kustub. Kui auto kohapeal käib(Käik P peal) siis samamoodi pöörded lähevad alla ning hakkab nagu kakkuma ja siis viskab normaalseks jälle, kohapeal mootorituld põlema ei viska. Kas tegu võib olla lamadaga või on keegi kokkupuutunud sellise teemaga? Autoks E39 2.8 automaat 98a.
Tänud!

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 08:02 29
Postitas Oleg P
Mul põhjustas seda mootori tulukese süttimist lambda.
Aga sinu masinal ei pruugi see sama viga olla.
Seega viga võib lambdas olla ja võib ka mujal olla...diagnostika tuvastaks selle vea kiiremini!

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 18:22 01
Postitas tauno777
Kunagi sai käidud Carstopis ja ütlesid, et näitab viga kuskil küttesüsteemis(need mehed ei oska diagnostikat teha). Talvel siin väga ei viskand seda tulukest põlema, aga nüüd soojemate ilmadega on hakanud uuesti viskama. Tuleb minna uuesti diganostikas jah :D .

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 18:31 08
Postitas krisT
Isiklikult soovitaks käia äriühingutes, kus tegeletakse ainult BMW-dega.

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 18:44 21
Postitas tauno777
krisT kirjutas:Isiklikult soovitaks käia äriühingutes, kus tegeletakse ainult BMW-dega.
UM veits kallis ja muid kohti kahjuks ei tea Tartus.

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 19:47 40
Postitas Riivo
teinekord läheb ise aretades ja ebapädevate juures käies kokkuvõtteks kallimaks kui UM...
Tln saab ka odavamate variantidega hakkama, pädevikke on ka väljaspool margiesindust.

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 20:58 06
Postitas Jan320
Vahel juhtub ka nii et väljas pool esindust pädevad mehed küsivad rohkem raha kui margi esindus.

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 25.03.2010 23:20 45
Postitas tauno777
Jan320 kirjutas:Vahel juhtub ka nii et väljas pool esindust pädevad mehed küsivad rohkem raha kui margi esindus.
Pole veel ühelegile otsa komistanud :lol:

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 26.03.2010 10:24 01
Postitas vahur_s
tauno777 kirjutas:UM veits kallis ja muid kohti kahjuks ei tea Tartus.
Autodiagnostika OÜ
Dialab OÜ
Minu teada mõlema omavad bmw esinduses kasutatavat diagnostikaseadet GT1.

Re: E39 528 armatuuris mootori tuluke põleb.

Postitatud: 26.03.2010 18:26 39
Postitas tauno777
vahur_s kirjutas:
tauno777 kirjutas:UM veits kallis ja muid kohti kahjuks ei tea Tartus.
Autodiagnostika OÜ
Dialab OÜ
Minu teada mõlema omavad bmw esinduses kasutatavat diagnostikaseadet GT1.
Tänud, eks järgmine nädal kaen mis saab :D