Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Avastasin et kliima vent käitub imelikult. Kapoti all temperatuur sooja ilmaga (kui kliima ka sees) väga kõrge. Angel eye konverterid sulasid ära ja kui mootor välja suretada teeb vent suht tugevat häält. Milles võib siinkohal viga olla? Kas vent on kutu või mingi muu viga?
Kui kliimaseadmes pole piisavalt freooni või mis ta ka iganes pole, uhab vent kogu aeg vahet pidamata. Iseloomulik on, et mootoriruumis tänu sellele ka temperatuur tõuseb, kuna kliimapump töötab automaat asendis vahetpidamata ega jõua ikkagi salongis soovitud temperatuuri saavutada.
Tihedamini esinevad vead on lekkiv süsteem või mööda lastud korraline hooldus, tänu millele süsteemis lihtsalt normaalseks tööks gaasi napib.
dantee kirjutas:Kui kliimaseadmes pole piisavalt freooni või mis ta ka iganes pole, uhab vent kogu aeg vahet pidamata. Iseloomulik on, et mootoriruumis tänu sellele ka temperatuur tõuseb, kuna kliimapump töötab automaat asendis vahetpidamata ega jõua ikkagi salongis soovitud temperatuuri saavutada.
Tihedamini esinevad vead on lekkiv süsteem või mööda lastud korraline hooldus, tänu millele süsteemis lihtsalt normaalseks tööks gaasi napib.
võimalik on et lekib, kuna olen tähelepannud et miskit tilgub auto alt. Pole igatahes kütus ega õli...
Aga täite ventiilist saab ju kontrollida, kas on surve sees. Olla ettevaatlik selle tegevuse juures.
Kui surve on liigmadal ei tohiks pump rakenduda. Aga üldjuhul muutub jah kliima tegevus ennem kasutuks, kui ta registreerib madala surve süsteemis.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
dantee kirjutas:Kui kliimaseadmes pole piisavalt freooni või mis ta ka iganes pole, uhab vent kogu aeg vahet pidamata. Iseloomulik on, et mootoriruumis tänu sellele ka temperatuur tõuseb, kuna kliimapump töötab automaat asendis vahetpidamata ega jõua ikkagi salongis soovitud temperatuuri saavutada.
Tihedamini esinevad vead on lekkiv süsteem või mööda lastud korraline hooldus, tänu millele süsteemis lihtsalt normaalseks tööks gaasi napib.
võimalik on et lekib, kuna olen tähelepannud et miskit tilgub auto alt. Pole igatahes kütus ega õli...
Oleneb, kus tilgub? Kõhu alla, mootori ja torpeedo vahele tilgub ka kliimaseadme salongiradika alla kogunev kondents. Kõige odavam lahendus, enne kui hakkad raha tuulde loopima on ära käija spetsialistide juures. Kui lekib, leiavad lekke üles ning üldjuhul kõrvaldavad selle lihtsate vahenditega. Kui ei leki, täidavad normi ja asi hingab jälle edasi.
Minuteada on R134a meie välistemperatuuril õhust kergem (s.t. keemispunkt on -30*C) ja auto alla ei satu vaid lendub. Kliimast saaks tilkuda ainult kompressoriõli, aga seda on seal nii vähe (mõõdetakse milliliitrites), et ma ei tea, kas seda auto all ikka näha saab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!