Küsimus mootori erksuse kohta. 90.a 525 e34

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Küsimus mootori erksuse kohta. 90.a 525 e34

Postitus Postitas sild »

Tere. Oman 90.a 525 e34-ja Küsimus siis järgmine. Minu teada bmw mootod muutub erksaks kuskil 3500 pöörde peal.
Aga minu masinal alles 4500.Enne seda uimane nagu tigu.
Millest see võib tulla?
Mootor iseenesest käib ilusti ja slindrites surve aste kaa ilusti 14.bar


Teine küsimus veel palju võib maksta samale isendile siduri surve laager ja ketas.

Vabandan et 2 küsimust samas kohas.
rehv
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.07.2007 01:21 09

Postitus Postitas rehv »

Minumeelest e34 kerega 5 seeria bmw'd hakkavadki alles elama kusagil 4000rpm juures ;) Ise oman ka 1989 e34 525 bmw'd ja sellel hakkab ka minek kusagil 4100 rpm juures. Kuigi ise pole tallaja siis minumeelest bmw'd ei pea üldse nii piinama kuigi vahest on hea kui bmw hakkab alles minekut tegema kõrgematel pööretel kuna palju autod hakkavad siis ära koolama aga bmw on alles kõik parim ees :D
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

ma pakuks,et sul siis ilma vanoseta mootor!omal 528i ja vanosega ning hakkab elama kuskil 3800rpm!ma loodan,et ma väga puusse ei pand! :lol:
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Asi ei ole mitte mootori piimamises.Vaid kujuta nüüd ette et sõidad maanteel mingi 90km/h ja tahad ees olevast autost kiirelt mööduda. muutoril kilovatte nii et tapab aga sina pead panema selleks 3 või 4 käigu. kuidagi naeruvaaäne. Siis võin sama hästi 1.6 vectra osta. :D
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

jah mootor on ilma vanosetta. ja elama hakkab alles 4500 pööret
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

sild kirjutas:Asi ei ole mitte mootori piimamises.Vaid kujuta nüüd ette et sõidad maanteel mingi 90km/h ja tahad ees olevast autost kiirelt mööduda. muutoril kilovatte nii et tapab aga sina pead panema selleks 3 või 4 käigu. kuidagi naeruvaaäne. Siis võin sama hästi 1.6 vectra osta. :D
heh :lol: nu paned 4janda ja teed üli kiire mööda sõidu,1,6 vectraga hakkad venima hoopis :lol:
Ega kui minagi mööda sõitu teen siis teen kickdowni(mul automaat),siis lükkab ka sisse 90km/h juures 3nda ja teeb kohe väga kiire mööda sõidu!
zaruljom
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

nunuh, 328'l lükkab kickdowniga sisse teise käigu 90kmh pealt ;)
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Nu jah.Tundub siis,et asi normaalne ja pean edasi venima. :(
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Ei tea, kas on normaalne. Proovi mõne teise korras 525-ga sõita. Mina näiteks enda omaga 5.-nda käiguga möödasõidul küll hätta pole jäänud.
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Nuh ei tea, mina küll enda 525-ga käiku ei pea möödasõidul vahetama. Sajaga kulgedes natuke lisaks vajutades saab edukalt ja nobedalt möödasõitu sooritada. 100km/h sõites on pöörded umbes 3000 juures ja piisab täisesti, et 5. käik möödasõiduks vajaliku koguse kiirendaks.
luigand
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 11.01.2008 13:11 27

Postitus Postitas luigand »

nõustun kahe eelmisega
525i 141KW 91a.
tel. 51991911
rehv
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.07.2007 01:21 09

Postitus Postitas rehv »

randos kirjutas:Nuh ei tea, mina küll enda 525-ga käiku ei pea möödasõidul vahetama. Sajaga kulgedes natuke lisaks vajutades saab edukalt ja nobedalt möödasõitu sooritada. 100km/h sõites on pöörded umbes 3000 juures ja piisab täisesti, et 5. käik möödasõiduks vajaliku koguse kiirendaks.
Kas 5.nda käiguga 100 sõites on pöörded 3000 peal? :shock: Mul on ka 525 ja vanatüübi mootor ja kui 5 käiguga 100-ga sõita, siis on pöörded 2400. 3000 pöördega on mul 5-nda käiguga natuke üle 120 sees.
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Ei oska öelda mis numbritega ülekanne mul on,aga minul küll 100 sõites pöörded nii kõrged pole. minul kuskil 2100-2200 pööret. 3000 pöörde juures on mu kiirus 130km/h. Kujutage nüüd ise seda nalja ette, et sõidad kuskil 2100 pööret ja hakkad mööda minekut tegema. Auto hakkab elu näitama 4500 pöörde juures.Nu mida asja ma sellest bensiinist siis valan sinna paaki nii sama kui suur mootor ja edasi ei lähe.
Kuidas katalisaatorit kontrollida.
rehv
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.07.2007 01:21 09

Postitus Postitas rehv »

sild kirjutas:Ei oska öelda mis numbritega ülekanne mul on,aga minul küll 100 sõites pöörded nii kõrged pole. minul kuskil 2100-2200 pööret. 3000 pöörde juures on mu kiirus 130km/h. Kujutage nüüd ise seda nalja ette, et sõidad kuskil 2100 pööret ja hakkad mööda minekut tegema. Auto hakkab elu näitama 4500 pöörde juures.Nu mida asja ma sellest bensiinist siis valan sinna paaki nii sama kui suur mootor ja edasi ei lähe.
Kuidas katalisaatorit kontrollida.
Proovi nõrgema mootori autoga 2100 pöörde juures möödaõitu teha, siis näed, et ikka mootoritel on vahe sees, sest nõrgema mootoriga ei saagi 5 käiguga möödasõitu teha(ainult siis kui hakkad kaugelt hoogu võtma). 2,5 peaks ikka sikutama küll autot(minul on igatahes nii, et kui sabas teha möödasõitu 90km/h liikuvast bussist, siis 5 käiguga olles on bussininaga kohati olles natuke umbes 125 sees juhul kui täisgaasiga möödasõitu teha).
Auto hakkab elu näitama 4500 pöörde juures
Mina ei tea kahjuks ühtegi autot, millel on madalatel pööretel sama minek nagu 4500 pöörde juures :roll:
Nu mida asja ma sellest bensiinist siis valan sinna paaki nii sama kui suur mootor ja edasi ei lähe.
Kui hakkad juba bensiini vaatama, siis soovitan teise automargi valida, sest vajutades on kõik bmw'd väga janulised:D

Käige lihtsam variant: käi diagnostikas ära :)
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

Käi diagnostikas. Mul endal sama teema, mulle väideti alguses et lisaõhk ja kat umbes. Katid läksid minema, suure õhulõdviku vahetasin ka ära.
Teist korda käisin, siis öeldi et õhulugeja vigane.
Nüüd pean uuesti õhulugeja ära vahetama.

Möödasõitu tahad ohtutult teha siis raudnael 3. käiguga hetkel.

Vahetame õhulugeja ära ja siis vaatame uuesti edasi :)
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

randos kirjutas:...100km/h sõites on pöörded umbes 3000 juures...
Mõõtsin hommikul täpselt üle, tulemuseks siiski 100km/h juures 2600 pööret, 3000 andis kiiruseks 115km/h.
Aga tulemuse parandamiskes soovitan sul üle vaadata kõik õhuvooliku, et ei oleks pragusid ega mingeid mõranenud kohti. Kindlasti vaata üle õhulugeja lõdvik.
Aga kiireim tee lahenduseni diagnostika! (minu autol see ei kehtinud)
Vasta