E34 2,5td mootori paigaldus 524td peale?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

E34 2,5td mootori paigaldus 524td peale?

Postitus Postitas andresp87 »

Tere!
Oleks siis selline küsimus, et kas on võimalik 2,5td mootorit paigaldada 2,4td kere peale kui panna 2,5td käigukast ja kardaan ja jätta 2,4td kõrgsurve pump? Kereks on mõlemal siis E34.
Aitäh neile kes vaevuvad vastama!
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

nimetatud kompotist kõrgsurvepump ei sobi.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Postitus Postitas andresp87 »

Aga miks see kõrgsurvepump ei sobi? Küsin sellepärast, et siin ühes teemas oli, et 2,4 pumbale saab panna 2,5 ketiratta külge ja niipalju kui ma olen silmajärgi vaadanud paistavad mootori külge minevad kinnitused ka samad olema ja see 0,1 kubatuuri vahet ei tohiks ju olla nii määrav.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

andresp87 kirjutas:Aga miks see kõrgsurvepump ei sobi? Küsin sellepärast, et siin ühes teemas oli, et 2,4 pumbale saab panna 2,5 ketiratta külge ja niipalju kui ma olen silmajärgi vaadanud paistavad mootori külge minevad kinnitused ka samad olema ja see 0,1 kubatuuri vahet ei tohiks ju olla nii määrav.
Silma järgi kipuvad paljud asjad paljudesse kohtadesse sobima. Siiski nii robustset aretust teha ei anna. Kõgsurvepump tuleb ju ka tööle panna... Oma osa mängib elektroonika, hammasrataste hammaste arv jms. Kordi odavam on enesele kasutatud M51 kõrgsurvepump muretseda.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Postitus Postitas andresp87 »

Aga kas m51 pump ja m21 aju omavahel suhelda ka oskavad? Sest niipalju kui mina olen aru saanud peavad elektrooniliste osade numbrid omavahel sobima, muidu ei pidanud asjad toimima.
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

ei usu et sobivad,isegi m51 erinevad pead ei sobi sama alati sama ajuga.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

üks pump on mehaaniline, teine elektrooniline.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

Leho525tds kirjutas:üks pump on mehaaniline, teine elektrooniline.

ise sa oled mehaaniline


e-34 kere peal pole tehasest tulnult mehaanilist kõrgsurvepumpa
Tel 5015578.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

muideks enne targutamist tasuks asja uurida. E34 on pandud kolme tüüpi diiselmootoreid.

A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita

Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.

Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Mul e34 ja pump MEHHAANILINE........ olen kuulnud ka et 525tds peale pannakse 524td pump- kuid pole silmaga näinud seda. Ehk keegi oskaks selle kohta pikemalt rääkida?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

On mõlemaid peal. Aga realoem näitab e34 ainult elektroonilist pumpa.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Leho525tds kirjutas:muideks enne targutamist tasuks asja uurida. E34 on pandud kolme tüüpi diiselmootoreid.

A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita

Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.

Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.
E34 ikka kaks tüüpi diiselmootoreid, tüüp on m51 ja m21 - intercooler või selle puudumine ei mängi rolli ja see mootori tüüpi ei muuda.

M21 ehk vanem tüüp - võib leida e28 ja e30 pealt nii turbotatuna kui ilma, e34 pealt vaid turbotatuna.

e36 pealt on ka vanematest diislitest tuttav M41 ehk 1,7l vahejahutiga diisel.

Märkuseks: ka mehaanilisse pumpa lähevad juhtmed sisse :!:
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Postitus Postitas andresp87 »

Ma vahepeal täpsustan oma mõtet, sest tundub et see on natuke segaseks jäänud. Asi selles, et mulle pakutakse e34 2,4td masinat millel plokikaas või tihend õhtal omadega ja endal on olemas e34 2,5td millel elektroonika jamab. Tahaks siis panna 2,4 mootori asemele oma 2,5 mootori niimoodi, et vahetan 2,4 pumbal rihmaratta ketiratta vastu ja paneks siis 2,5 mootorile külge. Ja veel täpsustuseks, et 2,4 pump ja 2,5 mootor läheksid 2,4 kere peale. Äkki targemad oskavad rääkida kas selline vangerdus on võimalik kuidagimoodi.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Kahjuks see sinu kirjeldatud viisil võimalik ei ole.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Postitus Postitas andresp87 »

Aga siis oleks küsimus selline et kas on võimalik ja kui on siis mil viisil?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

turbod ja sumpsid jne juba erinevad. muidu m21 tüüpi mootoritel oli ka 2 erinevat turbot.

aga jah see kompott sul ei sobi kuidagi kokku, müü oma 2,4mootor maha kellelegi ja saadud raha eest osta originaal m51 pump.
pikk
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 27.04.2004 23:05 50
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: tartu

Postitus Postitas pikk »

993 lõpuga pump oleks pakkuda kui vaja sellist
Bensiiniga võite pintsleid pesta, jõudu tehakse diisliga!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

e34 524td on käiguvahetuse poolest erinev- käigud on lühikesed ja eriti kohaltvõtt on madala pöördeline 525tds on aga see vastu kiirem. Pead ka siis kasti ja difri asja sobitama- võib ka juhtuda et terve tagasild ei sobi (poolosse on mitu erinevat ) eriti kui on LSD differ jama kui suur.
veel on tõenäoline er: pöörete seier jääb nulli, ökonamaiser ei hakka liikuma, äkki ka temperatuuri hakkab valesti näitama (pistikud erinevad, süsteem), ja muud 1000 asja. (dokumendid- ülevaatuse jamad, kindlustuse pettused - on juba eraldi teema)

Kõige mõttekam on teha korda enda 525tds ja tunda sõidurõõmu.

Kui tahad väga 524td - siis on mul täitsa pakkuda - asi toimib. Kui maksad peale siis võib ka vahetada- eeldusel et on ainult mootor vigane.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Postitus Postitas andresp87 »

OK eks peab vaatama ja kaaluma seda asja veel veidi. Enda 2,5 pole mõtet käima ajda sest sel liiga palju probleeme aga tänud kõigile kes viitsisid süveneda asjasse. Kui kellelgi siiski veel midagi huvitavat selle koha pealt välja on pakkuda siis andke aga tulla.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitus Postitas andresp87 »

Tere.
Üle pika aja sai tehtud nüüd jälle seda asja. Arengut niipalju, et mootor käib aga tundub, et millegipärast on pump väga paigast ära. Olen nüüd veidi rohkem uurinud seda juhtmestikku ka neil kahel isendil ja väga palju tuleks leiutada seal igasuguste anduritega. Selle asjaga seoses ja sellega, et majanduskriis jõudis kätte siis võibolla jääb see projekt pooleli mul ja teen ikka 2.4 mootori korda.
Aga mul oleks veel pisut teemast välja selline küsimus, et mis on 2.5td manuaalkasti ülekande arvud. Ma olen sellega seoses vist praktiliselt terve selle foorumi läbi otsinud ja päris tükk aega otsisin netis ringi aga ei leia selle kasti käikude ülekande arvusid, niiet kui keegi teab ja viitsib postitada oleksin väga tänulik.

Andres.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitus Postitas andresp87 »

Tere.
Mina tegin nii, et ma panin sinna 2.4 mehhaanilise pumba. Ei teinud ühtegi vahetükki ja ei pannud ka tähele, et oleks sealt õli tulnud. Hetkel ei oska öelda kui hästi see sinna sobib sest veel päris korralikult tööle ei saanud kuna pump tundub, et on vist hamba võrra liiga varane kuna jube lagin on taga kui käib.

Andres.
andresp87
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07.08.2008 20:49 24

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitus Postitas andresp87 »

Tere.
Malmist on pumbakoht. Ma pidin seda tiba käijama, et pump sinna läheks. Ülemine äär jääb ette. ei teadnudki et alumiiniumist neid ka on. Aga kuidas ta sul selle 2.4 pumbaga käima läks ja käis, sest 2.4 ja 2.5 peaks olema ju erinev aju. Ma mingi hetk kui ma üritasin enda 2.5 originaal pumbaga käima saada siis ma ostsin endale uue juhtmestiku siis isegi see oli erinev ja ei sobinud vana ajuga kokku.

Andres.
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitus Postitas volli777 »

algul peale paigaldust õnnestus starterist käivitada, hiljem enam see ei toimind kuid tõmmates kohe, ja hiljem jälle toimis starterist. pärast selgus muidugi et see pump mida proovisin oli ka paras risu ja pumba kiil oli mingit moodi pooleks.
ise ka varem ei teadnud et neid erinevatest materjalidest kuid äsja ostsin tdsile teise moto ja avastasin et sellel on alumiiniumist.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Vasta