1. leht 1-st

E34 2,5td mootori paigaldus 524td peale?

Postitatud: 12.08.2008 20:50 42
Postitas andresp87
Tere!
Oleks siis selline küsimus, et kas on võimalik 2,5td mootorit paigaldada 2,4td kere peale kui panna 2,5td käigukast ja kardaan ja jätta 2,4td kõrgsurve pump? Kereks on mõlemal siis E34.
Aitäh neile kes vaevuvad vastama!

Postitatud: 12.08.2008 21:13 42
Postitas Valdek
nimetatud kompotist kõrgsurvepump ei sobi.

Postitatud: 12.08.2008 21:23 12
Postitas andresp87
Aga miks see kõrgsurvepump ei sobi? Küsin sellepärast, et siin ühes teemas oli, et 2,4 pumbale saab panna 2,5 ketiratta külge ja niipalju kui ma olen silmajärgi vaadanud paistavad mootori külge minevad kinnitused ka samad olema ja see 0,1 kubatuuri vahet ei tohiks ju olla nii määrav.

Postitatud: 13.08.2008 09:08 03
Postitas Lauri_L
andresp87 kirjutas:Aga miks see kõrgsurvepump ei sobi? Küsin sellepärast, et siin ühes teemas oli, et 2,4 pumbale saab panna 2,5 ketiratta külge ja niipalju kui ma olen silmajärgi vaadanud paistavad mootori külge minevad kinnitused ka samad olema ja see 0,1 kubatuuri vahet ei tohiks ju olla nii määrav.
Silma järgi kipuvad paljud asjad paljudesse kohtadesse sobima. Siiski nii robustset aretust teha ei anna. Kõgsurvepump tuleb ju ka tööle panna... Oma osa mängib elektroonika, hammasrataste hammaste arv jms. Kordi odavam on enesele kasutatud M51 kõrgsurvepump muretseda.

Postitatud: 13.08.2008 19:39 17
Postitas andresp87
Aga kas m51 pump ja m21 aju omavahel suhelda ka oskavad? Sest niipalju kui mina olen aru saanud peavad elektrooniliste osade numbrid omavahel sobima, muidu ei pidanud asjad toimima.

Postitatud: 14.08.2008 07:33 35
Postitas soldat
ei usu et sobivad,isegi m51 erinevad pead ei sobi sama alati sama ajuga.

Postitatud: 14.08.2008 13:50 49
Postitas Leho
üks pump on mehaaniline, teine elektrooniline.

Postitatud: 14.08.2008 14:13 43
Postitas einar
Leho525tds kirjutas:üks pump on mehaaniline, teine elektrooniline.

ise sa oled mehaaniline


e-34 kere peal pole tehasest tulnult mehaanilist kõrgsurvepumpa

Postitatud: 14.08.2008 16:38 43
Postitas Leho
muideks enne targutamist tasuks asja uurida. E34 on pandud kolme tüüpi diiselmootoreid.

A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita

Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.

Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.

Postitatud: 14.08.2008 19:55 25
Postitas Danil523
Mul e34 ja pump MEHHAANILINE........ olen kuulnud ka et 525tds peale pannakse 524td pump- kuid pole silmaga näinud seda. Ehk keegi oskaks selle kohta pikemalt rääkida?

Postitatud: 14.08.2008 20:17 41
Postitas Maiks
On mõlemaid peal. Aga realoem näitab e34 ainult elektroonilist pumpa.

Postitatud: 14.08.2008 20:31 17
Postitas Lauri_L
Leho525tds kirjutas:muideks enne targutamist tasuks asja uurida. E34 on pandud kolme tüüpi diiselmootoreid.

A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita

Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.

Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.
E34 ikka kaks tüüpi diiselmootoreid, tüüp on m51 ja m21 - intercooler või selle puudumine ei mängi rolli ja see mootori tüüpi ei muuda.

M21 ehk vanem tüüp - võib leida e28 ja e30 pealt nii turbotatuna kui ilma, e34 pealt vaid turbotatuna.

e36 pealt on ka vanematest diislitest tuttav M41 ehk 1,7l vahejahutiga diisel.

Märkuseks: ka mehaanilisse pumpa lähevad juhtmed sisse :!:

Postitatud: 14.08.2008 20:47 16
Postitas andresp87
Ma vahepeal täpsustan oma mõtet, sest tundub et see on natuke segaseks jäänud. Asi selles, et mulle pakutakse e34 2,4td masinat millel plokikaas või tihend õhtal omadega ja endal on olemas e34 2,5td millel elektroonika jamab. Tahaks siis panna 2,4 mootori asemele oma 2,5 mootori niimoodi, et vahetan 2,4 pumbal rihmaratta ketiratta vastu ja paneks siis 2,5 mootorile külge. Ja veel täpsustuseks, et 2,4 pump ja 2,5 mootor läheksid 2,4 kere peale. Äkki targemad oskavad rääkida kas selline vangerdus on võimalik kuidagimoodi.

Postitatud: 14.08.2008 22:34 16
Postitas Lauri_L
Kahjuks see sinu kirjeldatud viisil võimalik ei ole.

Postitatud: 14.08.2008 22:42 50
Postitas andresp87
Aga siis oleks küsimus selline et kas on võimalik ja kui on siis mil viisil?

Postitatud: 15.08.2008 00:10 11
Postitas toivoku
turbod ja sumpsid jne juba erinevad. muidu m21 tüüpi mootoritel oli ka 2 erinevat turbot.

aga jah see kompott sul ei sobi kuidagi kokku, müü oma 2,4mootor maha kellelegi ja saadud raha eest osta originaal m51 pump.

Postitatud: 15.08.2008 00:24 16
Postitas pikk
993 lõpuga pump oleks pakkuda kui vaja sellist

Postitatud: 15.08.2008 01:04 32
Postitas Danil523
e34 524td on käiguvahetuse poolest erinev- käigud on lühikesed ja eriti kohaltvõtt on madala pöördeline 525tds on aga see vastu kiirem. Pead ka siis kasti ja difri asja sobitama- võib ka juhtuda et terve tagasild ei sobi (poolosse on mitu erinevat ) eriti kui on LSD differ jama kui suur.
veel on tõenäoline er: pöörete seier jääb nulli, ökonamaiser ei hakka liikuma, äkki ka temperatuuri hakkab valesti näitama (pistikud erinevad, süsteem), ja muud 1000 asja. (dokumendid- ülevaatuse jamad, kindlustuse pettused - on juba eraldi teema)

Kõige mõttekam on teha korda enda 525tds ja tunda sõidurõõmu.

Kui tahad väga 524td - siis on mul täitsa pakkuda - asi toimib. Kui maksad peale siis võib ka vahetada- eeldusel et on ainult mootor vigane.

Postitatud: 15.08.2008 01:13 56
Postitas andresp87
OK eks peab vaatama ja kaaluma seda asja veel veidi. Enda 2,5 pole mõtet käima ajda sest sel liiga palju probleeme aga tänud kõigile kes viitsisid süveneda asjasse. Kui kellelgi siiski veel midagi huvitavat selle koha pealt välja on pakkuda siis andke aga tulla.

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitatud: 12.03.2009 23:42 51
Postitas andresp87
Tere.
Üle pika aja sai tehtud nüüd jälle seda asja. Arengut niipalju, et mootor käib aga tundub, et millegipärast on pump väga paigast ära. Olen nüüd veidi rohkem uurinud seda juhtmestikku ka neil kahel isendil ja väga palju tuleks leiutada seal igasuguste anduritega. Selle asjaga seoses ja sellega, et majanduskriis jõudis kätte siis võibolla jääb see projekt pooleli mul ja teen ikka 2.4 mootori korda.
Aga mul oleks veel pisut teemast välja selline küsimus, et mis on 2.5td manuaalkasti ülekande arvud. Ma olen sellega seoses vist praktiliselt terve selle foorumi läbi otsinud ja päris tükk aega otsisin netis ringi aga ei leia selle kasti käikude ülekande arvusid, niiet kui keegi teab ja viitsib postitada oleksin väga tänulik.

Andres.

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitatud: 13.03.2009 22:44 35
Postitas andresp87
Tere.
Mina tegin nii, et ma panin sinna 2.4 mehhaanilise pumba. Ei teinud ühtegi vahetükki ja ei pannud ka tähele, et oleks sealt õli tulnud. Hetkel ei oska öelda kui hästi see sinna sobib sest veel päris korralikult tööle ei saanud kuna pump tundub, et on vist hamba võrra liiga varane kuna jube lagin on taga kui käib.

Andres.

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitatud: 13.03.2009 23:53 54
Postitas andresp87
Tere.
Malmist on pumbakoht. Ma pidin seda tiba käijama, et pump sinna läheks. Ülemine äär jääb ette. ei teadnudki et alumiiniumist neid ka on. Aga kuidas ta sul selle 2.4 pumbaga käima läks ja käis, sest 2.4 ja 2.5 peaks olema ju erinev aju. Ma mingi hetk kui ma üritasin enda 2.5 originaal pumbaga käima saada siis ma ostsin endale uue juhtmestiku siis isegi see oli erinev ja ei sobinud vana ajuga kokku.

Andres.

Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?

Postitatud: 14.03.2009 00:08 19
Postitas volli777
algul peale paigaldust õnnestus starterist käivitada, hiljem enam see ei toimind kuid tõmmates kohe, ja hiljem jälle toimis starterist. pärast selgus muidugi et see pump mida proovisin oli ka paras risu ja pumba kiil oli mingit moodi pooleks.
ise ka varem ei teadnud et neid erinevatest materjalidest kuid äsja ostsin tdsile teise moto ja avastasin et sellel on alumiiniumist.