1. leht 1-st

e34 välistemperatuuri andur...

Postitatud: 05.10.2004 22:44 03
Postitas pritsung
oleks vaja teada kus sis asub e34ja välistemperatuuri andur, kui seda küljes pole mida siss compu näitab, on keegi sellega tegelenud=???
ette tänades ootan vastust...

Postitatud: 05.10.2004 23:02 27
Postitas Kristjan_K
kui ma nüüd väga valesti ei mäleta siis see oli kuskil kaassõitja poolse esitule ligiduses. keegi vb täpsustab

Postitatud: 05.10.2004 23:24 01
Postitas truumu
juhi pool, uduka kõrval oleva auguga plastkaane taga

Postitatud: 05.10.2004 23:30 42
Postitas truumu
ma võin muidugi ka puusse panna :roll:

Postitatud: 06.10.2004 00:22 01
Postitas Kristjan_K
priitv8, kus sa oled kui sind vaja on?

Postitatud: 06.10.2004 00:28 49
Postitas piloot
truumu kirjutas:juhi pool, uduka kõrval oleva auguga plastkaane taga
sealsamas jah

Postitatud: 06.10.2004 11:13 31
Postitas priitv8
See kell ma juba magan :lol:
Aga jah, ilma andurita on õues kogu aeg -37 kraadi.

Postitatud: 06.10.2004 12:13 30
Postitas Charly
truumu kirjutas:juhi pool, uduka kõrval oleva auguga plastkaane taga
võib ka kõrvalistuja pool olla samas kohas

Postitatud: 06.10.2004 13:59 23
Postitas Kristo_P
Mina ei tea mis jama on krt.. proovisin mitut andurit kuid ikka -30 :S Ei tea ,mis jama on ,siis proovisin juhtmeid uuesti ühendada üks tundus kuidagi kahtlane.. ikka ei aidanud -mõistus otsas , kuid temperatuuri tahaks näha :)

Postitatud: 06.10.2004 15:21 31
Postitas priitv8
Kristo_P kirjutas:Mina ei tea mis jama on krt.. proovisin mitut andurit kuid ikka -30 :S Ei tea ,mis jama on ,siis proovisin juhtmeid uuesti ühendada üks tundus kuidagi kahtlane.. ikka ei aidanud -mõistus otsas , kuid temperatuuri tahaks näha :)
See võtab aega. Ja mittetöötava mootoriga veel eriti kaua, sest ta integreerib ajas ja seisva mootori korral väga pika konstandiga, väidetavalt selleks, et mootorist õhkuv soojus teda kohe troopika suunas jooksu ei ajaks.

Postitatud: 06.10.2004 16:53 19
Postitas Tarvo
Kusjuures, kui töötab, siis isegi enam-vähem õigeid numbreid näitab.

Postitatud: 06.10.2004 17:56 16
Postitas pritsung
ei tea palju selle anduri eest küsivad, mul näitab ka -37 kraadi, ju pole teda siss küljes.....

Postitatud: 07.10.2004 11:27 21
Postitas Kristo_P
pritsung kirjutas:ei tea palju selle anduri eest küsivad, mul näitab ka -37 kraadi, ju pole teda siss küljes.....
UM's 370 -eek romulast peaks vast 100-150'ga hakkama saama:)

Postitatud: 07.10.2004 12:03 10
Postitas Ailer
Ei pruugi näidata koguaeg -37 mul näiteks näitas -30 ja talvel kui lumi läks juhtmeümber siis kohati isegi -18. :roll:

Postitatud: 07.10.2004 20:29 58
Postitas Silver_S
Nende anduritega vist on nii, et seitsmestel on ta kõrvalistuja pool, ja viiestel juhipool. võin ka eksida, aga oma kogemusest nii on olnud!
Ps. Minu 87a 730 temp muutus küll väga kiiresti ja tõsi oli ka see et kui kuskile parkida siis temp kiirelt tõusis (ilmselt siis mootorist tuleva soojuse tõttu) ei teagi milles kala oli.

Postitatud: 08.10.2004 03:31 17
Postitas Kristo_P
priitv8 kirjutas:
Kristo_P kirjutas:Mina ei tea mis jama on krt.. proovisin mitut andurit kuid ikka -30 :S Ei tea ,mis jama on ,siis proovisin juhtmeid uuesti ühendada üks tundus kuidagi kahtlane.. ikka ei aidanud -mõistus otsas , kuid temperatuuri tahaks näha :)
See võtab aega. Ja mittetöötava mootoriga veel eriti kaua, sest ta integreerib ajas ja seisva mootori korral väga pika konstandiga, väidetavalt selleks, et mootorist õhkuv soojus teda kohe troopika suunas jooksu ei ajaks.
Siis on lootust tööle saada:) Aga mootori peaks soojaks siis sõitma? Et veenduda kas üks või teine andur opn töökorras ,sest külma mootoriga ei saanud sotti kumb töötab ja kumb katki :?

Postitatud: 08.10.2004 08:44 01
Postitas Olts
Mul näitab küll suht täpselt ja seda sõltumata sellest mis ilm on, kas mootor töötab ja on ta soe või külm. Suvel Saaremaale sõites mõtlesin ka, et näitab aiateibaid, kui sõitu alustades oli 19,5 ja kohale jõudes 26,5, aga autost väljudes oli selge, et ilm ongi niipalju muutund :)

Postitatud: 08.10.2004 10:53 31
Postitas priitv8
Kristo_P kirjutas:Siis on lootust tööle saada:) Aga mootori peaks soojaks siis sõitma? Et veenduda kas üks või teine andur opn töökorras ,sest külma mootoriga ei saanud sotti kumb töötab ja kumb katki :?
Ei mootorit ei pea soojaks sõitma, aga ma olen nii aru saanud, et kui süüde on väljas, reageerib OBC IV (III-l vist isegi pole seda viivitust) temperatuurimuutustele aeglasemalt.
Kui ma endal garaažis anduri tagasi ühendasin, siis võttis ikka mitu tundi enne, kui ta reaalse toatemperatuurini jõudis.