1. leht 1-st

Re: e39 tõmbab aku tühjaks!

Postitatud: 19.10.2009 20:11 16
Postitas strob
mul tömbas ka tel akut tühjaks koguaeg.

Re: e39 tõmbab aku tühjaks!

Postitatud: 19.10.2009 20:26 59
Postitas rauli
Tekkis küsimus nende pagassis asuvate kaitsemte üle ka, et kuidas see järjekord paika pandud on. Lihtsalt järjest ülevalt alla v vastupidi? Et loen sealt siseküljelt kaitsme ning siis vaatan mitmes see järjekorras on?
EI suutnud ise leida, et kaitsmepesas mingeid nr kirjas oleks v on?
Ning mis kaitse on 12, telefon ongi?

Re: e39 tõmbab aku tühjaks!

Postitatud: 19.10.2009 20:54 02
Postitas TiitR
rauli kirjutas:Tekkis küsimus nende pagassis asuvate kaitsemte üle ka, et kuidas see järjekord paika pandud on. Lihtsalt järjest ülevalt alla v vastupidi? Et loen sealt siseküljelt kaitsme ning siis vaatan mitmes see järjekorras on?
EI suutnud ise leida, et kaitsmepesas mingeid nr kirjas oleks v on?
Ning mis kaitse on 12, telefon ongi?
No nr. 12 (loed ju ikka vasakult paremale) ongi telefoni oma. Minu auto puhul järgi proovitud ja aku enam tühjaks ei jooksnud.

Re: e39 tõmbab aku tühjaks!

Postitatud: 19.10.2009 21:12 29
Postitas rauli
Jah, panin ise lampi, mõtlesingi seda, et vasakult paremale ikka.
Tõmban täna õhtul välja, eks annab hommikul tunda, tänud ette igaljuhul!

Re: e39 tõmbab aku tühjaks!

Postitatud: 20.10.2009 07:07 57
Postitas lynx
rauli kirjutas:Kus üldse asuvad e39 kaitsmed?
Pagassis? Pardekas ning veel ksukil?
kellelgi mingit joonist pole, et kus, mis on?
Ning, kuidas saab mõõta kodutestriga voolutarbimist?
Saan aru, et testris tuleb keerata amprite peale, kuid kuhu tuleb see ühendada? Sest tavatester kannatab ainult 10A pinget ju, ehk siis otse aku külge ma seda ühendada ei saa! Krt koolis füüsika polnud ka kõige tugevam!
Olen Igasuguse abi eest väga tänulik!
Võtad akul "pluss" juhtme maha ja ühendad testeri aku ja plusskaabli vahele, siis saad tarbimise teada!

Re: e39 tõmbab aku tühjaks!

Postitatud: 20.10.2009 07:53 39
Postitas Trionic
Sellega tasuks väga ettevaatlik olla."Kodutestrid" on tavaliselt 3.A.(mõned ka 10.A.) max.voolutugevuse mõõtmiseks.Ühendusmomendil,kui ka kõik tarbijad tagant ära on,tahavad need mitmed-kümned moodulid,mis auto küljes on ka hetkeliselt kokku mitmeid-kümneid ampreid eneste "elustamiseks".
Tester ei pruugi seda üle elada.