E34 salongisoojendus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ei ole ju E34-l enam tooreklappi! On elektrooniline sissepritse. See voolik on lihtsalt seguklapi soojendus et talvel ära ei jäätuks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas nokkel »

Mitmeid mõtteid siis jälle tulnud. No minu 525 on selline nagu sellel 325 pildil??? See pilt mis näitab E34, ei ole teps see mida ma kapoti alt näen.
Ja mida ei ole, on see deem pump . Ilmad on ka sellised - 20...täpselt hea on mulistada ja nokitseda, silmad vesised ja nina tatine.
Olen nüüd nii ja naa mõelnud... Variante on mitu:
Veaotsing näeb välja ilmselt nii:
Need klappide alused peenikesed traadid (krt vool tuli nagu peale, mõõtsin indikaatoriga)
veepump


...ja siis viin UM-i :lol:
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

Sorry. Millegipärast oli karbus silma ees. Kui pritse siis ei ole jah toorest kuid kui karbus, siis peaks olema ja diislil peaks kah toore reziim olemas olema. Ainult, et diislil keeratakse pump varaseks.
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Soendaks vana teema üles, kuna ilmad lähevad külmaks. Enda 525'l (ilma kondita) sama jama, et seistes sooja õhku ei tule. Mootori temp on normis, jahutusvedelikku on, sõites tuleb ilusti kuuma õhku. Kas keegi sai endal vahepeal asja korda?
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Postitus Postitas erx »

kevadel nagu pump sai vahetatud, siis õhutatud ka, ja tundus nagu ok, aga nüüd külmaga täpselt sama lugu jälle, hakkab juba suht vihaseks ajama, keegi võiks näiteks pakkuda teenust sellist mis selle probleemi lõplikult lahendaks, oleks nõus lausa mingi summa välja käima selle eest...
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

mul pump kevadel vahetatud. termostaat paistab korras olevat, kuna mootor läheb ilusti soojaks ja nagu kõik OK. aga just seistes-tühikäigul hakkab külma õhku puhuma.
Kasutaja avatar
mätas
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 04.07.2004 11:32 40
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mätas »

Kas keegi pole seda pumpa positsioon 1 lisada proovinud? Samas, äkki võtta kasutusele see kangem termostaat 92 kraadine.
Lauri_T
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 24.10.2005 17:02 03
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Lauri_T »

Sama mure ka minul. Nimelt võtab hommikul kolm kilomeetrit tööleminekut aega ca 15-20 minutit, kuna esimesed 10 mintti ei kannata autosse istuda ja väljas palju soojem (auto käib ikka). Kui mootori temp. näidik hakkab liikuma juba poole peale, tuleb salongist ikka aint jäist õhku. Kui seadistan regulli hoovastikud nii, et puhuks vaid aknale (kolmest hoovast ülemine paremalpool asendis, alumised kaks vasakul ääres), siis on vaikselt tunda, et hakkab ka leigemat õhku liikuma. Nii kui päästan teise hoova, hakkab puhuma külma õhku. Keskmised õhutusavad on kinni ja neid ei kannata lahti teha ka sõites. Kui auto moto soe ja ka nati peenestada, hakkab ka sooja tulema ja siis kohe liiga palju... samas kui tühikäigul kohapeal seisan tuleb jällegi jahedat. Valasin ka pool liitrit vedelikku juurde ja tegin ka korraliku õhutuse, kuid ei miskit. Autoks siis 91a E34. Nädalavahetusel proovin ühendada voolikud otse (mitte läbi el.veepumba) ning kui ka see ei aita, siis mõistus otsas. Termostaat kontrollitud ja OK.
Oli kord BMW
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

isegi seisan selle pumba häda ees, et ei tule pidevalt, kui kohapeal korra pöördeid anda siis jälle tuleb kenasti sooja/kuuma :)
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Ju see tüübi viga :evil: Peab vist ikka selle lisapumba vahele aretama.Muide mingis vene foorumis lugesin,et vend pani Gazell-il oleva tühikäigul tsirkulatsiooni parandava pumba bemarile ja jäi väga rahule.
'90 E34 M50B25
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Salongi radikas võib ju ka tiba umbes/katlakivi täis olla. Pöördes lihtsalt surutakse tugevamalt jahutusvedeliku läbi. Radikas maha sodi välja raputada, võib ka mõnda keemiat kasutada nt. katlakivieemaldajat. NB! kui on kasutatud lekkepeatajat siis ka tavaliselt enam hästi sooja ei tule.
Kasutaja avatar
sepp
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 02.02.2005 12:10 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sepp »

Nujah..mul kah sama jama aga ei leidnud siit kah lahendust et ksut tuleks otsida või milles võiks siis jama...aidake targad...hommikuti päris kylm juba:(
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Lauri_T
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 24.10.2005 17:02 03
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Lauri_T »

Mina laidsin esialgu lahenduse... tõusen hommikuti 10 mintsa varem ja jõuan sooja autoga ilusti õigeks ajaks tööle :lol: Aga jah mingi koterman seal on, millest mina jagu ei saa... Sooja saan ainult siis kui kogu õhk esiklaasile puhub ja salongi regul. mõlemad kinnises asendis.
Oli kord BMW
Kasutaja avatar
Muhvi
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 19.09.2005 11:07 14

Postitus Postitas Muhvi »

aga kas viga ei või olla üldse elektroonikas?
ma küll ei ole kindel kas teie varjantidel töötab soendus samamoodi aga kui töötab siis on see süsteem ikka vähe peenem kui lihtsalt nupureostaat juhe ja el kraanid...
panen ühe postituse siia teisest teemast
Muhvi kirjutas:
Lauri86 kirjutas:Vabandan, mul seal kõrval mingi muu "jubin", kuid seda summerit tõepoolest polnud, huvitav kas juhtmed on seal juba olemas?
sry, OT
see muu jubin mõõdab sul salongi temperatuuuri ja kõrvalistuja jala juures peaks olema samasugune jubin...

tarvis on seda sellepärast, et see nupp millest keerad tempi on elektriline ja sooja "vee" kraani juhitakse läbi andrite nagu uutel autodel on kliimaautomaatik, paned paika tempi ja auto ise reguleerib sooja või külma. antud juhul reguleerib see vana bmw ainult sooja kuna konti pole sellega ühendatud...
katseta: pane (töösooja mootoriga) temp näiteks 22 kraadi peale, nüüd sule kangist jalgadele puhuv õhk(andurid ei saa enam tuleva õhu soojust mõõta) ja oota nats, kohe peaks auto hakkama ise soojemat õhku sulle salongi puhuma.
uurige äkki on probleem seal elektris kuskil...
530D
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

annoying kirjutas:...sama jama, et seistes sooja õhku ei tule. Mootori temp on normis, jahutusvedelikku on, sõites tuleb ilusti kuuma õhku. Kas keegi sai endal vahepeal asja korda?
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mina arvan,et siiski veepumo, läheb kuulõpus mul see vahetusse ja peaks tiptop olema.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

minul oli peaaegu sarnane probleem , et kui kohapeale seisma jäin siis tuli jahedat.
Aga minul oli see tingitud sellest et veepumba vahelt tilkus jahutusvedelik välja ja siis pidevalt oli tase madal.

Kui peale valasin siis oli kõik ok.

Nüüd peale veepumba vahetust töötab kõik laitmatult ja sooja puhub täpselt niipalju kui nupust peale keeran.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
drey
Huviline
Postitusi: 382
Liitunud: 12.10.2005 00:15 40
Asukoht: Türi

Postitus Postitas drey »

hm, mul selline jama et kui panen soojenduse p6hja( siis nagu saunas olemise tunne hakkab ) siis on aknad normaalsed aga kui panen nats külma peale siis lööb kohe uduseks :S
Siiamaani pole ära jaganud neid meetoteid....siiamaani kas nagu saun v6i klaasid udused ( joond ple s6ites :cool: )
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Äkki salongiõhufilter omadega puu taga...
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Salongis niiskus, uuri välja kust see sinna satub. Vaata, katsu käega nt põrandavaipa mattide alt.
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Mul autol viga ikka küljes ja suuremate miinus kraadidega on asi ikka eriti hull. Kui tühikäigul mootor soojaks lasta liigub temp. näidik poolepeale, kui sõita 5nda käiguga ca 90-100 siis langeb umbes veerandile või isegi allapoole, seda siis kui väljas alla -3. **** kas tõesti termostaat? Jahutusvedelikku on ilusti ja ka ei kao kuskile.
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

julgen pakkuda et termostaat jah, sest kuidas muudmoodi seletada temp. langust suuremal kiirusel, kuigi tühikäigul on temp. normis.
320d `02
Kasutaja avatar
Roger10
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 23.06.2003 08:57 57
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Roger10 »

kindlasti termo sest mul sama jama ja homme vahetusse sellega - vähemalt Valdek arvas nii. 100% saad homme kui vaja sest siis läheb tööks ja õhtul saab juba teada!
525dt touring 93a
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Aga kui mootor tühikäigul põksub ja termostaat tuksis on, peaks ju temp. samuti veerandipeal olema, kuna jahtusvedelik peaks ju siis kohe läbi suureringi käima hakkama ja sellisel juhul ei tohiks mootor ka eriti soojaks minna? Aga mul läheb mootor ilusti soojaks ja suht kiiresti ka, nagu peab. Ja kui 2000 ja natuke peale pööretega ca 90 sõita, ning samas temp. näidik veerandipeal on tuleb salongi leiget õhku, kui tühikäigul temp. poolepeal on, tuleb täiesti jäist.
Weix
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 29.05.2005 18:35 27
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Weix »

Mul selline jama, et soojaks läheb normaalselt aga esiklaasile juhipoolele, umbes silmade kõrgusele jääb suur udulaik, mis kohe kuidagi ära ei kao. Kuigi auto ammu soe ja teised aknad kõik puhtad, siis see laik püsib kangekaelselt seni, kuni ükskord ta paberiga ära pühid :roll: . Et mis jama see selline on ?
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Weix kirjutas:Mul selline jama, et soojaks läheb normaalselt aga esiklaasile juhipoolele, umbes silmade kõrgusele jääb suur udulaik, mis kohe kuidagi ära ei kao. Kuigi auto ammu soe ja teised aknad kõik puhtad, siis see laik püsib kangekaelselt seni, kuni ükskord ta paberiga ära pühid :roll: . Et mis jama see selline on ?
loe siit ka:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7947
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Postitus Postitas erx »

nii, soojamure murtud - UM's korralikult õhutati ära, ei viitsinud ise nakerdama enam hakata, ja soeneb igal ajal autosalong ilusti jälle, ma aru ainult ei saa kustkohast poole aastaga see õhk sinna sisse jälle tuli
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Sain endal ka asja paremaks, õhutasin ja lisasin natuke jahutusvedelikku ja nüüd tuleb sooja ka tühikäigul, aga temp jääb ikkka liiga madalale, ju siis tuleb termostaat ka ettevõtta.
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Tervitus.

Sai kah mingi aeg tagasi õhutatud, nina ilusti taevapoole,kuid tulemus 0.
Kirjutasin ennist- mingis vene foorumis lugesin,et vend pani Gazell-il oleva tühikäigul tsirkulatsiooni parandava pumba bemarile ja jäi väga rahule).Sai siis kah pump muretsetud MADE IN CCCP.Proovin minagi seda varianti,kui aega ja viitsimist on. :)
'90 E34 M50B25
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Terv
Mis selle "ninapüsti" õhutamise point on, või mis kasu? Sry kui kuskil juba vastus olemas on.
Vasta