V8 kütusepumba toite anomaalia
Postitatud: 22.01.2010 19:31 44
Kuna vahepeal foorumi pikalt maas, siis olen iseseisvalt sellega maadelnud ja bimmerforums-ist ja bimmerwerkzist uurinud, kuid teada pole ikka saanud, mis sellega siis tegelikult on.
Tegemist siis 540ia E34 93a.
Lugu siis kõikidel 530 ja 540 ja ka minul selline: Auto sureb sõidu ajal lihtsalt ära. Probleemiks see, et toide ei jõua releest kaitsmeni nr 23. Uurisin oma auto pealt asja ja releest läheb toitejuhe (roheline/lilla) ajuni, sealt hargneb 2-ks väikseks roheliseks ja siis lähevad mõlemad otsad ajju. Nagu ma aru saan, lülitab aju ka relee massi sisse, ehk kui väntvõlli andur saab aru, et mootor käib ringi, siis antakse küttepumba releele "-" Ehk sellega peaks väntvõlli anduri osa selles loos lõppema. Netimanualides öeldakse, et väntvõlli anduri takistus peaks olema 1280 oomi, kuid mingid kataloogid näitavad 635 oomi. Minu andur näitab üldse 1345oomi. Ma saan aru, et kui väntvõlli andur läbi on, siis ei tohiks auto käima ka minna, kuid kui vedasin omale pumbale otse akult "+", siis saan ilusti ringi sõita ja auto mootor töötab kenasti. Mind huvitab, miks ei lähe toide läbi aju kaitsme peale? Pean omale uue DME sebima? See aga tähendaks, et pean testimiseks selle ka ümber programmeerida laskma, et EWS selle ära tunneks?
Proovisin ka nii, et jätan aju vahele ja vedasin juhtme releest kaitse nr 23 peale, kuid sellise süsteemiga auto samuti ei käivitu, samas pump nagu töötas. Ehk kellelgi selle kohta täpsemat informatsiooni mida tegema peaks? Ning kas diagnostika näitab ära ka sellise vea, kui ajus näiteks küttepumba voolu läbi ei lasta?
Tegemist siis 540ia E34 93a.
Lugu siis kõikidel 530 ja 540 ja ka minul selline: Auto sureb sõidu ajal lihtsalt ära. Probleemiks see, et toide ei jõua releest kaitsmeni nr 23. Uurisin oma auto pealt asja ja releest läheb toitejuhe (roheline/lilla) ajuni, sealt hargneb 2-ks väikseks roheliseks ja siis lähevad mõlemad otsad ajju. Nagu ma aru saan, lülitab aju ka relee massi sisse, ehk kui väntvõlli andur saab aru, et mootor käib ringi, siis antakse küttepumba releele "-" Ehk sellega peaks väntvõlli anduri osa selles loos lõppema. Netimanualides öeldakse, et väntvõlli anduri takistus peaks olema 1280 oomi, kuid mingid kataloogid näitavad 635 oomi. Minu andur näitab üldse 1345oomi. Ma saan aru, et kui väntvõlli andur läbi on, siis ei tohiks auto käima ka minna, kuid kui vedasin omale pumbale otse akult "+", siis saan ilusti ringi sõita ja auto mootor töötab kenasti. Mind huvitab, miks ei lähe toide läbi aju kaitsme peale? Pean omale uue DME sebima? See aga tähendaks, et pean testimiseks selle ka ümber programmeerida laskma, et EWS selle ära tunneks?
Proovisin ka nii, et jätan aju vahele ja vedasin juhtme releest kaitse nr 23 peale, kuid sellise süsteemiga auto samuti ei käivitu, samas pump nagu töötas. Ehk kellelgi selle kohta täpsemat informatsiooni mida tegema peaks? Ning kas diagnostika näitab ära ka sellise vea, kui ajus näiteks küttepumba voolu läbi ei lasta?