1. leht 1-st

e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 22.02.2010 22:41 07
Postitas akstuning
524 td automaat kast on külmast peast kohapealt suht võimetu aga ku sõitma saan siis läheb küll kui põõre üle 1500 läheb.järsku keegi tab mida teha annaks.

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 22.02.2010 23:08 40
Postitas jõmmu4
Pakun,et tuleks ära vahetada filter ja õli.Aga see on ainult oletus.

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 23.02.2010 11:16 39
Postitas tramtram
kas 1. käik ja tagumine käik peavad olema võrdsed (muidugi eri suunda:) ) ?

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 23.02.2010 12:15 45
Postitas SirWilliam
Mul on samuti uimane :(
Aga tagurpidi liigub normaalselt, filter ja õli vahetatud.
Kuna mul pillub aeg-alat avarii reziimi siis proovin diagnostikas käia :)

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 23.02.2010 19:51 25
Postitas akstuning
diislijoodik kirjutas:Proovi 1.-ga ja tagurpidi, kui vahet pole, siis uuri, mis mootoril viga. Kast ise autot edasi ei vea!
no aga kui põõre läheb mingi 1500 tuleb jõud taha ja läheb.lihtsalt põõre tõuseb ilgelt uimaselt ja se on ni edaspidi kui ka tagurpidi kas saab olla mingi aju probleem.või turbiin kastis ni sodi täis ei ei jaksa seda vedada ?

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 23.02.2010 20:10 24
Postitas Alari.
mul olid sümtomid e39sal samad kui väljas oli üle -20 kraadi!Pakun,et piisaks õlifiltri ja õli vahetusest!Vana õli oma elu ära eland!

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 23.02.2010 20:16 14
Postitas akstuning
õli ja filter vahetatud .külmast peast hullem soojast läheb patemaks aga jama ikka kui ristmikult lähed ja uimerdad ja siis veits ajapärast hakkab minema .

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 00:46 22
Postitas akstuning
diislijoodik kirjutas:
akstuning kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Proovi 1.-ga ja tagurpidi, kui vahet pole, siis uuri, mis mootoril viga. Kast ise autot edasi ei vea!
no aga kui põõre läheb mingi 1500 tuleb jõud taha ja läheb.lihtsalt põõre tõuseb ilgelt uimaselt ja se on ni edaspidi kui ka tagurpidi kas saab olla mingi aju probleem.või turbiin kastis ni sodi täis ei ei jaksa seda vedada ?
Kasuta kirjavahemärke ja väldi võimalusel kirjavigu ehk austa teisi.

Antud vea puhul on mootori viga.
Ja mis mootoril viga on ja mis tegema peab?

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 17:41 32
Postitas sander k
Kohvi on.
Külmast peast surved madalad, soojast peast metall paisub ja surved lähevad paremaks.

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 18:51 44
Postitas 524tda
pole ta kohvi midagi,pumbakaant peab liigutama,ehk siis rohkem kütust peale andma.mul oli sama jama.kui kaant liigutasin läks kõik normi.oli sama auto atm kastiga.

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 20:18 54
Postitas akstuning
524tda kirjutas:pole ta kohvi midagi,pumbakaant peab liigutama,ehk siis rohkem kütust peale andma.mul oli sama jama.kui kaant liigutasin läks kõik normi.oli sama auto atm kastiga.
sa mõtled selle pumba kaane all seda detaili kuhu lähvad juhtmed sisse ?

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 20:45 20
Postitas 524tda
ei pumbakaant ennast natuke salongi suunas,umbes 0,5 mm-1mm
kaan on ise nelja poldiga,lased natuke lõdvemaks ja koputad salongi poole.

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 21:41 38
Postitas akstuning
524tda kirjutas:ei pumbakaant ennast natuke salongi suunas,umbes 0,5 mm-1mm
kaan on ise nelja poldiga,lased natuke lõdvemaks ja koputad salongi poole.
homme proovin ära ja annan teada.

Re: e 34 automaatkast külmalt kohapealt minek ilgelt uimane!!

Postitatud: 24.02.2010 22:51 57
Postitas eero
Kuno ilmselt teab paremini, aga kui palju sõltub sellest, mis õli kastis on? Kas mingi odav mineraalvedelik, mis külmaga ei voola ei pidurda hoogu?

Kas siin ei ole vahet vahel kas on mingi paarikümne kroonine dexron II või pool/täissünt ATF?
Manuaalkastidki on tundlikud külmade ilmadega õli viskoossusstabiilsusele ja kang käib raskemalt kui suva odav solk sees on.