1) Kas on tõsi, et osadel lõpuaastate E34'del on diffrilukk ja eraldi lüliti selle jaoks keskkonsoolis?
2) Kui tavaline differ kinni keevitada, siis kas suvel asfaldi peal on väga võimatu sõita?
Diffrilukk
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Diffrilukk
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: Diffrilukk
1) Ei ole
2) Talvel veelgi hullem. Ki ainult driftimieks rajal
Ära areta jalgratast...osta LSD differ või kui raha rohke quife
2) Talvel veelgi hullem. Ki ainult driftimieks rajal
Ära areta jalgratast...osta LSD differ või kui raha rohke quife
F31 320d M Performance
Re: Diffrilukk
Quaife hetke hind seal 14-15k kandis üksikuna tellides, osad R6 versioonid odavamad. Majandustõusu eelsel ajal kus paljud endale uut autot lubada ei saa, on tegelikult hea plaan oma vanast paremaks teha. Arvestades auto hinda, pole e34 jaoks vist uut ATB/LS diffrit mõttekas osta. Ilmselt mõni kasutatud LSD tema kõige mõistlikum.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: Diffrilukk
irw@majandustõusu eelne aeg . Selle quaife'ga on nii, et pane mõni tuhat juurde ja saad terve mu auto omale. Seega ei tule kõne alla. Kuidasmoodi see LSD tööpõhimõte on? Iga kord, kui üks ratas pöörleb kiiremini kui teine, libistatakse mingit mitmekettalist sidurit? Seega see sidur ära ei kulu kiiresti?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: Diffrilukk
Kulub vastavalt tallamisele. Umbes nagu käigukasti sidur kulub. Corvette esinduses lappinud tegelane näiteks teadis rääkida, et suht tihti jõudsid LSD'd remonti aga need on vastavad masinad ka muidugi.HannesT kirjutas:Seega see sidur ära ei kulu kiiresti?
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i