1. leht 1-st

Diffrilukk

Postitatud: 28.02.2010 23:17 36
Postitas HannesT
1) Kas on tõsi, et osadel lõpuaastate E34'del on diffrilukk ja eraldi lüliti selle jaoks keskkonsoolis?
2) Kui tavaline differ kinni keevitada, siis kas suvel asfaldi peal on väga võimatu sõita?

Re: Diffrilukk

Postitatud: 01.03.2010 07:08 56
Postitas Slava_323
1) Ei ole
2) Talvel veelgi hullem. Ki ainult driftimieks rajal ;)
Ära areta jalgratast...osta LSD differ või kui raha rohke quife :!:

Re: Diffrilukk

Postitatud: 01.03.2010 10:37 20
Postitas Ultron
Quaife hetke hind seal 14-15k kandis üksikuna tellides, osad R6 versioonid odavamad. Majandustõusu eelsel ajal kus paljud endale uut autot lubada ei saa, on tegelikult hea plaan oma vanast paremaks teha. Arvestades auto hinda, pole e34 jaoks vist uut ATB/LS diffrit mõttekas osta. Ilmselt mõni kasutatud LSD tema kõige mõistlikum.

Re: Diffrilukk

Postitatud: 01.03.2010 11:42 09
Postitas HannesT
irw@majandustõusu eelne aeg :D . Selle quaife'ga on nii, et pane mõni tuhat juurde ja saad terve mu auto omale. Seega ei tule kõne alla. Kuidasmoodi see LSD tööpõhimõte on? Iga kord, kui üks ratas pöörleb kiiremini kui teine, libistatakse mingit mitmekettalist sidurit? Seega see sidur ära ei kulu kiiresti?

Re: Diffrilukk

Postitatud: 01.03.2010 14:04 35
Postitas Ultron
HannesT kirjutas:Seega see sidur ära ei kulu kiiresti?
Kulub vastavalt tallamisele. Umbes nagu käigukasti sidur kulub. Corvette esinduses lappinud tegelane näiteks teadis rääkida, et suht tihti jõudsid LSD'd remonti aga need on vastavad masinad ka muidugi.