1. leht 1-st

E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 08.03.2010 18:50 29
Postitas luts
Sai siis täna oma auto ära müüdud ja uuel omanikul juhtus selline asi,et kohalt kiirendades viskab D -lt N-le!
Millest selline käitumine käigukastilt?
Kas diagnostikas võiks seda viga võib ka mälust välja lugeda?
Minul nagu pole sellist asja kordagi ette tulnud,muidu poleks julenud ära müüagi!
Kas äkki võib olla viga mõnes mootori padjas,et mootor liigub ning liigutabki hoova neutraalile?
Peaks auto tagasi võtma ja üle vaatama.

Käiguvahetus oli muidu sõites ühtlane ja rahulik!

Silver

Re: E39 steptronic viskab kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 09.03.2010 07:53 17
Postitas luts
Ma siiski arvan et käiguvahetus hoob lükkub neutraalile,kuna ostja jutust sain aru et käega kinni hoides ei viska ja rahulikult sõites üldse pole probleemi!Just äkiliselt kiirendades teeb nii!

Re: E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 09.03.2010 12:26 54
Postitas luts
diislijoodik kirjutas:"ma siiski arvan" -stilis veakirjeldusele pole mõtet aega raisata. Tee selgeks, mis täpselt toimub. Siin märgin ära, et juba 2 posti on suht huina-muinad, ma ei garanteeri, et ma rohkem viitsin kaasa mõelda.

Kui padjad on katki, siis need tuleb üle vaadata ja vajadusel ära vahetada, siis heietada sel teemal pole mõtet. Kontrollida tuleks ka käiguvalitsa trossi seadet, et N ja D asendis oleks valits positsiooni keskel ja vajadusel kasti hoova juurest ringi seada.
Kuna auto pole enam minu käes,siis sellepärast on kirjutatud "ma siiski arvan"!
Uurisin uuelt omanikult ja enam ei arva vaid tean!

Kas tõesti on raske välja lugeda(isegi ridade vahelt),et käigulülitus hoob liigub kiirendus hetkel D-lt(DRIVE) N-le(NEUTRAALILE!
Selge see,et mootori padja korrasolek tuleb ennam kindlaks teha,teen seda umbes 2 tunni pärast(kui reserveeritud aeg minuni jõuab)!
Miks ma siin "huina muinatan ",eks ikka sellepärast,et äkki on kellelgi olnud sama mure ja teab milles oli tema autol probleem!

Kuidas või kus ma saaksin selle käiguvalitsa positsiooni õigsuses veenduda vajadusel ringi seada?

Aitäh Diislijoodik,et ainukesena püüad aidata aga ära mine närvi

Re: E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 09.03.2010 18:58 49
Postitas rt23
Pakuks ka kasti või mootori patju esimese hooga. Kui need terved oskab edasi mõelda.
Neutraali ja draivi vahel liigub kang ise suht lihtsalt ja kergelt.

Re: E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 09.03.2010 23:23 23
Postitas markoism
vaata trossi endal oli viga kunagi selles

Re: E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 10.03.2010 11:16 56
Postitas luts
Nii,hetkel juba kõik korras aga tänud kes püüdsid aidata!

Vigadest siis niipalju,et algul sai avastatud katkine parempoolne mootoripadi ja ära vahetatud!
Viga aga sellest ära terviklikult ei kadunud,viskas ikka kurvis kiirendades käiguvalitsa neutraalile.
Sai siis UM-st abi palutud ja täna hommikul seal siis avastati,et põhjakatte kronstein oli liiga käiguvahetustrossi lähedale paindunud !
Painutati nats ja OK!

Re: E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 03.04.2010 18:47 53
Postitas armani82
täna hakkas automaatkast sama jäma tegema, et kiirendusel liigub hoob e. käigukang N- asendisse. Samas kui käigukang on asendis ds e. "sport", siis ei viska N-asendisse.
autoks 530dt 2000a. 142kw touring steptronic,

Igaljuhul praeguseks suur abi teemast,
kiiremaskorras lasen mootori padjad ära vahetada ja siis selgub kas probleem on mootori patjades,
kui vahetatud siis annan ka siia teada.

Re: E39 steptronic lükkab hoova kohalt kiirendades neutraalile!?

Postitatud: 03.04.2010 23:15 39
Postitas luts
armani82 kirjutas:täna hakkas automaatkast sama jäma tegema, et kiirendusel liigub hoob e. käigukang N- asendisse. Samas kui käigukang on asendis ds e. "sport", siis ei viska N-asendisse.
autoks 530dt 2000a. 142kw touring steptronic,

Igaljuhul praeguseks suur abi teemast,
kiiremaskorras lasen mootori padjad ära vahetada ja siis selgub kas probleem on mootori patjades,
kui vahetatud siis annan ka siia teada.
Põhiviga oli ikka selles kasti kõrval asetsevas põhjakatte kinnitusjalas mis jäi liiga lähedale hoovastikule!