750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
propeller
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 14.09.2009 10:48 08
Asukoht: Tallinn

750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas propeller »

probleem järgmine:masin seisis aasta,peale seda on tekkinud suur voolukadu kui süüde väljas.lõpetades sõidu,siis mõne tunni pärast enam ei käivitu.kui aku ots maha võtta läheb alati käima.kus soovitate vea otsimist alustada?

tänan
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas TimoA »

Kui sul on testerolemas, siis otsi autol kaitsmed üles.

Hakka ükshaaval välja kiskuma, ja pane tester vahele,muidugi siis kui sul süüdet enam sees ei ole.lihtsalt seisab. Kaitsme asemel topid testri vaheleja saad nõnna ampreid mõõta. Kui leiad et läbi miski kaitsme läheb vool,siis tõenäoliselt saad edasi vaatama hakata mille kaitse see on,siis peaks ka enamvähem teada saama mis asi sul nii palju voolu tarbib kui auto seisab.

Kuigi tundub et see peab päris suur amper olema mida ta seal kasutab, et paari tunni pärast enam ei saa käima aku pealt .
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas Trionic »

On ka variant,et akul mahtuvus kadunud,või laeb generaator ebapiisavalt.
52 72 989
jan.
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.04.2010 18:52 09

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas jan. »

mul nüüd sama häda. kuid otsisin vea ülesse ning see oli 20nda kaitsme all. tundus, et osaliselt oli signa seal all ning mingid sellised kirjad nagu standlüftung ja standheizung.
tester mõõdab mul kahjuks ainult mA, kuid sain niipalju teada, et nendelt otstel näitas ta mulle OL(overload) ja seda näitas ta akuklemmi pealt Samuti. kuid kui kaitset sees plnud, siis näitas 157mA.
martin1985
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 12.11.2008 10:18 18

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas martin1985 »

Tere

Mul ka mure aku tühjenemisega E32-ga '92. Sai otsitud siis vooluleket ja leidsin, et kaitse nr 20 tarbib kuskil 1,5A. nii kui järgi panen testri aku miinuse ja miinusjuhtme vahele nii hakkab kohe tööle kliima. midagi undab ja krutib klappe seal. selle ajal on tarbimine kuskil 3A kanti . kui undamine ja klappide liigutamine vait jääb siis näitab tester ikka 1,5A. uksed lukus proovisin seda kõike tehes. ja mis kõige imelikum, et see undamine ja klappide liigutamine kordub kuskil iga 4 minuti tagant. ja ampreid alla ei lähe kuidagi.
Kliima ju ei tohiks järgi jääda kui autol uksed lukus.

Oskab keegi aidata?KIIRE!
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas Martin740 »

need klapid peavadki seal undama. need sulguvad kui auto seisma jätad mõne aja järel hakkavad nad üks haaval sulguma ja just sellepärast ükshaaval et säästa akut. kui käima paned siis lendavad korraga kõik lahti.
need klapid peaks selleks olema et talvel külm tuppa ni kiiresti ei pääse kui kohapeal auto seisab.
Kes teab sellest paremini või ma eksin siis parandage..
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Kasutaja avatar
inzzz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
Asukoht: Märjamaa

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas inzzz »

Terv.

Minu e32 750il oli sama nali. Tarbimine oli pea 5A. Otsisin samamoodi testriga kus ja mis kõige rohkem voolu võtab. Lõpuks avastasin, et eelmise omaniku poolt oli tehtud maki taga mingi ühendus valesti (ilmselt tahtis nii et makil koguaeg särts peal oleks, mitte läbi võtme). Ja sellest tekkis mingine tagurpidi vooluring nii, et lükkas igasugused releed ja asjad järgi. Selline tunne nagu oleks süüde sees koguaeg aga armatuuris tuled ei põle. (akende lülitid põlesid 24/7) Peale seda kui juhtmed õigesti ühendasin oli tarbimine paugust 0,2A.
Edu otsimisel!

Inz
e61 535d 200kw


See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
exe
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 01.04.2010 00:21 47

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas exe »

Ma pole veel jõudnud endal kaitsmeid kontrollida aga mul mure selline ,et kui subwooferi ja võimu taha panen siis hakkavad tuled vilkuma,nii esi ,tagu kui ka kõik salongi tuled nagu ei jõuaks ära laadida või jääks voolu puudu.(Nii töötava kui seisva mootoriga).
Ennem võimu ja subwooferit oli mul selline jama ,et kui ilma töötava mootorita volume põhja keerasin lõi maki kustu ja siis jälle põlema nagu jääks voolu puudu ,hakkas normaalselt uuesti toimetama kui volume maha keerasin.Samuti oli üks probleem see ,et kui panin tuttava maki sisse siis kesklukk enam puldist ei töötanud ,kui tema maki tagant ära võtsin töötas kõik jälle ilusti.
Mul on mõistus otsas ,kas on kuskil lühis või jääb miinusest puudu seda ma ei tea.
Autoks on e32 730 138kw
Eks ma proovin need kaitsmed läbi kõik ükshaaval aga äkki keegi oskab nõu anda mis võib voolu süüa niimoodi või on tõesti kuskil lühis.
Kasutaja avatar
Heigo_K
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 14.09.2004 20:18 45
Peamine sõiduk: IL
Asukoht: Tallinn

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas Heigo_K »

exe kirjutas:Ma pole veel jõudnud endal kaitsmeid kontrollida aga mul mure selline ,et kui subwooferi ja võimu taha panen siis hakkavad tuled vilkuma,nii esi ,tagu kui ka kõik salongi tuled nagu ei jõuaks ära laadida või jääks voolu puudu.(Nii töötava kui seisva mootoriga).
Vool liiga n6rk.
Esimese asjana vaata yle yhendused, siis kaablid ja siis mine v6imsama aku/geneka peale.

Teema algatajale.
E34 jal olid samad sümptomid.
Põhjuseks vana ja riknenud aku.
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1877
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas vare271 »

exe kirjutas:Ma pole veel jõudnud endal kaitsmeid kontrollida aga mul mure selline ,et kui subwooferi ja võimu taha panen siis hakkavad tuled vilkuma,nii esi ,tagu kui ka kõik salongi tuled nagu ei jõuaks ära laadida või jääks voolu puudu.(Nii töötava kui seisva mootoriga).
Ennem võimu ja subwooferit oli mul selline jama ,et kui ilma töötava mootorita volume põhja keerasin lõi maki kustu ja siis jälle põlema nagu jääks voolu puudu ,hakkas normaalselt uuesti toimetama kui volume maha keerasin.Samuti oli üks probleem see ,et kui panin tuttava maki sisse siis kesklukk enam puldist ei töötanud ,kui tema maki tagant ära võtsin töötas kõik jälle ilusti.
Mul on mõistus otsas ,kas on kuskil lühis või jääb miinusest puudu seda ma ei tea.
Autoks on e32 730 138kw
Eks ma proovin need kaitsmed läbi kõik ükshaaval aga äkki keegi oskab nõu anda mis võib voolu süüa niimoodi või on tõesti kuskil lühis.

Pane võimule kondekas vahele ;) Endal ka tuled vilguvad.
Kasutaja avatar
Heigo_K
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 14.09.2004 20:18 45
Peamine sõiduk: IL
Asukoht: Tallinn

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas Heigo_K »

Kondekas on ullikestele mõeldud "müügitrikk" mis hakkab akut ja genekat koormama.

Asja iva peitub siiski korralikus kaabelduses, massis ja vooluallikas.

Eelmises autos oli 2x800w rms supakad sees.
Autoks väike mazda punn, millel akugi oli nutused 65 ah
Korrali kaabeldus ja kaablid, korralikud massid ning tulede vilkumine kadus.
Vahetatud sai ka geneka kaabel.

Kui õieti mäletan, siis antud "kompotile" kasutasin mina 20 ruudust kaablit.
exe
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 01.04.2010 00:21 47

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas exe »

Heigo_K kirjutas:Kondekas on ullikestele mõeldud "müügitrikk" mis hakkab akut ja genekat koormama.

Asja iva peitub siiski korralikus kaabelduses, massis ja vooluallikas.

Eelmises autos oli 2x800w rms supakad sees.
Autoks väike mazda punn, millel akugi oli nutused 65 ah
Korrali kaabeldus ja kaablid, korralikud massid ning tulede vilkumine kadus.
Vahetatud sai ka geneka kaabel.

Kui õieti mäletan, siis antud "kompotile" kasutasin mina 20 ruudust kaablit.
Ma lasin ühendada kõik inimese poolt kes asja mõistab, ta pani jämedad kaablid ja oli näha et teab kust võtta mass.
Asi on suht jama juba ja ma ei näe mõtet autot korda teha kui ma ei leia seda voolu jama.Genekas on korras(käisin kontrollis) ja vahest nagu on laadimine läheb ilusti käima kõik on super aga jällegi järgmine kord on mingi jama , no ei lae sõidu ajal siis jälle laeb. Tester näitas kah et laadimine toimub siis jälle ei toimu.
Ma ise kahtlustan et kuskil on mingi juhtme jama aga alustada kuskilt ei oska , ma arvan et vahepeal jõuab vool akule ja vahepeal mitte. Akusid on mul auto peal olnud juba 5-6 ,kolm neist tutikad ja teised 3 on kasutatud, iga akuga sama jama. Alguses seda jama minu arust ei olnud aga tekkis peale seda kui ma andsin tuttavale voolu ja tal oli kapoti all mõlemad klemmid massid vist.Ma tean et krokod hakkasid kärssama ja peale seda hakkas mul makk jupsima (siis polnud subakat ega woofrit) kohapeal kõvemaks keerasid lõi maki kustu ja siis uuesti põlema ,kui keerasid võimsust alla siis töötas normaalselt .ütleme kuskil 30 peal aga rohkem keerata ei saanud.Isegi kui ta laeb korralikult on tuledega mingi jama samuti mulle on öeldud ,et mul on massipuudus ,kuna kui ma mittetöötava mootoriga muusikat kuulan ja näiteks elektrilist istet liigutan siis tõmbab kõik salongi tuled/kompuutri tuled tumedamaks. Minu genekas peaks ära toitma ilusti supaka ja woofri, kondekal ma mõtet ei näe.
Kasutaja avatar
Heigo_K
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 14.09.2004 20:18 45
Peamine sõiduk: IL
Asukoht: Tallinn

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas Heigo_K »

No jäme kaabel ja jäme kaabel on eri mõiste.
Üks mõistab selle all tehase soovituslikku kaablit, teine mitte.
Tehase soovituslikkule kaablile võid teise sama palju otsa panna.
Ehk kui tehas soovitab 5ruudust kaablit, siis võid vabalt kasutada 10+ ruudust. Siis peaks hea olema.

See, et vahepeal laeb ja vahepeal mitte tähendab, et kuskil on jama.
Hakka kaableid üle käima.

Kui võimaste supakatega on tegu ?
exe
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 01.04.2010 00:21 47

Re: 750 e32 seistes aku tühjeneb paari tunniga

Postitus Postitas exe »

Ma tean et võim on 550ne ja supakas ei tohiks kah väga suur olla.
Mis te mõtlete kaablite all, kas võimu omasid või auto enda omasid?
Nagu ma ütlesin oli see jama juba ennem supakat ,aga kui ma supaka ühendasin taha koos võimuga hakkasid tuled vilkuma.
Ma ei oska kuskil alustada kuna elektroonikat on tal nii palju.Kas ma pean kuskil süüteluku juurest alustama?
Vasta