Tere.
Kas on e32 kerega seitsmesel, mille on suur kompu võimalik kuidagi ka "vägisi" kompuutrisse ilmuvid veateateid kustutada? Probleem nimelt selles et peale mootori ja käigukasti vahetust lööb iga kord käivitades ette et "oil level sensor" ja "trans program". Üsna närvidele ajab see pinistamine koguaeg .Kuskilt välismaa foorumist kunagi nägin et seoses xenoni paigaldusega ei pandud mitte neid veateate eemaldajaid ehk takisteisd plokkidele vahele, vaid mingis kontorll plokis sillati paar klemmi või midagi ära. Vist oli kuskil istme tagaistme all asuv plokk.
Ja teine mure ka veel et iga kord paigalt liikuma hakates ütleb et "door open". Ilmselgelt on mõne ukse andur kutu või juhe katki. Kuidas on mul kõige lihtsam õige uks kindlaks teha? Kas need veateate lülitid on ukse küljes või piida küljes?
Palju küsimusi, aga loodan et keegi oskab midagi vastata Aitäh
E32 veateadete eemaldamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e32 veateadete eemaldamine.
oil level ja trans program on võimalik ära kustutada. pöördu autoelektriku poole
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e32 veateadete eemaldamine.
Nonii......
uurisin vähe skeeme ja tuhlasin netis.
Ja saingi veateated kustutatud
Võib teema lukustada
uurisin vähe skeeme ja tuhlasin netis.
Ja saingi veateated kustutatud
Võib teema lukustada
Re: E32 veateadete eemaldamine
mis moodi ss?
Re: E32 veateadete eemaldamine
jah ma tahaks ka teada ?
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: E32 veateadete eemaldamine
No seda on ilma el. skeemita üsna raske seletada.
Ühesõnaga chek control plokk (see mis kirjutab veateateid armaturi), juhtiakse massidega. Nt: annab viga, et "door open". Uksel on lütiti, mis peab vastavalt sellele, kas uks lahti või kinni, kas siis ühendama või lahutama.
Chek control plokk saadab massi välja, ja see peab siis minema esmalt ukselülitini ja sealt siis ringiga tagasi Chek control plokki. Kui seda massi sinna tagasi ei jõua, siis kirjutabki viga.
Segane jutt aga umbestäpselt see asi nii käib. Ja see toimib kõikide el. süsteemidel, mis autol peal.
Ühesõnaga chek control plokk (see mis kirjutab veateateid armaturi), juhtiakse massidega. Nt: annab viga, et "door open". Uksel on lütiti, mis peab vastavalt sellele, kas uks lahti või kinni, kas siis ühendama või lahutama.
Chek control plokk saadab massi välja, ja see peab siis minema esmalt ukselülitini ja sealt siis ringiga tagasi Chek control plokki. Kui seda massi sinna tagasi ei jõua, siis kirjutabki viga.
Segane jutt aga umbestäpselt see asi nii käib. Ja see toimib kõikide el. süsteemidel, mis autol peal.