Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Patsient: 740i, 2005, mootor N62B40
Sümptomid: suitseb ja võtab õli 1l/700km.
Diagnoos: õlirõngad kinni/katki, klapisääretihendid surnud.
Ravi: klapisääretihendite ja juhtpukside vahetus, õlirõngaste vahetus.
Otsin pädevat mootoriremontijat Tartus, kes hiljem ka vastutab tehtud töö eest.
Siiani on kõik "tegijad" saba jalgevahele tõmmanud kui jutuks tuleb et auto on E66. Olen tüdinud soovitustest, et müü maha või keera kortsu
Ootan konkreetset hinnapakkumist teostatavale tööle.
Sümptomid: suitseb ja võtab õli 1l/700km.
Diagnoos: õlirõngad kinni/katki, klapisääretihendid surnud.
Ravi: klapisääretihendite ja juhtpukside vahetus, õlirõngaste vahetus.
Otsin pädevat mootoriremontijat Tartus, kes hiljem ka vastutab tehtud töö eest.
Siiani on kõik "tegijad" saba jalgevahele tõmmanud kui jutuks tuleb et auto on E66. Olen tüdinud soovitustest, et müü maha või keera kortsu
Ootan konkreetset hinnapakkumist teostatavale tööle.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Remont ikka päevakorras.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Carmasters tegi E65 minu meelest ja Baier Motors oskab ka... Probleemiks jääb ilmselt silindrite hoonimine. Umbes 4000 on asjade vahetus
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Tänud vastuse eest, leidsin remontija. Hetkel remont käib ja kui kõik hästi läheb saan teema lukku panna.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
ära pane lukku. jaga teistele ka muljeid parem.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Kuna aega piisavalt möödas veendumaks, et töö on korralikult tehtud siis saan soovitada nö. ainukest inimest kes viitsis ja suutis eelnimetatud mootori klapisääretihendite vahetuse ette võtta ilma plokikaasi maha võtmata. Mootor korras ja ei suitse, ning õli ei võta. Mehe nimi on Leho Suhov ja tema OÜ Taho.
Tänud!
Tänud!
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Kas ainult klapisääretihendite vahetusega asi piirduski või läks midagi veel vahetusse?
Tartust siis kedagi pädevat ei leidnud? Leho ju ikka Tallinnas.
Aga hea kuulda, et keegi viitsis selle töö ära teha.
Tartust siis kedagi pädevat ei leidnud? Leho ju ikka Tallinnas.
Aga hea kuulda, et keegi viitsis selle töö ära teha.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Selle auto ja mootori puhul isegi klapikambrikaast kehv kätte saada ja klapisääretihendeid seal vahel vahetada ilmselt veel kehvem.
Hea et sääretihenditega piirdus ja täitsa paneb imestama see, et uuematel bmw mootoril suhteliselt nõrgad sääretihendid. Olen ka ise vahetanud juba n52 ja n46 mootoritel suitsemise pärast juba neid, kuigi läbisõidud polegi väga suured olnud.
Hea et sääretihenditega piirdus ja täitsa paneb imestama see, et uuematel bmw mootoril suhteliselt nõrgad sääretihendid. Olen ka ise vahetanud juba n52 ja n46 mootoritel suitsemise pärast juba neid, kuigi läbisõidud polegi väga suured olnud.
56792145
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Klapisääretihendid degradeeruvad suuresti temperatuuri tõttu. Kõrgem temperatuur annab mootoris kõrgema kasuteguri ja puhtamad heitgaasid. Küllap on peeneks aetud tingimuste tõttu tihendite varutegur väga väike. Madalviskoosne õli, pikad vahetusvälbad, must šlamm, kõrge temperatuur - mitme halva teguri koosmõjul võib tihendi tööiga lüheneda oluliselt.
Sõidurõõm
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Antud mootorile on ka fix olemas. Mis küll tõstab tiba kütusekulu kuid pikendab rohkem kui 2x klapisääre tihendite eluilga. Nimelt ratsitakse spetsiaalsete flantsidega M60 mootori termostaat külge mis avaneb madalama temperatuuriga kui antud mootori originaal termostaat.
Siis on tore kui tõõga rahule jäid
Siis on tore kui tõõga rahule jäid
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Õlivahetused tehtud kuni 2009 aastani hooldusraamatu järgi...aga mootoriõliks märgitud lihtsalt prantskeelselt "huile de motore", kes teab mis "huilet" konnasööjad kasutavad, tuntud gurmaanidena äkki "extra virgin olive oil"-i ...kuigi vähetõenäoline, et margiesindused miskit valet õli kasutaksid.
Peale 2009a ei ole logiraamatusse sissekandeid tehtud, ehk siis puudu on vahemik u45Tkm. Ilmselt ongi siin see kurja juur, kes teab kas sel ajal on üldse õli vahetatud...praegu pakutakse ju ekstra lollidele nö "longlife" õlisid ja välbaks kuni 100Tkm
Tartu kohta niipalju, et kõik kellega räägitud soovitasid auto maha müüa või hunnikusse sõita Mingil hetkel tundus, et siin ongi autoremontijad sellised nö "rooliotsavahetajad".
Tegelikult asukoht ei ole ju Eesti siseselt eriti määrav, mõni näiteks sõkub iga päev Trt-Tln-Trt.
Loodan, et teemast on kasu abivajajatel, tundub, et neid suitsevaid seitsmeseid, on siin veel.
Peale 2009a ei ole logiraamatusse sissekandeid tehtud, ehk siis puudu on vahemik u45Tkm. Ilmselt ongi siin see kurja juur, kes teab kas sel ajal on üldse õli vahetatud...praegu pakutakse ju ekstra lollidele nö "longlife" õlisid ja välbaks kuni 100Tkm
Tartu kohta niipalju, et kõik kellega räägitud soovitasid auto maha müüa või hunnikusse sõita Mingil hetkel tundus, et siin ongi autoremontijad sellised nö "rooliotsavahetajad".
Tegelikult asukoht ei ole ju Eesti siseselt eriti määrav, mõni näiteks sõkub iga päev Trt-Tln-Trt.
Loodan, et teemast on kasu abivajajatel, tundub, et neid suitsevaid seitsmeseid, on siin veel.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Õlivälbast rääkides, siis isegi see 35tkm on liiga palju. Õli tuleks vahetada ikka vähemalt 15tkm peal, olenemata sellest kas ta on mingi longlife või säästu täissünt.
Miks meil sõidavad vanad raiped siiamaani ilma remontimata, sest neil vahetati algusest peale õli 10-15tkm tagant
Olen näinud renaulte ja audisid mitmeid millel kolmandat õlivahetust ei saa teha, sest mootor lihtsalt kokku jooksnud ehk siis 100tkm
Miks meil sõidavad vanad raiped siiamaani ilma remontimata, sest neil vahetati algusest peale õli 10-15tkm tagant
Olen näinud renaulte ja audisid mitmeid millel kolmandat õlivahetust ei saa teha, sest mootor lihtsalt kokku jooksnud ehk siis 100tkm
56792145
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
audidel on õlidega ikka eriti nutune teema. eriti v6 diislitel. Kuna õlivahetus välp on nii pikk siis saab rõõmsalt iga 250 000 tagant nukkvõlle vahetada. B osad kuluvad nagu soojad saiad ja A osad maksavad auto hinna.
oleks neil õlivahetuse välp 15 000km siis nad ei peaks nukkvõlle vahetama. Renaultidega pole õnneks ise siiani kokku puutunud
oleks neil õlivahetuse välp 15 000km siis nad ei peaks nukkvõlle vahetama. Renaultidega pole õnneks ise siiani kokku puutunud
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
See nukkvõllide teema on vanade probleem, uuematel rullnookurid ja seal ei kulu midagi ära, aga selle eest lähevad need nukkvõllid pooleks (toruvõll ehk seest tühi)
56792145
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
uued bemmid samamoodi ju.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Uutel bemmidel ka toruvõllid jah, aga pole veel oma silmaga ühtegi katkist näinud, audi 3.0d puhul olen näinud mitut juba
56792145
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Lugedes neid uute autode teemasi kaob igasugune isu neid soetada.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.
Kõik on suhteline.Hiis kirjutas:Lugedes neid uute autode teemasi kaob igasugune isu neid soetada.
Bmw sõidurõõm