Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas nokkel »

Patsient: 740i, 2005, mootor N62B40
Sümptomid: suitseb ja võtab õli 1l/700km.
Diagnoos: õlirõngad kinni/katki, klapisääretihendid surnud.
Ravi: klapisääretihendite ja juhtpukside vahetus, õlirõngaste vahetus.
Otsin pädevat mootoriremontijat Tartus, kes hiljem ka vastutab tehtud töö eest.
Siiani on kõik "tegijad" saba jalgevahele tõmmanud kui jutuks tuleb et auto on E66. Olen tüdinud soovitustest, et müü maha või keera kortsu :evil:
Ootan konkreetset hinnapakkumist teostatavale tööle.
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas nokkel »

Remont ikka päevakorras.
:arrow:
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas RaulTR »

Carmasters tegi E65 minu meelest ja Baier Motors oskab ka... Probleemiks jääb ilmselt silindrite hoonimine. Umbes 4000 on asjade vahetus
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas nokkel »

Tänud vastuse eest, leidsin remontija. Hetkel remont käib ja kui kõik hästi läheb saan teema lukku panna.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 628
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas zaruljom »

ära pane lukku. jaga teistele ka muljeid parem.
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas nokkel »

Kuna aega piisavalt möödas veendumaks, et töö on korralikult tehtud siis saan soovitada nö. ainukest inimest kes viitsis ja suutis eelnimetatud mootori klapisääretihendite vahetuse ette võtta ilma plokikaasi maha võtmata. Mootor korras ja ei suitse, ning õli ei võta. Mehe nimi on Leho Suhov ja tema OÜ Taho.
Tänud!
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6405
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas Rain. »

Kas ainult klapisääretihendite vahetusega asi piirduski või läks midagi veel vahetusse?

Tartust siis kedagi pädevat ei leidnud? Leho ju ikka Tallinnas.
Aga hea kuulda, et keegi viitsis selle töö ära teha.
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas redline »

Selle auto ja mootori puhul isegi klapikambrikaast kehv kätte saada ja klapisääretihendeid seal vahel vahetada ilmselt veel kehvem.
Hea et sääretihenditega piirdus ja täitsa paneb imestama see, et uuematel bmw mootoril suhteliselt nõrgad sääretihendid. Olen ka ise vahetanud juba n52 ja n46 mootoritel suitsemise pärast juba neid, kuigi läbisõidud polegi väga suured olnud.
56792145
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas Svenp »

Klapisääretihendid degradeeruvad suuresti temperatuuri tõttu. Kõrgem temperatuur annab mootoris kõrgema kasuteguri ja puhtamad heitgaasid. Küllap on peeneks aetud tingimuste tõttu tihendite varutegur väga väike. Madalviskoosne õli, pikad vahetusvälbad, must šlamm, kõrge temperatuur - mitme halva teguri koosmõjul võib tihendi tööiga lüheneda oluliselt.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas Leho »

Antud mootorile on ka fix olemas. Mis küll tõstab tiba kütusekulu kuid pikendab rohkem kui 2x klapisääre tihendite eluilga. Nimelt ratsitakse spetsiaalsete flantsidega M60 mootori termostaat külge mis avaneb madalama temperatuuriga kui antud mootori originaal termostaat.

Siis on tore kui tõõga rahule jäid :cool:
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas nokkel »

Õlivahetused tehtud kuni 2009 aastani hooldusraamatu järgi...aga mootoriõliks märgitud lihtsalt prantskeelselt "huile de motore", kes teab mis "huilet" konnasööjad kasutavad, tuntud gurmaanidena äkki "extra virgin olive oil"-i :lol: ...kuigi vähetõenäoline, et margiesindused miskit valet õli kasutaksid.
Peale 2009a ei ole logiraamatusse sissekandeid tehtud, ehk siis puudu on vahemik u45Tkm. Ilmselt ongi siin see kurja juur, kes teab kas sel ajal on üldse õli vahetatud...praegu pakutakse ju ekstra lollidele nö "longlife" õlisid ja välbaks kuni 100Tkm :lol:
Tartu kohta niipalju, et kõik kellega räägitud soovitasid auto maha müüa või hunnikusse sõita :evil: Mingil hetkel tundus, et siin ongi autoremontijad sellised nö "rooliotsavahetajad".
Tegelikult asukoht ei ole ju Eesti siseselt eriti määrav, mõni näiteks sõkub iga päev Trt-Tln-Trt.
Loodan, et teemast on kasu abivajajatel, tundub, et neid suitsevaid seitsmeseid, on siin veel.
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas redline »

Õlivälbast rääkides, siis isegi see 35tkm on liiga palju. Õli tuleks vahetada ikka vähemalt 15tkm peal, olenemata sellest kas ta on mingi longlife või säästu täissünt.
Miks meil sõidavad vanad raiped siiamaani ilma remontimata, sest neil vahetati algusest peale õli 10-15tkm tagant :)

Olen näinud renaulte ja audisid mitmeid millel kolmandat õlivahetust ei saa teha, sest mootor lihtsalt kokku jooksnud ehk siis 100tkm :lol:
56792145
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas Leho »

audidel on õlidega ikka eriti nutune teema. eriti v6 diislitel. Kuna õlivahetus välp on nii pikk siis saab rõõmsalt iga 250 000 tagant nukkvõlle vahetada. B osad kuluvad nagu soojad saiad ja A osad maksavad auto hinna.
oleks neil õlivahetuse välp 15 000km siis nad ei peaks nukkvõlle vahetama. Renaultidega pole õnneks ise siiani kokku puutunud :D
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas redline »

See nukkvõllide teema on vanade probleem, uuematel rullnookurid ja seal ei kulu midagi ära, aga selle eest lähevad need nukkvõllid pooleks (toruvõll ehk seest tühi) :lol:
56792145
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas Leho »

uued bemmid samamoodi ju.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas redline »

Uutel bemmidel ka toruvõllid jah, aga pole veel oma silmaga ühtegi katkist näinud, audi 3.0d puhul olen näinud mitut juba :)
56792145
Kasutaja avatar
Hiis
Huviline
Postitusi: 1319
Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
Asukoht: Tallinn

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas Hiis »

Lugedes neid uute autode teemasi kaob igasugune isu neid soetada.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutaja avatar
BMW POWER
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 04.01.2007 13:53 38
Asukoht: TLN
Kontakt:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitus Postitas BMW POWER »

Hiis kirjutas:Lugedes neid uute autode teemasi kaob igasugune isu neid soetada.
Kõik on suhteline.
Bmw sõidurõõm
Vasta