Tere ,
Mure on suur, auto panen tööle ja kui pöörded sõiduajal üle kolmetuhande lähevad lööb armatuuri fuel injection ja auto on jõuetu, suretan välja, uuesti tööle kõik korras.
Panin ka põhjaaluse pumba uue (firmaks pierburg) küttefilter ka uus kütust ka pool paaki!
Kuidas lähendeda probleemile või on kellelgi ennem samasugune jama olnund.
Ettetänades Kristjan
M:E38 3.0 142 kw viga fuel injection KORRAS!
- badboys316
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 14.10.2008 21:49 09
M:E38 3.0 142 kw viga fuel injection KORRAS!
Viimati muutis badboys316, 05.06.2014 00:36 47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: M:E38 3.0 142 kw viga fuel injection
Diagnostikasse, ilmselt pihustid, ks. pump või mõni andur.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
- badboys316
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 14.10.2008 21:49 09
Re: M:E38 3.0 142 kw viga fuel injection
Sai siis paagisisene pump välja kistud ja sõel puhtaks tehtud, kuid ei midagi. diagnost sai tehtud ning näitas pihusti näidud olid korras, samuti madalrõhk oli 3.8 bar-i, kõrgrõhk oli samuti normis.
Sõites mingi aja peale lõi Rail monitoring koodi sisse ning peale seda hakkas mootor lagisema.
Homme ostan uue kütusefiltri, ehk aitab
Sõites mingi aja peale lõi Rail monitoring koodi sisse ning peale seda hakkas mootor lagisema.
Homme ostan uue kütusefiltri, ehk aitab
- badboys316
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 14.10.2008 21:49 09
Re: M:E38 3.0 142 kw viga fuel injection
Kõrgsurve pumba küljes olev kütuse rõhuregulaator oli läbi sai uus pandud ning mure lahendatud.